A Hetedig Őrtorony Csakra Kinyitása

3 0 0
                                    


A Hetedig Őrtorony Csakra Kinyitása


https://app.site123.com/chakras/item-id-655a032a8231b?w=8491532


https://app.site123.com/chakras/item-id-65c1ca03d5a8e?w=8491532

com/chakras/item-id-65c1ca03d5a8e?w=8491532

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.



Végezz el egypár tetszőleges Yógákat és Prayanamákat. Aztán végezd el ezt a Meditációt:

Elsőnek:

Koncentrálj és vizualizáld az ELÖL lévő Gyökér csakra kiterjesztésére és erre meditálj.
ELÜLSŐ Gyökér csakra, beszív, benntart és Torokzár, majd RRRAAAYYYEEETTTHHH.

Majd:

Koncentrálj és vizualizáld
a BAL oldalon lévő Gyökér csakra kiterjesztésére és erre meditálj.
BAL OLDALI Gyökér csakra, beszív, benntart és Torokzár, majd RRRAAAYYYEEETTTHHH.

Aztán:

Koncentrálj és vizualizáld a HÁTUL lévő Gyökér csakra kiterjesztésére és erre meditálj.
HÁTSÓ Gyökér csakra, beszív, benntart és Torokzár, majd RRRAAAYYYEEETTTHHH.

Utánna:

Koncentrálj és vizualizáld a JOBB oldalon lévő Gyökér csakra kiterjesztésére és erre meditálj.
JOBB OLDALI Gyökér csakra, beszív, benntart és Torokzár, majd RRRAAAYYYEEETTTHHH.

Következőleg:

Koncentráj és vizualizáld a KÖZÉPEN lévő Gyökér csakra kiterjesztésére és erre meditálj.
KÖZÉPSŐ Gyökér csakra,beszív, benntart és Torokzár, majd RRRAAAYYYEEETTTHHH.

Végül:

Koncentrálj és vizualizáld az ÖSSZES Gyökér csakra kiterjesztésére és egyszerre mindre meditálj.
ÖSSZES Gyökér csakra, beszív, benntart és Torokzár, majd RRRAAAYYYEEETTTHHH.

Annyiszor végezheted el a Meditációt ameddig csak szeretnéd. Kezdőként 7 kört csinálj meg.

További Yógáit, Kundalini yóga kríjáit, Pranayamáit, Mudráit, Mantráit és Meditációit külön menüpontokban és címekben találod meg.

Sátánista Spirituális Tárحيث تعيش القصص. اكتشف الآن