- Daria! Opreste-te!
- De ce, tata? De ce? Ca sa imi frangi sufletul?
- Nu! Draga mea... Nu! Trebuie sa vorbim... Dar trebuie sa vorbim cu calm... Vino in masina... Vom pleca din parcarea asta... Nu vreau ca Anastasia sa ne vada de la fereastra, asa ca mergem la un suc... apoi mergem acasa. Dar nu ajungem acasa pana nu imi povestesti, cu calm, tot ce s-a intamplat in weekendul asta. Promit sa nu te intrerup, daca tu-mi promiti sa imi spui tot adevarul. Apoi vedem ce facem in continuare... Daria, nu e o solutie sa iti iei lumea in cap, in acest moment... Nu asta e rezolvarea... Vom vedea ce vom face, ca sa fie bine.
Spre surprinderea mea, vocea mi-a sunat asa cum mi-am dorit sa sune. Calma, joasa, fara pic de intonatie periculoasa, drept dovada, Daria m-a privit surprinsa, un lung moment, apoi a decis sa revina in masina. Am urcat si eu si si am pornit masina, insa nu am luat-o spre un local... nu... Am hotarat sa mergem pe malul Crisului... Acolo unde am dus-o pe Emily atunci cand am primit primul sarut dupa cosmarul prin care am trecut-o. Acolo unde am incercat sa ii reinviu pasiunea omorata de mine. Oh! Doamne! Cate amintiri m-au napadit in acel moment... si cat de dureroase au fost acele amintiri!
Acolo, pe malul raului, m-am asezat pe iarba uscata... Hm... la fel de uscata ca si in acea zi de acum noua ani... tot intr-o zi de septembrie... Am asteptat sa se aseze si fata mea, apoi am inceput sa vorbesc:
- Daria, te rog, spune-mi ce s-a intamplat, de fapt! Promit sa te ascult. Cap coada!
- Tati, e adevarat... L-am cunoscut pe tip, vineri. Nu iti spun numele lui pentru ca nu vreau sa il cauti si sa ii faci rau, pentru ca nu merita sa ii faci rau. Crede-ma! E un baiat mult prea ok si pe placul tau. Curva asta nu ti-a spus cum m-am intalnit cu el. A stiut si ea ca daca iti povesteste ce a facut pentru noi, imi face un bine, de fapt. Iar ea a vrut sa se razbune! Sa fii sigur de asta! Ea nu te-a sunat din grija pentru mine! Sunt sigura!
- Daria, ce ar fi sa imi povestesti mai bine ce s-a intamplat si s-o lasi deoparte pe Anastasia?!
- Ok! Deci! Vineri am ajuns la club. Am fost cateva fete, fara niciun baiat. Am intrat si am inceput sa dansam... Dansam in momentul in care un tip s-a bagat intre noi si a inceput sa danseze in cercul nostru. S-a dat pe langa noi... Pe langa fiecare... pana cand i-am spus sa plece. Recunosc i-am spus cam dur sa plece si am crezut ca a inteles, atunci cand tipul a iesit din cercul nostru. Insa nu a fost asa. In cateva momente, el s-a apropiat de mine si m-a intrebat daca nu vreau sa servesc ceva cu el. Eu l-am refuzat. Doar mi-ai spus de atatea ori sa nu servesc nimic de la nimeni. L-am refuzat si i-am spus sa ne lase in pace si i-am intors spatele, insa el nu s-a lasat si mi-a prins bratul si a vrut sa ma traga dupa el. Atunci a fost momentul in care am tipat la el sa ma lase in pace. In secunda urmatoare, un baiat s-a repezit la tipul care ne-a tot deranjat si i-a dat un cot in gura... Tati, i-a dat doar o lovitura, insa atat de puternic si de rapid incat tipul s-a rasturnat pe spate, peste altii... Dar tipul asta nu a fost singur... A mai avut inca cinci amici cu el... si l-au inconjurat pe baiatul care mi-a luat apararea... Bodiguarzii nu au oprit conflictul... doar le-a cerut sa iasa din club. Tati... m-am temut pentru baiatul asta... M-am temut foarte tare... Imi amintesc ca i-am prins privirea in momentul in care s-a intors sa iasa din sala... Nu a aratat niciun pic de frica. Deloc! Tati! Baiatul asta a iesit sa se bata cu sase tipi! A iesit sa se bata din cauza mea!
- Daria! Cum adica a iesit sa se bata cu tipii astia?
- Da! Tati! A iesit sa se bata cu ei! Ii stie de ceva vreme. Mi-a spus cu ce se ocupa tipii astia. De fapt mi-am dat si eu seama! Stiu si eu ce au vrut cu mine. Dar sa continui. Apoi vorbim, bine? Ai promis ca ma lasi sa iti spun ce s-a intamplat in weekendul asta.
CITEȘTI
IN OGLINDA
RomanceV-ati intrebat vreodata atunci cand ati citit cartea ASA TATA ASA FIU, ce a gandit Cris Reyn atunci cand a aflat ca Daria a dormit la un strain, sau v-ati intrebat vreodata ce a simtit el in cele sapte zile dintre Craciun si Revelion? Ei! Acum aveti...