Mély Transzba lépés
A mély transz lehetővé teszi, hogy hozzáférjünk a tudatalatti elméhez, és óhajainknak megfelelően programozzuk azt. Az agy bal oldali, aktív fele megakadályozza hogy hozzáférjünk a passzív, jobb oldali agyféltekéhez, ahol a tudattalan található. Ez hasonló ahhoz, mint amikor egy szobában vagy épületben lekapcsoljuk az áramot, hogy a vezetékeket megjavíthassuk. Az agyunk jobb oldala teszi lehetővé számunkra elménk programozását, mely által valóra válthatjuk vágyainkat.
A transzállapotba kerülés gyakorlást kíván. Mivel mind egyéniek vagyunk, némelyikünknek ez könnyebben mehet mint másoknak. Fontos, hogy legyünk türelmesek magunkkal, és legyünk kitartóak. Az állhatatosság és a kitartás a legfontosabb.
A transzba lépés előtt erősen javasolt légzőgyakorlatok végzése, mivel ez természetes módon lecsillapítja az idegrendszert.Transzba lépés gyakorlása:
1. Ülj le kényelmesen. Ne feküdj le, mert elaludhatsz.
2. Lélegezz be 6 számolásig, tartsd benn a levegőt 6 számolásig, majd fújd ki a levegőt 6 számolásig. Ezt csináld addig, amíg teljesen el nem lazulsz. Elméletileg nem kéne érezned a tested.
3. Képzeld el hogy lefelé mászol egy létrán a sötétben. Ne vizualizáld a létrát, csak érezd ahogy mászol lefelé. Kilégzésnél érezd ahogy egy-két fokot lefelé mászol. Belégzésnél érezd ahogy mozdulatlanul állsz a létrán.
4. Most engedd el a létrát, és zuhanj hanyatt lefelé. Ha szédülni kezdesz vagy zavartnak érzed magad, csak figyelj a tested első felére, és így a zavaró érzés meg fog szűnni. Ez a mentális zuhanás mély relaxációval és mentális nyugalommal kombinálva transzállapotot fog eredményezni.
Amire szükség van, az a mentális zuhanásérzet a fejedben. Ez megváltoztatja az agyhullámok frekvenciáját az ébrenléti szintről (Béta) az alvási szintre (Alfa) vagy a mély-alvási (Théta) szintre.
Amint az agyhullámaid elérik az Alfa szintet, belépsz a transzállapotba. Ha úgy érzed, elnehezültél, hagyd abba a mentális zuhanást. Ha nem szereted a létrát, képzeld el hogy egy liftben vagy, kilégzéskor érezd ahogy zuhansz, belégzésnél érezd ahogy mozdulatlan vagy. Az agyhullámok frekvenciájának csökkentéséhez szükséges a mentális zuhanás.
5. Csináld ezt addig amíg szükséges. A transzállapotba lépés ideje változó, attól függ mennyire vagy tapasztalt a mély relaxációban és az elme elcsendesítésében.
A transzállapot érzése:
Minden csendesebb lesz, és úgy érzed, egy sokkal nagyobb helyen vagy. Enyhe bizsergő érzés a testedben. Minden másnak érződik. Olyan, mintha egy kartondobozt tennél a fejedre a sötétben: érzed az atmoszféra változását. Olyan mintha minden életlen és elmosódott lenne. Transzban minden éles zaj fájdalmas.
6. Hogy kikerülj ki a transzból:
Mozgasd meg az ujjaidat és lábujjaidat. Szorítsd ökölbe a kezed, mozgasd meg a karjaidat, a lábaidat, a fejedet. Mozgasd meg az egész tested. Kelj fel, és járkálj pár percig.
Mire jó ez a gyakorlat:
Hogy pszichikus hatalmunkat fejlesszük, edzeni kell az elménket. Mikor transzállapotban vagyunk, az agyhullámaink jelentős mértékben lelassulnak. Az agynak két oldala van – a bal oldali logikus/intellektuális férfi oldal, és a jobb oldali kreatív/intuitív női oldal. A jobb oldal a tudatalatti székhelye. Ez az agynak az a része, amely nyitott a szuggesztió és programozás számára, és az asztrális hatalom is itt lakozik. Mikor az agyunk bal oldala aktív és gondolkodunk, a jobb oldalhoz nem tudunk hozzáférni. A transzállapotok lezárják a bal féltekét, így hozzáférünk a jobb oldalhoz, és tudjuk programozni (a tudatalattinkat).