Szat kríja

1 0 0
                                    

Szat kríja


https://app.site123.com/krijas/item-id-65c0a7b630127?w=8491532


Ülj sarokülésben

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Ülj sarokülésben.

Karjaidat teljesen nyújtsd ki felfelé. 3. Fond össze az ujjaidat, a mutatók kivételével.

A mutató ujjakat felfelé mutasd.

Tenyekrek érjenek össze.

Gerinced legyen egyenesen.

Áll kicsit behúzva.

A SZAT NAM mantrat zengesd a következő képpen:

SZAT-ra behúzod a köldököd,

NAM -ra ellazítod.

Koncentrálj a köldöködre. Ezt elvégezheted 3-30 percig.

Utánna zengetés nélkül tartsd a pózt.

Belégzés és gyökérzár.

Nyújtózkodj fölfelé.

Kilégzés és belégzés.

Teljes kilégzés és gyökérzár, rekeszizomzár és torokzár egyszerre.

Lazíts és lassan engedd le a karjaidat.

Meditálj néhány percig a kialakúlt energián.

Megjegyzés:

A Szat Krija nagyon fontos része a Kundalini Jógának. Egyike azon ritka gyakorlatoknak, amik önmagukban is teljesek.

Ez egy krija: egy cselekvés, vagy cselekvések sorozata, ami egy megjósolható kimenetelű folyamatot alkot.

A legtöbb krija több összehangolt gyakorlatból álló sorozat.

Szat Krija egymagában is tökéletes, mint egy drágakő. Minden komoly tanítványnak el kell sajátítania ezt a kriját.

Először 3 perccel kezdj, és ebből az alapból lehet fokozatosan felépíteni az időt. Krija-ként ez egy folyamat, ami a lényünk összes szintjén működik, képessé tesz arra, hogy könnyebben reagáljunk a saját magunk finomságára és teljességére.

Közelítsd meg türelemmel, kitartással és fokozatossággal, és biztos az eredmény.

Ha nagyon kevés az időd és egy gyönyörű gyakorlást szeretnél, tedd ezt a kriját a napod részévé.

Sátánista Spirituális TárTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang