Szív Csakra Kiegészítő Meditáció

1 0 0
                                    



Szív Csakra Kiegészítő Meditáció

Kántálás/Mantra: Í-Í-Í-Í-É-É-É-J-J-J-J.

Légzőgyakorlat:
#1. Lélegezz be 2 számolásig, és szívd fel az energiát a gyökércsakrádból, valamint le a koronacsakrádból, a két energia találkozzon a szívcsakránál. Töltsd meg ily módon a tüdődet.

Tartsd benn a levegőt 4 számolásig, majd kilélegezve vibráld: "Í-Í-Í-Í-É-É-É-É-J-J-J-J", amíg teljesen ki nem fogysz a levegőből.
Várj üres tüdővel 4 számolásig. Ismételd meg 4-szer.

#2. Lélegezz be 6 számolásig, és szívd fel az energiát a gyökércsakrádból, valamint le a koronacsakrádból, a két energia találkozzon a szívcsakránál. Töltsd meg ily módon a tüdődet.

Tartsd benn a levegőt 4 számolásig, majd kilélegezve vibráld: "Í-Í-Í-Í-É-É-É-É-J-J-J-J", amíg teljesen ki nem fogysz a levegőből.
Kilégzés után ne várj, hanem lélegezz be egyből, ezzel újabb sorozatot kezdve.
Ismételd meg 4-szer.

Vizualizáció:

Vizualizáld a szívcsakrádat pörgő, élénkzöld örvényként, és lásd, ahogy egyre gyorsabban pörög.

Koncentráció:

Meditálj rajta, és "érezd" a szívcsakrádat. Csinálj enyhe energialégzést normál levegővételekkel, a koronádon és a gyökércsakrán keresztül, s középen találkozzon a két energia. Lazán koncentrálj arra, hogy érzed az energiát.

Sátánista Spirituális Tárحيث تعيش القصص. اكتشف الآن