Tüdő kapacitás növelő

1 0 0
                                    

Tüdő kapacitás növelő



https://app.site123.com/krijas/item-id-65c0a7b632eb5?w=8491532

com/krijas/item-id-65c0a7b632eb5?w=8491532

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

Az 1. gyakorlat a tüdő és a szív energiáit élénkíti.

A 2. gyakorlat ezt az energiát használja, hogy a tüdőkapacitást növelje.

A 3. gyakorlat kiegyensúlyozza és eloszlatja a pránát.

Kezdő csoportban csináld ezt a gyakorlatsort 3-szor, de a 2. gyakorlatban csak 2-3 perc légzéssel.

Ülj könnyű ülésben.

Emeld fel a két karodat derékszögben hajlított könyökkel.

Most hajlítsd a csuklódat, hogy a tenyereid fölfelé nézzenek.

Tartsd ezt a testhelyzetet 1 percig.

Befejezés: Mély belégzés és tartsd 10 másodpercig.

Kilégzés.

Ismételd meg még 3-szor azután kilégzés és tartsd kint a levegőt, Gyökérzár.

Belégzés, kicsit tartsd, kilégzés.

2. Ülj könnyű ülésben kezek vénusz zárban az öledben.

Végezz Hosszú Mély Légzést 10 percig. Minden egyes belégzéssel teljesen tágítsd és emeld a bordákat. Ha nem vagy hozzászokva a teljes, mély, lassú légzéshez érezhetsz enyhe szédülést. Ez ritkán fordul elő és hamar el is múlik. Erős koncentrálás a szemöldökpontra a legtöbb esetben enyhíti. Ha hosszabban fennáll, állj meg és bizonyosodj meg róla, hogy a légzésmintád helyes, nem lélegzel-e fordított légzéssel. Ha kezdő vagy lélegezhetsz rövidebb ideig, rövid szünettel, aztán térj vissza légzéshez amíg az idő le nem jár. Nagyon hamar képes leszel a teljes ideig kényelmesen végigcsinálni növekvő kitartással, éberséggel és vitalitással.

Ez után a gyakorlat után azonnal kezdd a következőt.

3. Ülj nyújtott ülésbe.

Hajolj előre és fogd mega nagylábujjad.

Belégzés, kilégzés, tartsd kint a levegőt.

Pumpálj a hasadba ameddig csak tudsz, aztán belégzés és kilégzés;

ismételd még 2X.

Sátánista Spirituális TárDove le storie prendono vita. Scoprilo ora