Uau! Asta da pledoarie! Asta da, atitudine! Bravo Daria mea! Si eu care am vrut sa o opresc! Cat de clar si de concret a subliniat totul. A punctat fiecare moment dintre ei. Hm! Acum aflu ce s-a mai discutat intre ei... Auzi, tu! Sa ii explice el ce inseamna un majorat? El care, probabil nu a simtit nicio diferenta intre varsta de saptesprezece ani si cea de optsprezece ani... Nu a simtit autoritatea parintilor... El a simtit autoritatea unui sef de clan... care a ramas aceeasi, indiferent de varsta fiului meu... si totusi el i-a explicat Dariei ce insemnatate are un majorat...
Tot ce a spus ea acum e perfect adevarat si are logica. Ea ar fi putut ajunge la Samir prin cei sase tipi care au incercat s-o ia cu forta din club si pe care i-a batut Edmond... Da! Asta e adevarul... Apoi faptul ca ea s-a tinut de capul lui, si asta e adevarat... Stiam deja si asta... Stiam ca ea a insistat... Si in cele din urma, da! Are dreptate! Prin ea, Edmond a ajuns la noi... si datorita puterii ei de a ierta, Edmond a decis sa ramana cu noi... Da! Daria a fost in planul lui Edmond! Si Daria a fost in decizia lui Edmond...
La asta ma gandeam eu, in momentul in care Daria s-a intors spre mine... si-a strans buzele, a inspirat adanc si a intins bratul spre mine, invitandu-ma sa ma apropii de ei. De ea si de Edmond... iar cand am facut asta, ea m-a privit, mult prea serioasa de data asta si mi s-a adresat direct:
- Tată, îmi pare rău pentru ceea ce am făcut! Îmi pare rău că v-am trecut prin asta! Îmi pare rău că din cauza mea, voi aţi fost în pericol... Dar aş fi vrut să îţi vezi fiul, tată! Câtă stăpânire de sine! Eu chiar am crezut tot ceea ce a spus el acolo, în timp ce Samir avea îndreptată spre el o armă! Tată! Un pistol! Şi tată! Îţi mulţumesc pentru el! Şi îţi mulţumesc pentru ceea ce ai făcut acum! Edi e un Reyn adevărat! Merită să facă parte din familia noastră! Îl vom ţine aproape de noi şi îl vom învăţa să ne iubească!
Hm! Fata mea a ajuns sa isi ceara iertare de la mine? Trebuie sa recunosc, nu a facut-o prea des... Daria are o fire mult prea autoritara ca sa poata sa isi ceara iertare mult prea usor... Insa atunci cand a facut-o, a fost pe bune si stiam si acum ca nu au fost doar cuvinte aruncate pentru a impresiona... Nu! Au fost spuse din tot sufletul... Insa... nu am fost de acord cu unele dintre cele spuse de fiica mea acum. Da! Am fost in pericol. Eu! Insa Edmond ar fi fost oricum in pericol. Nu a depins de Daria. El oricum ar fi fost la Samir de Craciun. Asta fusese hotarat cu doi ani si patru luni in urma... pentru ca sa aflu acum ca, intr-adevar, Edmond a fost in pericol in vila lui Samir... Ca a fost amenintat cu o arma... care s-ar fi putut descarca oricand... Asta nu am stiut pana acum... Am stiut ca a fost amenintat cu o arma de catre fiul lui Samir... acum doi ani si patru luni... insa nu am stiut nimic din ce s-a intamplat de Craciun in vila lui Samir...
Acum a fost timpul sa ii raspund Dariei, de data asta. Edmond doar a ascultat ce i-a spus Daria... insa cum eu nu am fost de acord in totalitate cu ce a spus ea, am ales sa completez spusele ei:
- Daria! Aşa a fost să fie! Dacă nu ai fi făcut asta, eu nu aş fi fost lângă el. Eu nu aş fi fost acolo! Sunt sigur că Edmond nu ne-ar fi spus de Samir, dacă tu nu ai fi făcut ceea ce ai făcut! Nu ne-ar fi spus în ce pericol urma să fie, după ce ar fi plecat de aici... Nu ne-ar fi spus în ce pericol s-a băgat pentru a ajunge la mine! Dar, sper că, de acum înainte să ai capul pe umeri! Sper că ai înţeles în ce pericol te-ai aruncat tu! Şi, da! Dacă Edmond şi Carmen vor fi de acord, vei mai putea ieşi în cluburi, dacă el te va însoţi. Voi fi liniştit, dacă îl voi şti lângă tine! Nu trebuie să îmi mulţumiţi, nici tu, nici Darius! Eu doar am îndreptat lucrurile! Aşa ar fi fost, dacă eu aş fi ştiut de existenţa lui Edmond! Edmond, ar fi avut numele nostru! Eu îţi mulţumesc, Daria! Ştiu că de tine a depins hotărârea lui Edmond să rămână cu noi! Ştiu! De acum, totul va fi bine!
Da! Asta i-a sunat Dariei in primul rand. Am combinat partea buna din tot ceea ce s-a intamplat de Craciun cu ceea ce a gresit ea. Insa, stiu ca am spus un mare adevar. Daca Daria nu ar fi facut greseala sa urce in masina oamenilor lui Samir, eu nu as fi aflat ca Edmond avea programata intalnirea cu Samir, tocmai a doua zi. E adevarat, ca poate ca nu ar fi intrat singur la Samir... Dar, poate ca da... Sunt aproape sigur ca Edmond si-ar fi dorit sa se rezolve totul fara pierderi de vieti omenesti... Iar asta, nu pentru ca s-a temut pentru viata lui, ci pentru ca s-a temut pentru vietile oamenilor lui Alex... De aceea a vorbit Alex asa cum a vorbit in Ajun. Pentru ca il cunoaste mult prea bine pe fiul meu si stia ca Edmond s-ar fi sacrificat pentru ei... Da! Alex stia asta.
CITEȘTI
IN OGLINDA
RomanceV-ati intrebat vreodata atunci cand ati citit cartea ASA TATA ASA FIU, ce a gandit Cris Reyn atunci cand a aflat ca Daria a dormit la un strain, sau v-ati intrebat vreodata ce a simtit el in cele sapte zile dintre Craciun si Revelion? Ei! Acum aveti...