Wáhé Guru
https://app.site123.com/krijas/item-id-65c0a7b5dba45?w=8491532
(1.) Helyezkedj el Szék pózban (hajlított térddel, a hát párhuzamos a talajjal, a kéz a lábfejen nyugszik.) Tartsd egyenesen a gerinced, a fej lefelé néz. Fordítsd el a fejed a bal válladhoz és zengesd: WÁ-HÉ. Fordítsd a fejed a jobb válladhoz, és zengesd: GU-RÚ. Váltogasd közepes ütemben úgy, hogy a zengetés folyamatos legyen: WÁ-HÉ GU-RÚ, WÁ-HÉ GURÚ. Folytasd 3 percig.
(2) Állj egyenesen. Tedd a kezed csípőre és hajolj hátra. Tartsd egyenesen a lábad, és engedd hátra a fejed. Fordítsd a fejed balra és zengesd: WÁ-HÉ. Fordítsd a fejed jobbra és zengesd: GU-RÚ. Folytasd 3 percig.
(3) Állj egyenesen. Hajolj kissé előre, tedd a kezed a térdedre. A gerinc egyenes, de a fej felfelé néz. Zengesd: WÁ-HÉ miközben a fejed balra fordítod. Zengesd GU-RÚ, miközben a fejed jobbra fordítod. Folytasd 3 percig.
(4) Álló helyzetben nyújtsd a karod a fejed fölé, Zengesd WÁ-HÉ, miközben a lábfej a talajon van, A GU-RÚ zengetése közben emelkedj lábujjhegyre. Folytasd 3 percig.
(5) Szfinx. Sarokülésben tedd a tenyered a talajra a térdek elé. A gerinc és a karok legyenek egyenesek, mint egy ülő szfinxnél. Hajolj előre, érintsd meg a homlokoddal a talajt, és zengesd: GU-RÚ. Emelkedj fel és zengesd WÁ-HÉ. Folytasd 3 percig.
(6) Könnyű ülésben kezdd suttogni a Panj Shabdot: SZÁ-TÁ-NÁ-MÁ. Két perc elteltével zengesd hangosan további 2 percig.
(7) Medencelapátolás zengetéssel. Az előző gyakorlat után azonnal ülj a sarkadra, tenyerekkel a combokon. Kezdd el a gerinced hajlítani, közben erőteljes suttogással zengesd előrehajlítás közben: SZÁ, hátrahajlítás közben TÁ, előrehajlítás közben NÁ, hátrahajlítás közben MÁ. Folytasd 3 percig, majd meditálj.
Megjegyzés:
A WÁ zengetése közben összpontosíts a köldökpontra, a HÉ zengetése közben összpontosíts a mellkasra és a GU-RÚ zengetése közben összpontosíts a csücsörített ajkaidra. Ezt a kriját tapasztalati úton lehet megtanulni. A gyakorlatsor a pajzsmirigy, a hipofízis és a tobozmirigy teljes körű erősítésére szolgál. Az egész test megizzad. A krija befejezése után meditálj, és tapasztald meg, hogy igazságot közvetítő csatornák vagyunk, és hogy a méltóságunk fenntartása a legkevésbé méltóságteljes pillanatokban jelenti az ember valódi értékét.