Idő ellenálló kríja
https://app.site123.com/krijas/item-id-65c0a7b5350a6?w=8491532
Ülj könnyű ülésben, emeld fel a karodat, hogy a kézfejed az arcoddal legyen egy magasságban, könyököd hajlítva. Kezd rázni az egész testedet. Ennek egy belső masszázsnak kell lennie. A tested minden izma, minden szála rázkódjon. Mozogjon a karod, törzsed, fejed. Találd mega ritmusodat, stílusodat. Termelj hőt. 15 perc Ez felszabadítja az izmaidba rakódott méreganyagokat. Amikor valakit egy 1,20×1,20-as cellába zárnak el az egyetlen gyakorlat, amit csinálni tud. Vadulj meg. Rázkódj, mint egy földrengés. 20 óra masszázs ér fel ezzel. Pirosodjon ki az arcod. A végéra holt fáradtak kell lenned.
2. Állj fel. Rázd a csípőd egyik oldalról a másikra, úgy hogy felváltva hajlítod be a térdedet. vagy maradj a talajon, a karod lazán lóbálódzva melletted, vagy csavard igazán meg a csípődet és ugorj fel, a karod pedig a levegőt pumpálja. 8 perc. Legyen ez egy energikus tánc. Izzadjon a combod. Szabadulj meg az összes méregtől, minden szennyes zsírtól, minden lerakódástól a szövetekből. Ez kihozza a testedből az összes régi dühöt.
3. Könnyű ülésben nyújtsd a karjaidat a fejed fölé, tenyereket tedd össze, kar egyenes, szorosan a füled mellett. Forgasd a tested jobbra és balra. 4 perc Ez egy háromszögmozgás. ha erőteljesen csinálod, kilazítja a vállad.
4. Gyere négykézlábra. Nyújtsd egyenesen hátra a bal lábad. Érintsd a homlokoddal a talajt aztán gyere vissza, mintha fekvőtámasz lenne. Ismételd 52-szer.
5. Helyezkedj térdelébe és hajolj hátra teve pózba, a kezedet nyugtasd a sarkadon. Aztán egyenesedj föl térdelésbe. 55-ször
6. Feküdj hanyat.
a) Húzd a térdedet a mellkashoz és tedd a kezedet a csípőd alá. Fel is emelheted a csípődet a kezeddel, hogy a térded fel tudd húzni a mellkasodhoz.
b) Egyenesítsd ki a lábad egy lökéssel előre. (lábfej pipában)
c) Emeld a lábaidat 90 fokba föl. majd hozd újra a mellkasodhoz. Ismételd ezt 108-szor Ennek a gyakorlatnak a neve Pavanmuktasana (szél elengedő gyakorlat), itt a pránát az akarat irányítja.
7. Feküdj hanyatt, tedd mindkét kezedet a szívedre és lazíts. Emeld fel a felső tested és vidd a homlokodat a térdedhez, aztán feküdj újra vissza 26-szor.
8. Feküdj lazán hanyatt, gong meditációhoz. 8 perc. Súlytalanná fogsz válni, élvezd. Lazíts.
Megjegyzés:
A nőnek csak két baja van – Zárt medence és zárt vállak – egyébként tökéletes. Ez a gyakorlatsor felhangolja az idegrendszert. Ha az idegeid nincsenek rendben tartva hogyan fogod elviselni az idő nyomásának.