159

63 14 0
                                    

- Da! Alex ne-a spus tot... Am recunoscut eu... – Si crede-ma! Ne-a impresionat pe toti, pana la lacrimi... Ai avut dreptate in tot ce ai spus tu atunci. Asta as fi spus si eu, daca as fi fost in locul tau! Si am sperat din tot sufletul ca asta sa fie motivul pentru ca tu sa nu vrei sa il vezi pe tatal tau... M-am rugat sa fie asta motivul... pentru ca eu din primul gand am avut doua variante posibile: ori esti mult prea ranchiunoasa, ori nu vrei sa-l expui pe Edmond vorbelor tatalui tau... Si spre marea mea satisfactie, a fost a doua varianta... Asa-i? Edmond nu mi-a spus ce ati vobit voi la telefon, insa, din cerinta ta mi-am dat seama ca doar asta ar putea fi motivul. Acum, sper sa ma iertati pentru ca am indraznit sa intervin... Poate ca ar fi trebuit s-o fac mai devreme... Nu chiar in ziua nuntii... Insa am mizat pe emotia zilei...

- Eh! Unul e Cris pe lumea asta, tata! Ai mizat si ti-a iesit! Dar, sincer, mi-e mila de Emily. A fost nevoita sa asiste la iesirea mea nervoasa... Am facut tare urat...

- Stai linistita! Emily e calita. Daria a avut mereu iesiri nervoase... Crede-ma! Am incercat eu sa minimizez nervii ei... provocati de mine, daca e sa o luam asa.

- Cine stie ce a gandit ea, in acele momente?! Ca sunt o isterica! Gemu ea.

- Nu! Nu a gandit asta! Serios! Cine nu si-ar fi iesit din minti in situatia data? Alex m-a prevenit atunci cand i-am cerut numarul de telefon al parintilor tai... Dar, Carmen, nu mi-as fi gasit linistea daca nu as fi incercat...

- Stiu! Tata, stiu! Si nu ai gresit. Zambi ea acum... cu ochii pe chipul mamei sale...

Apoi a urmat dansul mirilor cu parintii lui Carmen. A fost un moment induiosator... sa ii vad pe Carmen si tatal ei dansand, zambindu-si unul altuia... tot timpul dansului...

In cele din urma a inceput bairamul... Si a fost un bairam pe cinste! A rasunat satul meu de muzica de petrecere si de chiuituri... Tinerii s-au distrat... Toti... Gemenii mei erau acolo... printre prietenii lui Edmond cantand impreuna cu lautarii care au intretinut atmosfera. A fost nebunie in curtea mea. Acum am inteles eu de ce fiul meu si-a dorit o nunta restransa, doar intre prieteni... Nimic nu s-a comparat cu nunta mea. Absolut nimic. Mirii s-au distrat asa cum te distrezi la un chef strasnic... nu a fost emotia de la nunta mea. Nu a fost atmosfera din acea noapte... Hm! Edmond si Emily au avut dreptate. Altfel te simti intre cei apropiati, care te cunosc foarte bine si fata de care poti sa te prostesti, pentru ca stii ca nu te faci de rusine... pentru ca toti sunteti la fel. Poti sa te exteriorizezi exact asa cum vrei... pentru ca stii ca nu ii sochezi... Poti fi tu!

Iar Edmond a fost el! A fost plin de viata! A dansat pe ritm de manele in mijlocul prietenilor sai... impreuna cu Carmen... A dansat in mijlocul lor, savurand fiecare moment din acea noapte. A cantat alaturi de ei... din mijlocul lor, fara nicio retinere... fara pic de trac... S-a ras si in hohote... s-a baut mult... ceea ce le-a deschis si mai tare pofta de distractie... I-au acaparat si pe gemenii mei si iubirile lor si le-au aratat ce inseamna distractia. Le-au aratat cum se distreaza ei...

Au fost intrerupti doar de momentul tortului si de cel al artificiilor comandate si organizate de specialisti. A fost o feerie de culoare! Milioane de stelute pe cerul instelat deja. Daca e sa ma gandesc la galagia din curtea mea, cu siguranta nu a dormit nimeni in sat... insa nimeni nu a venit cu reclamatii. Nimeni nu s-a revoltat...

Nu a fost nevoie de mine la nunta asta... decat pe alocuri... In rest am stat la masa si am savurat fiecare clipa... Mai ales atunci cand Eduard s-a bagat si el in gasca de tineri si a savurat distractia lor, alaturi de Eva. Oho! Eva i-a uimit pe toti cu dansul ei pe ritmurile muzicii lor... Uau! Eva a stralucit printre tinerii si tinerele din curtea mea. Eva le-a dat lectii la dansurile lor specifice... Eva le-a dat lectii la dansul din buric spre marea satisfactie a tuturor. Eva a fost Eva! Indiferent de varsta, Eva va face senzatie la dans si la dezinvoltura... iar Eduard a savurat admiratia sotiei sale... David, fiul lor, nu s-a revoltat ci a privit-o mandru pe mama lui... in timp ce dansa si el...

IN OGLINDAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum