Csakra bezáró Meditációk

3 0 0
                                    



Csakra bezáró Meditációk

Ez a gyakorlat fontos, és nagyon hasznos a nemkívánatos ingerek kizárásánál. A csakrák bezárásakor nyugodtságot, belső békét fogsz érezni. Ezenkívül meg fog védeni a nemkívánatos emberektől és asztrális entitásoktól, mivel mindkettőjük a csakráidhoz kapcsolhatja magát. Ha fenyegető lények közelében bezárod őket, megelőzheted ezt. A zárt csakrák a pszichikus vámpirizmustól is megvédenek. Ez a gyakorlat segíthet elcsendesíteni az elmédet üres meditáció előtt, mivel kizár egy csomó lelki zajt.

1. A meditációid végén ülj le kényelmesen, vagy állj fel, és kezdd a gyökércsakrával.

2. Lásd a gyökércsakrádat felfelé mutató, vörös színű energiaörvényként. Vizualizálj ajtókat, ahogy a csakrádra csukódnak, kizárva minden fényt. Ezt vizualizálhatod úgy, hogy a csakra előtt van, mintha egy ablakon keresztül néznéd a csakrát.

3. Csináld meg ezt minden egyes csakrával, egészen a koronádig.

Békés, csendes érzést kell érezned ha bezártad mindegyik csakrádat. Ezt a gyakorlatot naponta többször is megcsinálhatod, hogyha ki akarod zárni a nemkívánatos külső ingereket, és/vagy meg akarod védeni magad egy negatív környezetben, például keresztények és más ellenséges emberek közelében.

Ez különösképpen hatásos a természetes médiumoknak és empatáknak, akik könnyen felszívják az energiákat, illetve azoknak is, akiknek a figyelme könnyen elkalandozik.

Ez is egy olyan gyakorlat, amit mesteri szinten el kell sajátítani, mert a Magnum Opus egyik haladó lépésében szükség lesz rá.

Egy kis idő múlva a csakráid maguktól kinyílnak. Ha úgy érzed, azonnal ki kell nyitnod őket, fordítsd meg a fenti gyakorlatot: nyísd ki az ajtókat, és pörgesd meg többször a csakrákat.

Sátánista Spirituális TárNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