Respiratia ei s-a intetit... Respiratia ei a devenit neregulata... Inima ii batea haotic... Buza ii era puternic stransa intre dinti... Da... incepea deja sa se detaseze de jena si starea de retinere pe care o avusese la inceput... si incepea deja sa-i placa... Gemea... Si-a departat deja picioarele... pentru a-si face loc degetelor... Mmmm! Da! Asta am vrut sa vad... Asta am vrut sa aud... Gemete infundate... Oftaturi dulci... autoprovocate...
Eu inca ii dirijam degetul... intr-un ritm tot mai alert... Apoi am oprit-o... si i-am unit degetul aratator cu cel mijlociu si i le-am ghidat bland spre interiorul ei...
- Asa... Iubire... Asa... Simte-te... Simte-te... Vreau sa te termini asa... Vreau sa te vad... Haide, dragostea mea... imi doresc... Nu te gandi la nimic altceva... Doar la faptul ca eu imi doresc sa te vad facand asta...
Emily si-a bagat in ea cele doua degete... si a inceput sa si le miste tot mai rapid... Da... ea incepea sa urce incet-incet spre ultima treapta... Insa urca prea incet... Am inceput sa ma intreb daca ea va reusi sa ajunga la final... Ii simteam inhibarea... Ii simteam retinerea... Asa ca am mai impins putin... In timp ce ea continua sa isi bage si sa isi scoata degetele din interiorul ei... i-am dirijat degetul gros pe clitoris, miscandu-i-l ritmat... Mili a prins miscarea si a continuat sa si-l miste si dupa ce eu mi-am retras mana...
Mmmm! Ce excitant era s-o privesc... De ce oare nu imi trecuse prin cap sa incerc asta pana acum? A trebuit sa treaca zeci de ani pana sa ma gandesc ca ar fi interesant sa vad o femeie cum se autosatisface... Dar era de inteles. Eu sunt un barbat care am adorat sa satisfac femeia... Cum sa ma gandesc ca as putea doar privi cum se autosatisface... Insa da! Era excitant s-o vad cum traieste propriile-i atingeri... in timp ce eu doar asist... Mmmm! Da! E excitant...
O tineam in brate in continuare, in timp ce ea se atingea cu tot mai multa indrazneala si uitare de sine... Da... Savura deja... si urca treptele tot mai rapid... in timp ce eu o tineam in bratele mele... si ii priveam imaginea din oglinda...
- Oh! Doamne! Cris! Tipa ea deodata... in timp ce incerca sa ajunga in varf... Da era deja foarte aproape de final... Degetele ei strangeau sanul tot mai aprig, fara sa mai aiba nevoie de dirijari din partea mea... Eu doar o tineam in brate, cu spatele ei lipit de pieptul meu... simtindu-i framantarea trupului... Simtindu-i unduirea bazinului... apasandu-se pe barbatia mea... Oh! placerea crestea si in mine... urmarind-o pe ea... Imi placea... Da! Nu m-am gandit cat de bine ma voi simti in postura de spectator...
Emily incepea deja sa se piarda de tot in placerea pe care si-o provoca... Degetele ei intrau si ieseau tot mai rapid... in timp ce ea gafaia deja...
Si, in cele din urma, i-am simtit binecunoscuta tensionare a coapselor... framantarea abdomenului... in timp ce bazinul ei zvacnea spasmodic... iar intr-un final, coapsele ei s-au strans pe degetele ei... si trupul i-a incremenit secunde intregi...
Da... Emily a ajuns sus de tot... I-am privit chipul din oglinda in timp ce ii sustineam acum trupul, scuturat de spasme, simtind cum o lasa puterile.. simtind cum picioarele nu o mai sustin... Oh! chipul ei a inflorit... bujorii i-au stralucit pe obrazul ei de piersica... Ochii ii erau stransi... iar buza de jos adanc muscata intre dinti...
Dupa cele cateva secunde de apogeu, ochii i s-au deschis dezvaluind miile de stelute care straluceau intens... Mili s-a privit in oglinda in timp ce se sprijinea de mine... uimita de trairile prin care tocmai trecuse... Apoi mi-a intalnit privirea din oglinda si mi-a zambit timid... de parca simtea jena...
Si-a scos degetele din interiorul ei... trecandu-si-le peste pielea coapselor... in timp ce cealalta mana inca ii mangaia bland sanul...
A fost momentul sa continui seara noastra... A sosit momentul sa simt si eu apogeul trairilor... Asa ca am intors-o bland spre mine... si i-am cuprins cu degetele talia molateca si apetisanta apoi am inceput sa-i vorbesc, cautandu-i privirea...
CITEȘTI
IN OGLINDA
RomanceV-ati intrebat vreodata atunci cand ati citit cartea ASA TATA ASA FIU, ce a gandit Cris Reyn atunci cand a aflat ca Daria a dormit la un strain, sau v-ati intrebat vreodata ce a simtit el in cele sapte zile dintre Craciun si Revelion? Ei! Acum aveti...