- Da! Il am pe Edmond... Cine s-ar fi gandit la asta, atunci cand mi-ai spus la telefon ca ii sucesti gatul daca il vezi... Iti mai amintesti?
- Da! Imi amintesc foarte bine! Dar cum ai putut tu sa ii spui si lui ce am spus eu? Stii ca tu ai pus paie pe foc? Stii ca tu ai intarit minciuna Anei?
- Cum adica?
- Asa bine! Ana il mintise. I-a spus fiului meu ca eu am spus candva ca daca il vad, il omor... iar daca el te-a auzit si pe tine... asta i-a confirmat, cumva, faptul ca mama lui a spus adevarul despre mine...
- Crezi?
- Da! A spus asta, in Ajun, imediat dupa ce ai iesit tu din sala... Dar ajungem si acolo. Spune-mi mai departe... Am luat-o inainte cu povestea... Ia-o de unde ai ramas...
- Ok! Deci! Dupa ce ne-am asezat pe canapea, el a incercat sa mai afle despre voi. Imi amintesc ca mi-a spus ca mami a facut bine ca mi-a povestit prin ce a trecut ea... si ca el si-a dat seama ca nu sunt o fata usoara, cu toate ca m-am aruncat in bratele lui. Edi voia sa imi ridice cumva stima de sine. A ghicit ce e in capul meu. Hm! L-am contrazis. I-am spus ca prin comportamentul meu, am dat dovada ca sunt o fata usoara, chiar daca sunt virgina... Atunci a fost momentul in care a incercat sa afle despre inceputul relatiei voastre, pe care, apropos nu il cunosc... De ce oare, sunteti voi atat de secretosi? Poate daca v-as cunoaste povestea, as avea de invatat din greselile voastre... Poate ca m-ar ajuta pe viitor.
- Daria! Povestea noastra e putin cam iesita din comun... asa ca nu cred ca ai putea trece prin aceleasi incercari prin care am trecut noi... Altele sunt in general problemele de cuplu... Noi nu am avut probleme in cuplu... niciodata... La noi... ceasul rau a fost problema mereu... Noi nu am avut de luptat pentru relatia noastra cu alti oameni, care ar fi putut interveni intre noi... Niciodata... Nu am avut niciodata a in gand s-o insel pe mama ta. Ne-am iubit mult prea mult de la inceput... Asa ca nu are rost sa ne afli povestea pentru ca sa inveti din ea... Daca ai nevoie de un sfat vii si ni-l ceri. E mult mai simplu. Tot ce trebuie sa faci, e sa fii mai deschisa fata de noi... Nu uita! Parintii iti sunt cei mai buni prieteni. In ei poti sa ai incredere ca iti vor binele. In rest, orice fata, iti poate deveni la un moment dat rivala... si orice baiat poate sa isi doreasca sa te aiba si deci nu isi doreste ca tu sa ajungi la baiatul pe care tu il visezi. Asa ca, ai grija de cine te inconjori... si in cine ai incredere... Continua cu povestea: Deci, Edmond a incercat sa ne afle povestea?
