Király és Királynő Meditáció
https://app.site123.com/chakras/item-id-655ae4fbf07b7?w=8491532
A léleknek van egy férfi és egy női oldala. Az ellenség azért helyez olyan nagy hangsúlyt a szívcsakrára, mert annak gyakorlatilag semmi hatalma nincs, semleges csakra. Ez egy összekötő, semmi több. Anton LaVey írta a következőt "Sátáni Szertartások" című könyvében "Sátán Hét Tornyáról":
"Ezen a sávon hét torony helyezkedett el bizonyos távolságra egymástól – Sátán Tornyai, a Ziarák.Közülük hat trapezoid alakú, míg a hetedik, amelyik középen, a Lalesh hegyen található, hegyes, csúcsos alakú."
A fenti egy allegória, a középen lévő, semleges szívcsakrát jelképezi. Ez a csakra más alakú mint a többi, mély meditációban sokan láthatják ezt – a szívcsakra jóni [vagina] alakú.És kicsoda "Inanna"? Ő a "Mennyek Kiránynője". A "menny" szó valójában a 6. és a 7. csakrát jelenti, valamint a nyúlványaikat és a tobozmirigyet. Tavaly szeptemberben írtam egy prédikációt erről, az energia "megjavításáról" – a jól ismert szívalakzatról, nyílvesszővel átlőve. Ez egy allegória és szimbólum a kígyó-energia megjavítására. A szív nem a mellkasban van ahogy az ellenség próbálja próbálja elhitetni velünk, hanem a fejben – az ida, a pingala és a szusumna hozza létre az alakzatot, ahogy az alábbi ábrákon is látható. Ahogy azt jól tudjuk, Inanna (Istár, Astaroth) uralja a szívcsakrát. A szívcsakra nem a mellkasban, hanem a fejben van – az ellenség elferdítette ezt a keresztény festményeken, amiken a mocskos názáreti mindig kitárt karokkal, feltárt szívcsakrával látható. Ebben láthatjuk a hazugságok tömkelegének egy kis részletét. Ráadásul személy szerint úgy gondolom, az érzelmek központja nem a mellkasban van, nem abban amit a beavatatlanok "szív"csakrának hívnak, hanem a torokban.
Hányszor van olyan, hogy mikor szomorú vagy illetve sírhatnékod van, az kihat a torokcsakrádra? Elszorul a torkod mielőtt sírnál. Szóval hol van valójában az érzelmek székhelye? Erről Sátán elmondta nekem, hogy a torokcsakrát tényleg a Merkúr uralja, ami a kommunikációt befolyásolja, valamint aminek felsőbb oktávja az Uránusz – ez a csakra feljebb van, közelebb a tobozmirigyhez, ami a telepatikus kommunikációt uralja, a verbális kommunikáció felsőbb oktávját. A gyermekeknek szóló tündérmesékben is megőrizték az allegóriákat. Ilyen a "Csipkerózsika" is, amelyben a herceg megcsókolja az alvó hercegnőt, hogy felébressze. Ennek az a mögöttes jelentése, hogy aktiválnunk kell és megerősítenünk a Napcsakrát (Az Istenek Királyát), ezután össze kell kötnünk a 6. csakrával/tobozmiriggyel – ez aktiválja a tobozmirigyet, így az elkezdi kiválasztani az elixírt/ambróziát, ami lehetségessé teszi a halhatatlanságot, és visszafordítja a fizikai öregedést. A tibeti "Aum Mani Padme Hum" mantra jelentése "Az ékszer a lótusz szívében van". Az "ékszer" a tobozmirigy. Ehhez a fenti a megfelelő mantra – az ellenség kicserélte az AUM-ot OM-ra, aminek nincs valódi hatalma. Ahogy legtöbben tudjuk, a lótusz/liliom a koronacsakrát jelképezi, és Lilith uralja, míg a gyökércsakrát (ami a kígyót tartalmazza) Sátán uralja. Sátán és Lilith, a férfi és a női aspektus egyesülése jelzi a felemelkedett kígyót. A Király [a harmadik, "666" Napcsakra] és a Királynő [a hatodik csakra és a tobozmirigy] összekötése szükséges a Magnum Opus sikerességéhez, ezért ezeket egyesíteni kell. Lilith elmondta nekem, hogy ennél a meditációnál beletelik egy kis időbe míg az energiakapcsolat létrejön a két csakra között. Megjegyzem, ez a meditáció nem újaknak való.