- S-a calmat destul de repede... Din momentul in care m-a avut la cheremul lui, nu a mai fost agresiv... iar eu nu l-am provocat... L-am inteles, Carmen... I-am inteles starea... S-a simtit incoltit... Cum sa nu riposteze, cand a avut ocazia... cand eu il strangeam de gat si confirmam astfel cele spuse de Ana? Insa, cu calm... am reusit sa il linistesc... Am ajuns de ne-am asezat la masa... acolo i-am spus varianta mea... Acolo i-am spus adevarul-adevarat... acolo eram atunci cand a intrat Eduard si ne-a spus ca Daria a urcat in masina. Din momentul in care Edmond a aflat numarul masinii... toata furia lui s-a stins si panica i-a luat locul... S-a pierdut in acel moment... Apoi, cand am iesit din sala a hotarat ca vom simula o cearta pentru ca el sa poata pleca din sat... Nu am apucat sa simulez nimic pentru ca, la fel, intr-o fractiune de secunda, am fost la pamant pe bune... cu el de-asupra mea... Dupa ce a plecat el, ne-am pus si noi in miscare si ne-am intalnit la magazinul de bijuterii... De acolo am pornit spre Alex... Alex a organizat totul si l-a convins pe Edmond ca singura lui scapare e sa il pacaleasca pe Samir... Sa nu arate ce simte... Acolo, la Alex, am stat de vorba cu el... Doar noi doi... singuri intr-o camera... Acolo am reusit sa il fac sa vorbeasca... Acolo am aflat ce viata a dus el... Cat a suferit el... si cum s-a comportat scarba asta de Ana cu el... Acolo am inteles ca nu voi avea sanse in fata ta si a lui Alex... Ca oricat imi doresc eu ca el sa ramana langa mine, nu am cum sa trec de voi... In dimineata Craciunului ne-am dus la vila. Edmond a salvat-o pe Daria. L-a convins pe Samir ca Daria nu conteaza pentru el si ca poate sa ii faca Dariei ce vrea el... Asta i-a spus Alex sa faca... Sa-l convinga pe Samir ca nu il poate tine in schimbul Dariei... Nu stiu ce s-a intamplat inauntru... Nu am aflat inca... insa mi-am vazut fata iesind, turbata de furie si de ura la adresa fratelui sau si am stiut ca Edmond a facut ceea ce i-a spus Alex sa faca... Apoi am asteptat sa iasa si el din vila... Intr-un tarziu a iesit plin de sange... L-a omorat pe Samir... Dar sunt mandru de el. Sunt foarte mandru de el. Insa el se considera un criminal... Nu am apucat sa il conving sa nu gandeasca asa... ca s-a auzit strigatul fetei lui Samir, iar Edmond nici nu a mai stat pe ganduri... s-a repezit in vila cuprinsa de flacari... Eu l-am strigat pe Alex si i-am spus ca Edmond e in foc... iar Alex a intrat dupa el... Apoi s-a auzit explozia... Nu am mai asteptat sa iasa ei... Am intrat si eu cu Eduard si unul dintre baietii lui Alex. Acolo i-am gasit pe Alex si Edmond... Alex a fost la podea iar peste el au fost fetita lui Samir si deasupra a fost fiul meu... inconstienti... Fata lui Samir nu era inconstienta... A fost aparata de trupul lui Edmond... Ea e bine. Mi-au spus ca o duc la un centru de plasament... Era in stare de soc... I-am scos pe baieti din cladire... Alex a fost doar intoxicat cu fum iar Eduard a stiut ce trebuie sa ii faca, pentru a-l face sa-si revina. Insa Edmond... Oh! Fiul meu... Nu avea puls... si sangera... I-am facut acolo, pe loc masaj cardiac si respiratie artificiala... dupa ce i-am pus un garou... la coapsa... Artera femurala... Am crezut ca il pierd... Am crezut ca nu voi reusi sa il readuc inapoi... Am mai trecut odata prin asta, cu sotia mea... A fost cat pe ce sa o pierd... Asa cum am reusit s-o salvez pe ea, asa am reusit, cu chiu cu vai, sa ii pornesc inima si fiului meu... Asta imi va fi mangaierea atunci cand el va fi plecat la sute de kilometri distanta... Am gemut eu, strangandu-mi maxilarul... apoi am continuat: - Intre timp au sosit pompierii si ambulanta... si i-au dus la spital... Acolo am aflat ca a pierdut mult sange, asa ca i-am dat eu... Avem aceeasi grupa de sange... Ma tem pentru el... E inca pe muchie... A facut febra mare... din cate mi-a spus Alex la telefon... Are o lovitura urata la cap... are coloana vertebrala lovita rau... Are rana de la picior care i-a provocat febra... si plamanii ii sunt afectati... Ma tem foarte tare pentru el, Carmen... Draga mea... Sunt multe lcruri de care ma tem... Daca el deschide ochii si nu te recunoaste, cred ca o sa-mi pierd mintile... Daca trece prin ce am trecut eu acum noua ani, o iau razna... Ma tem pentru tine... Ma tem ca te duc acolo, doar ca sa te fac din nou sa suferi... Pe langa ceea ce v-am facut pana acum... se va mai adauga si asta...
- Stai sa vedem... poate totusi va fi bine...
- Carmen... Te implor... Daca isi revine... Daca Edmond va fi bine... te rog... ajuta-ma sa il conving sa ramana... Te implor...
CITEȘTI
IN OGLINDA
RomanceV-ati intrebat vreodata atunci cand ati citit cartea ASA TATA ASA FIU, ce a gandit Cris Reyn atunci cand a aflat ca Daria a dormit la un strain, sau v-ati intrebat vreodata ce a simtit el in cele sapte zile dintre Craciun si Revelion? Ei! Acum aveti...