Necronomicon Meditációkról

3 0 0
                                    


A Necronomicon Meditációkról

A Necronomicon-meditációkat a legerősebb hatás elérése érdekében a bolygókhoz igazítva kell elvégezni. Az alább felsorolt dátumok és időpontok mind Greenwich-i időben vannak megadva.

Ezeket a meditációkat a Necronomicon 1586-os változatából származnak.

A Necronomicon valódiságáról szóló teljes cikk itt érhető el. Mikor ezekkel a meditációkkal dolgozol, rá fogsz jönni hogy a Necronomicon nagyon is valóságos és nagyon is erős. A "Necronomicon" jelentése "Holt Nevek Könyve". Ez nem egy nekromanciával (halottidézéssel) foglalkozó könyv. Csak a beavatatlanok hiszik így, vagy ami még rosszabb, a teljesen idióták szerint ez csak egy "kitalált" mű. Valójában ez egy grimoár, melyben utasításokat találhatunk a lélek vibrációk [a nevek] általi kinyitásához. A nevek olyan értelemben "holtak", hogy évezredek óta nem használták őket, különösen mióta a kereszténység és az iszlám hamis programja megérkezett. A csakrák kinyitására használt népszerű és fősodratú módszerekkel ellentétben – melyek mind azt tanítják, hogy a csakrák kinyitását a gyökércsakrával kell kezdeni, felfelé haladva [ami nagyon nagy ostobaság, és nagyon veszélyes is] – ez a kis könyv nagyon pontos és biztonságos módszereket mutat be, sokkal precízebb és részletesebb, és útmutatást ad ahhoz, hogy mikor van a legmegfelelőbb idő az egyes csakrák kinyitására, az őket uraló bolygóknak megfelelően.

Sátánista Spirituális TárTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon