A Lélek Szárnyainak Kinyitása
https://app.site123.com/chakras/item-id-655a032c48c1e?w=8491532
https://app.site123.com/chakras/item-id-655a032c79378?w=8491532
Ez egy egyszerű de hatásos meditáció amit én találtam ki, és amivel megerősítheted a szárnyaidat.
Habár a meditáció tőlem származik, Anubisz javasolta nekem. Sátán és Enlil javasolta hogy osszam meg veletek.
1. Csendesítsd el az elméd, és menj transzállapotba.
2. Vizualizáld a szárnyaid, és érezd őket, valamint érezd az energiát ahogy átáramlik rajtuk.
3. Lélegezz be annyi II számolásig amennyi kényelmes számodra. Belégzéskor lógasd a szárnyaidat a hátadnál, legyenek lazák, ne legyen bennük sehol feszültség.
4. Tartsd benn a levegőt, és közben csapkodj lassan a szárnyaiddal, előre-hátra. Kezdők 3-5-ször csinálják.
MEGJEGYZÉS:
Mikor először dolgozunk a szárnyunkkal, nem lesznek még erősek, ezért csak lassan mozognak.
Javaslom hogy 3 mozdulattal kezdd, aztán fokozatosan emeld az ismétlésszámot, miközben benntartod a levegőt feszültség nélkül. Ne tartsd tovább 10 számolásnál ha haladó vagy, mert nem szükséges.
5. Kilégzéskor nyújtsd ki a szárnyaidat olyan magasra és annyira szélesre amennyire tudod, és tartsd így őket a teljes kilégzés alatt. A végén hagyd hogy a szárnyaid az első, laza helyzetbe álljanak.
Ez tesz ki egy kört. Öt kör bőven elég egy alkalommal. Ha feszültséget érzel, csinálj kevesebb kört, vagy csapkodj kevesebbet. Ne erőltesd meg magad és a szárnyaidat.
A hátizmaidban érezhetsz egy kis feszültséget, és miután már csináltad ezt egy darabig, érezd ahogy mozgatják körülötted az energiát.