Iker Kígyós Meditáció
https://app.site123.com/chakras/item-id-655ae4fc2786c?w=8491532
Ezt a meditációt a JoS papságának néhány tagja kapta Thoth-tól és Azazeltől.
1. Lazíts és helyezkedj el teljesen kényelmesen. Tisztítsd meg az aurád és a csakráidat.
2. Vizualizáld a gyökércsakrádat, ahogy fényesen ragyog. Ezután vizualizálj egy ragyogó fényfolyamot, ahogy kiemelkedik ebből a fénylő csakrából. A fényfolyam hozzákapcsolódik a második csakrádhoz, fényesen ragyogóvá téve azt. Folytasd így tovább, hozzákapcsolódva minden csakrához, egészen fel a koronacsakráig, megvilágosítva mindegyiket. Az aranycsakrádat is hozzákapcsolhatod, ami a fejed fölött van (ezt nem muszáj).
3. Most terjeszd ki a fényfolyamot egy rúddá. Vizualizáld ahogy ez a rőd pörög.
Pörgesd egyre gyorsabban. A rúdnak fényesen kell ragyognia. Most utasítsd a rudat, hogy pörögjön fénysebességgel.
4. Most koncentrálj ismét a gyökércsakrádra, ami úgy néz ki mint egy ragyogó fénygömb. A gyökércsakrából két kígyó emelkedik ki. A caduceushoz hasonlóan kifelé indulnak, majd visszafordulva összekapcsolódnak a második (szexuális) csakránál, fényessé téve azt.
5. Ismét kifelé, majd befelé fordulva összekapcsolódnak a harmadik csakrával, megvilágosítva.
6. Folytasd ugyanezt felfelé egészen a koronacsakráig, vagy akár a 8. és 9. csakráig.
7. Most pörgesd meg ismét a rudat fénysebességgel.
8. Ha akarod, térj vissza a kígyókhoz, és csinálj egy újabb kört.