A Csakrákról bővebben

2 0 0
                                    


A Csakrákról bővebben



A Gyökér Csakra:

Gyakorlatok a Gyökércsakra megerősítésére és kiegyensúlyozására:

Yógák:

Légzéstechnikák:

Vizualizáció:

Mudra:

Mantrák:

Meditációk:

Yantra:

Rövid tudnivalók:

Név: Első Csakra, Egyes Csakra, 1. Csakra, Gyökér Csakra.

Szanszkrit etimológia: Muladhára = Gyökértámasz (Muhla – Gyökér; Adhara – Támasz, életfontosságú szerv)

Elhelyezkedés: A gerinc tövénél legalúl.

Kinézet: Felfele néző háromszög vagy piramis.

Szín: Piros vagy vörös.

Gúna: Tamas.

Szirmok száma: 4.

Szirmok nevei: [वं vaṃ, शं śaṃ, षं ṣaṃ és सं saṃ ]

Nem: Férfi.

Párja: Korona Csakra.

Nap: Szombat.

Bolygó: Szaturnusz.

Elem: Föld.

Fém: Ólom.

Belső állapot: Stabilitás.

Feladat: Túlélés, alapozás.

A gyökércsakra női párja a koronacsakra.
A gyökércsakra szanszkrit neve "Muladhara", ez irányítja a beleket, a húgyhólyagot, a vastagbél alsó részét, a lábakat és a mellékvesét. A színe vörös, eleme a föld, fémje az ólom, és a Szaturnusz uralja. Ez a csakra kiegyensúlyozottságot, stabilitást ad. A túlélési és elemi ösztönökön uralkodik. A gyökércsakra ad akaratot a túlélésre, ez adja az alapvető énképünket és biztonságérzetünket. A harag és düh ebből a csakrából sugárzik, innen jön a "vörös köd ereszkedett az agyára" kifejezés. Az első három csakra a legbefolyásosabb a mágikus munkákban, mivel valóra váltják a felső, nőies csakrák által kivetített dolgokat.

A Gyökércsakra Fontossága a Spirituális Fejlődésben:

Ez a központ egyensúlyozza ki és konszolidálja a felhalmozott energiát, stabillá teszi az energiaszinted. Hiaba vagy spirituálisan fejlett, ha gyenge a Muladhara. Nem vagy elföldelve, nem tudod az anyagi/fizikai síkon érvényesíteni magad, materializálni az akaratod. Ebből következik, hogy a Gyökércsakra ereje meghatározza, hogy mennyit fejlődhetsz spirituálisan. Minél erősebb, annál többet.

A Gyökércsakra tárolja a Kundalini energiáját. Minél erősebb a Csakra, annál több szabadul fel belőle. A Kundalini Ébredés Lényegében a Kígyó Erő permanens aktiválása a Gyökércsakrában, a Tudat legbázikusabb szintjén.

3. A Három Őrtorony [Gyökér, Szív, 6.] közül az első. Ahogy az összes őrtoronynak, ennek a Csakrának is az összeköttetés az egyik fő attribútuma. Ebből a központból indul ki a három fő Nadi, az Ida, Pingala és a Szusumna. Minél erősebb a Gyökércsakra, annál erősebb az összekötő/összehúzó/egyesítő ereje, így egyre több energia áramlik fel a Szusumnán, amin a Kígyó Erőt kell felvezetni. Továbbá a Tamas Guna uralja ezt a Csakrát és a Szusumnát is, ergo a Gyökércsakra megerősítése nem csak az összeköttető jellege által nyitja meg a Központi Csatornát.

Sátánista Spirituális TárTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang