Elemeket Evokáló Meditációk
Mikor a céljaid személyesek, és önmagadra vonatkoznak, invokálni kell az elemeket, és magadból kell kivetíteni őket.
Az energia evokálása más. Mikor a varázslatot másokért végezzük, fontos hogy evokáljuk az elemeket, mivel ha kivetítjük őket magunkból, kapcsolatot hozunk létre a személlyel, akihez küldjük. Az átkozásban és gyógyításban nyilvánvaló okokból ez nem jó megoldás. A felhasznált energiát a világegyetemből kell elvonni. Fontos hogy az elemek evokációját és invokációját is mesteri szinten elsajátítsuk, mert így tudunk képességeinkben haladó szintre jutni.
A tűz evokálása
Menj transzba, és vizualizáld magad a tűz közepén. Érezd a hőséget, halld a lángok sziszegését és pattogását, érezd az égést. Most gyűjtsd és sűrítsd a tüzet egy gömbbe magad előtt. Vond a körülötted lévő tüzet minden irányból az előtted lévő gömbbe. Minél több tüzet irányítasz a gömbbe, annál tömörebb, anyagibb, forróbb lesz. Érezned kell a hőséget miközben ezt csinálod.
Minél jobban összesűríted a tüzet, a hő annál nagyobb lesz. Úgy kéne érezned magad, mint ha szó szerint egy sütőben lennél.
Most oszlasd szét a tűzgömböt, vizualizáld ahogy szétoszlik. Ez a pontos ellentéte annak, ahogy megalkottad. Folyamatosan vizualizáld ahogy szertefoszlik, veszít az erejéből, hőjéből, és végül semmivé válik.
A levegő evokálása
Menj transzba, és vizualizáld magad a levegő közepén, töltsd meg vele az egész szobát. Vond a levegőt minden irányból egyszerre egy gömbbe magad előtt. Töltsd meg teljesen a gömböt a levegő elemével. Nagyon könnyűnek kell érezned magad, mintha lebegnél.
Ha végeztél, oszlasd szét, mint ahogy azt a tűzgömbbel tetted.
A víz evokálása
Menj transzba, és vizualizáld, hogy egy óceán vagy tó közepén vagy. Vond közelebb a víz elemét minden irányból. Érezd a vizet először hideg páraként, majd ahogy egyre közelebb húzod a testedhez, jéghidegnek kell érezned magad. Most gyűjtsd a vizet egy gömbbe magad előtt, aztán oszlasd szét, ahogy azt a tűzzel és a levegővel tetted. Hagyd hogy a semmibe párologjon.
A föld evokálása
Menj transzba, és egyszerre minden irányból vonj magadhoz egy szürke tömeget, hasonlót az agyaghoz. Minél közelebb húzod magadhoz, annál barnább és barnább lesz, sűrűbb, olyan mint a föld. Töltsd meg az egész szobát a föld elemének nehéz tömegével, és vizualizáld ahogy egy gömbbe sűríted. Érezd a nehézséget és a gravitációt, a nyomást a testeden. Mikor készen vagy, oszlasd szét úgy, ahogy a többi elemet.
Evokáld ismét a tűz elemét, de ezúttal tégy magad elé egy pohár csapvizet, és vond a tüzet minden irányból a pohár vízbe, sűrítsd össze. A legjobb ha átlátszó poharat használsz. Képzeld el ahogy a víz egyre forróbbá válik a tűz elemétől.
Ha sikeres voltál, a víz hőmérséklete néhány fokkal megemelkedik. Mikor végeztél, kóstold meg a vizet: ha jól csináltad, furcsa íze lesz.
Később, ha már meg tudod emelni a csapvíz hőmérsékletét, dolgozz egyre hidegebb vízzel, és gyakorold ugyanezt.