Hang Meditáció
A hangokon való meditálás kedvező hatása az, hogy még több ösvényt felnyit az agyban. Ehhez a meditációhoz bármilyen hangot használhatsz, akár zenét is. Csukd be a szemed és lazíts. Nyisd ki az elméd, és próbáld “látni” a hangokat.
A hangok általában mozogva, meghatározott formákban, színekben és hullámokban jönnek. A hangok látásának képességét “szinesztéziának” hívják. A szinesztézia egy orvosi szakszó, amit azok esetében használnak, akik úgy születtek, hogy képesek látni a hangokat, és/vagy képesek megtapasztalni különböző érzékeket azonos időben, például hallják a színeket, vagy érzik a formák ízét, illatát. Az emberek kis százaléka születik szinesztéziával. A korral ez gyakran elhalványul, és legtöbb esetben csak gyerekkorban kiemelkedő.
A hangok látásának és a keresztérzékelésnek legjobb példája a pszichedelikus drogok, például az LSD használata. Ezzel az a baj, hogy a droghasználat mesterséges módon állítja elő a szinesztéziát, és nem lehet irányítani.
A droghasználat során nem a használó irányít, hanem a drog. Az önmegerősítésben és mágikus gyakorlatban nagyon fontos, hogy a gyakorló mindig a természetes képességei által irányítson. Az erős tudatmódosító szerektől való függés gyenge jellemet ad, és kilyukasztja az aurát, valamint gyengévé teszi az asztráltestet. Most nem a szórakozásra használt marihuánafogyasztásról beszélek, hanem arról, mikor valaki függővé válik egy erős szertől, és csak azzal tudja elérni a megváltozott tudatállapotot. Néhány mágusról köztudott hogy így csinálják.
A szinesztetikus emberek gyakran nagyon erős médiumok, valamint magas az intelligenciájuk – ezt mutatták ki az orvosi tanulmányok. A CIA és az USA hadseregének médiumai, beszámoltak róla, hogy mikor a pszichikus hadviseléshez nyitották ki az elméjüket erőteljes gyakorlatokkal, megtapasztalták a szinesztézia több szintjét is.
A szinesztézia lehet hogy már az első hangmeditációd során fellép, de lehet hogy sokat kell hozzá gyakorolnod. Csukd be a szemed, és figyeld meg a hangok színét, formáját, mozgását. Jegyezd le a tapasztalataidat a naplódba/Fekete Könyvedbe ha vezetsz egyet. Tégy félre minden gondolatot és víziót mint az üres meditációnál, és próbáld meg “látni” a hango(ka)t/zenét. Idővel más érzékeket is bekapcsolhatsz a folyamatba – milyen az íze? Milyen az illata? A legáltalánosabb élmény a hangok látása, de ne emelj magad elé korlátokat.
A természetes szinesztézia megkönnyíti a tisztánlátást, tisztánhallást, és más pszichikus képességeket. A szinesztézia nagyon gyönyörű élmény lehet, és kifizetődő meditációs élményt nyújt. Minél több ösvényt nyitunk fel az agyunkban, és minél jobban megerősítjük, annál többet tapasztalhatunk, és annál több képességre tehetünk szert.
Többé már nem csak 5-10%-át használjuk az agyunknak. Ezen képesség teljes kifejlesztéséhez többféle zenét hallgass, és minden nap szánj időt a környezetedben lévő hangok “látására”. Mint minden másnál, minél többet használod ezt a képességet, annál erősebb lesz.