Energia keringető Meditáció
Ez a meditáció nagyon erős. Ezt harcművészek és haladó meditátorok is csinálják. Lehetővé teszi a gyakorlójának, hogy érezze, irányítsa, befolyásolja az energiát.
Légy türelmes. Kezdetben több mint valószínű, hogy 15-30 percre lesz szükséged ehhez a meditációhoz. Ismétlem, ez is egyéntől függ. Kezdetben a legtöbb embernél lassan indul meg az energia, és úgy fog mozogni mint a melasz, de ez attól függően változik, hogy mennyire voltunk fejlettek előző életeinkben.
Normál esetben az ismételt meditációkkal ez fel fog gyorsulni, és pusztán az akaratoddal is képes leszel irányítani az energiát. Ez a gyakorlat inkább ÉRZÉSBŐL áll, nem pedig vizualizációból.1. Koncentrálj a koronacsakrádra. Csak ülj 3-4 percig, és meditálj ezen a csakrán. Lehet hogy “kúszó” érzést fogsz érezni. Ez normális. Mikor valaki fejlődik, vagy bizonyos alkalmakkor intenzív gyönyörérzést is átélhet. Nyomást is érezhetsz.
2. Most koncentrálj a harmadik szemedre. Meditálj a harmadik szemeden néhány percig. Ha nyomást érzel itt, az megszokott dolog.
3. Fordítsd a figyelmed a torokcsakrádra, és csináld ugyanazt mint a két fentebbi csakra esetében.
4. Vidd az energiát a szívcsakrádba, és koncentrálj rá néhány percig.
5. Most fókuszálj a köldökcsakrádra és tedd ugyanezt.
6. Jöjjön a második/keresztcsonti csakra – csináld ugyanazt mint eddig.
7. Most koncentrálj a gátadra. Ez a férfiaknál a herezacskó és a végbélnyílás, a nőknél a vagina és a végbélnyílás között van. Ez egy erő-pont. Vizualizáld, ahogy az energia fényesen ragyog ezen a ponton, mint a Nap.
8. Vidd az energiát a gyökércsakrádba, és meditálj rajta 3-4 percig.
9. Most irányítsd fel az energiát a gerinceden a második csakrádba. (Ez a gerincen található második csakra – az első részben a test elülső felén lévő csakrákra koncentráltunk, most pedig a hátsókra).
10. Folytasd tovább, irányítsd felfelé az energiát minden csakrába a gerinc mentén, amíg el nem érsz a koronádig.
11. Most megállás nélkül is keringtetheted az energiát, lefelé a tested elején, majd a gátnál megállva felfelé a gerincen.
Keringtesd az energiát amíg jól esik. Ez a gyakorlat lehetővé teszi számodra hogy befolyásold és irányítsd az energiát. Ez minden hatalom alapja. Olyan elmekapcsolatot fogsz létrehozni, amivel pusztán a koncentrálásoddal képes leszel bárhová irányítani az energiát. Ezt gyógyításra, megerősítésre és más célra is használhatod.