A Harmadik Őrtorony Csakra Kinyitása

4 0 0
                                    


A Harmadik Őrtorony Csakra Kinyitása


https://app.site123.com/chakras/item-id-655a032a8231b?w=8491532


https://app.site123.com/chakras/item-id-65c1ca0407fe8?w=8491532


¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.



Végezz el egypár tetszőleges Yógákat és Prayanamákat. Aztán végezd el ezt a Meditációt:

Elsőnek:

Koncentrálj és vizualizáld az ELÖL lévő Torok csakra kiterjesztésére és erre meditálj.
ELÜLSŐ Torok csakra, beszív, benntart és Torokzár, majd NINNGHIZHIDDA. NNNIIINNNGGGHHHIIIDDDAAA.

Majd:

Koncentrálj és vizualizáld
a BAL oldalon lévő  Torok csakra kiterjesztésére és erre meditálj.

BAL OLDALI Torok csakra, beszív, benntart és Torokzár, majd NINNGHIZHIDDA. NNNIIINNNGGGHHHIIIDDDAAA.

Aztán:

Koncentrálj és vizualizáld a HÁTUL lévő Torok  csakra kiterjesztésére és erre meditálj.

HÁTSÓ Torok csakra, beszív, benntart és Torokzár, majd NINNGHIZHIDDA. NNNIIINNNGGGHHHIIIDDDAAA.

Utánna:

Koncentrálj és vizualizáld a JOBB oldalon lévő  Torok csakra kiterjesztésére és erre meditálj.

JOBB OLDALI Torok csakra, beszív, benntart és Torokzár, majd NINNGHIZHIDDA. NNNIIINNNGGGHHHIIIDDDAAA.

Következőleg:

Koncentráj és vizualizáld a KÖZÉPEN lévő  Torok csakra kiterjesztésére és erre meditálj.

KÖZÉPSŐ Torok csakra,beszív, benntart és Torokzár, majd NINNGHIZHIDDA. NNNIIINNNGGGHHHIIIDDDAAA.

Végül:

Koncentrálj és vizualizáld az ÖSSZES Torok csakra kiterjesztésére és egyszerre mindre meditálj.

ÖSSZES  Torok csakra, beszív, benntart és Torokzár, majd NINNGHIZHIDDA. NNNIIINNNGGGHHHIIIDDDAAA.

Annyiszor végezheted el a Meditációt ameddig csak szeretnéd. Kezdőként 7 kört csinálj meg.

További Yógáit, Kundalini yóga kríjáit, Pranayamáit, Mudráit, Mantráit és Meditációit külön menüpontokban és címekben találod meg.

Sátánista Spirituális TárDonde viven las historias. Descúbrelo ahora