- Da! A incercat sa afle inceputurile povestii voastre... iar eu nu am putut sa ii spun nimic altceva decat ca stiu ca va iubiti enorm de mult... Ca eu nu am vazut o iubire ca a voastra... mai ales dupa accidentul tau... Adica dupa vara aia in care nu ai locuit cu noi... si ca tu esti foarte secretos... Iti mai amintesti ca am incercat sa te trag de limba sa imi spui mai multe despre voi? Ei bine! Atunci am tras concluzia ca esti secretos, cand nu ai vrut sa imi spui nimic despre voi... Asa ca nu am avut ce sa-i spun... despre cum ati inceput voi... apoi mi-a cerut amanunte despre accidentul tau... iar eu i-am povestit din mare ce s-a intamplat atunci... Adica ce stiam eu ca s-a intamplat... Apoi imi amintesc ca i-am povestit putin despre Eduard... si in cele din urma ne-am intrerupt si ne-am uitat pe pagina lui de facebook sa vedem ce comentarii a primit pentru poza noastra. Asa s-a destins atmosfera. A avut o gramada de reactii de la fete... Multe fete... Acum am aflat ca multe dintre fetele din lista lui de prieteni au fost salvate din labele baietilor lui Samir... Cu asta s-a distrat el, pana sa ajung eu la el... A salvat fete... cu care apoi s-a fotografiat... si le-a adaugat in lista lui de prieteni... M-am distrat comentand la comentariile de pe postarea noastra... Apoi am incercat si eu sa il trag de limba. Am fost curioasa cine e el de fapt. L-am intrebat direct daca a avut multe fete... iar el mi-a raspuns ca da! A avut... hm! Le-a pus la socoteala pe cele racolate de el in patru ani de zile... In fine! A explicat numarul lor prin faptul ca voi, barbatii o luati razna si va doriti multe, multe fete la un moment dat... Fete care nu conteaza sentimental... si ca unii dintre voi va treziti de la o varsta si va mustra constiinta... si ca el e in faza asta... a mustrarii de constiinta... si ca eu sunt leacul pentru constiinta lui... si ca de acum inainte va incerca sa nu mai raneasca pe nimeni... Atunci a venit vorba despre Carmen... Nu cu numele ei... Stii... tati... l-am intrebat daca a avut vreodata vreo virgina in brate... iar el a devenit foarte serios si a recunoscut ca a avut o singura virgina in brate si ca ea e regretul lui cel mai mare... Atat a spus despre ea... apoi ne-am pregatit de somn. Crede-ma, tati... M-a condus pana la usa camerei... mi-a dus mana la buzele lui si atat a fost tot. Nimic mai mult atunci. Pe cand ne-am trezit, nici nu am apucat sa deschidem o discutie ca ai sunat tu... si m-am panicat. Cred ca s-a panicat si el atunci cand m-a auzit ca te salut. Stiu ca s-a ridicat rapid si a disparut in bucatarie... Dupa ce am terminat discutia cu tine la telefon l-am rugat sa ma duca la blocul Anastasiei si tot atunci l-am rugat sa nu isi doreasca sa ramana cu mine pe cand apari tu, pentru ca esti prea nervos si ca ai spus ca il omori daca il vezi... Da... Ai dreptate... Chipul lui s-a intunecat in acel moment... Expresia ochilor lui s-a schimbat... A strans brusc maxilarul de mandibula, asa cum faci tu cand te agiti brusc... Insa atat. Nimic nu mai mult. Nu s-a panicat... Nu a incercat sa puna distanta intre noi... Nu... A incercat sa ma linisteasca. Da! Asa a facut. Nu a dat inapoi nici cu majoratul, cu toate ca l-am intrebat direct daca mai vine la majorat si daca nu se teme de tine. Hm! Cum sa se teama de tine? Daca s-ar fi temut de tine, nu ar fi venit in Oradea! Asadar, de atunci ne-am vazut in fiecare saptamana... si s-a comportat exemplar. Si, da! Ne-am sarutat. Insa nu asa cum crezi tu! Nu cu limba... Insa da! Ne-am sarutat. Nu a avut incotro. Ar fi fost aiurea ca luni de zile sa nu existe nici macar atat. Iar daca eu l-am asaltat, nu a putut sa se eschiveze. Oare ce ar mai fi de spus... Doar atat, ca inca din acea duminica seara, am inceput sa povestim prin mesaje... Vrei sa vezi prima noastra conversatie pe mesenger? Uite! Nimic ce sa dea de banuit nu?
CITEȘTI
IN OGLINDA
RomanceV-ati intrebat vreodata atunci cand ati citit cartea ASA TATA ASA FIU, ce a gandit Cris Reyn atunci cand a aflat ca Daria a dormit la un strain, sau v-ati intrebat vreodata ce a simtit el in cele sapte zile dintre Craciun si Revelion? Ei! Acum aveti...