Köldök Csakra Necronomiconja
https://app.site123.com/necronomicon-meditacion/item-id-65c1d2ac46d3d?w=8491532
Ezt a meditációt nappal kell csinálni, lehetőleg közvetlenül a Nap fényében, 10 és 14 óra között, mikor a Nap a legerősebben süt. A Nap akkor a legerősebb, mikor otthonában, az Oroszlán jegyében van; vagy emelkedő jegyében, a Kosban. Az egyetlen kivétel itt a Nyári napforduló, mikor a Nap a Rák jegyének 0 fokába lép. Soha ne végezd el ezt a meditációt ha a Nap a Mérlegben vagy a Vízöntőben jár.
1. Kulcsold össze a kezed. Nyújtsd ki a két gyűrűsujjadat, hogy végig összeérjenek egymással. A többi ujjad maradjon összekulcsolva.
2. Koncentrálj a napcsakrádra, és vizualizáld ahogy pörög. Állítsd be helyesen, csúcsával lefelé.
3. Lélegezz be energiát a Napból a napcsakrádba.
4. Kilégzéskor hajtsd le a fejed hogy a rezgést a hasi csakrádban érezd, és vibráld: "Shamash".
"S-S-S-S-A-A-A-A-M-M-M-M-A-A-A-A-S-S-S-S" 5. Csináld meg a fentieket 20-szor. Mikor készen vagy a fenti meditációval, meditálj ezen a pecséten pár percig.
2013. március:
A Nap emelkedik a Kosban március 20. 11:03-tól április 19. 22:04-ig.
2013. július:
A Nap otthonában az Oroszlánban július 22. 15:17-től augusztus 22. 23:03-ig.