Hatodik Érzék Csakra Kiegészítő Meditáció
Kántálás/Mantra: A-A-A-A-M-M-M-M-U-U-U-U-N-N-N-N.
Légzőgyakorlat:
Váltott orrlégzés.
Zárd le a jobb orrlyukad a hüvelykujjaddal, és lélegezz be a balon, közben szívd be az energiát az orrodon keresztül a harmadik szemedbe.
Vizualizáld, ahogy ez az élénk indigószínű energia belép a harmadik szemedbe, majd irányítsd hátra a 6. csakrádba.
(A 6. csakra közvetlenül a harmadik szem mögött, a fej közepében van).
Fogd be mindkét orrlyukadat, és tartsd benn a levegőt 6 számolásig.Fújd ki a levegőt, a jobb orrlyukad közben maradjon zárva. Vibráld: A-A-A-M-M-M-U-U-U-N-N-N.
Most cserélj, zárd le a bal orrlyukad a hüvelykujjaddal, és lélegezz be a jobbon, közben szívd be az energiát az orrodon keresztül a harmadik szemedbe. Vizualizáld, ahogy ez az élénk indigószínű energia belép a harmadik szemedbe, majd irányítsd hátra a 6. csakrádba. Tartsd benn a levegőt 6 számolásig.
Fújd ki a levegőt, a bal orrlyukad közben maradjon zárva. Vibráld: A-A-A-M-M-M-U-U-U-N-N-N.A fenti tesz ki egy kört. Ismételd meg 4-szer.
Fontos, hogy lazíts, és szánj időt erre a gyakorlatra.
Vizualizáció:
Vizualizáld a hatodik csakrádat pörgő, élénk indigószínű örvényként a harmadik szemed mögött, és lásd, ahogy egyre gyorsabban pörög.
Koncentráció:
Meditálj rajta, és nézz csukott szemmel a harmadik szemedre.