17

104 24 2
                                    

Hm! Nu era dispus sa spuna totul. Nu avea incredere in mine. As fi vrut sa aflu ce are el de impartit cu seful organizatiei de aici. Cum de ajunsese el la acest om? Cu ce ocazie? Insa avea dreptate. Nu era timp de discutii despre asta. Dar altceva m-a intristat acum. El tot nu m-a crezut. Nici dupa ce Eduard a confirmat spusele mele, fiul meu tot nu ma credea. Of! Cum sa il conving de adevar?! Ce dovezi sa ii pun in fata pentru ca sa imi dovedesc povestea? Ce sa ii mai spun? Cum sa dau eu de Ana?! Doar prin ea as putea sa ii dovedesc ca eu nu am amenintat cu moartea in acea zi de vara in care m-am intalnit cu Ana... Stiam ca, daca ea ar fi in fata mea, nu ar mai fi in stare sa minta! Nu i-as permite sa minta de fata cu mine! Stiam asta! Insa habar nu aveam unde e Ana acum?

Apoi, din spusele lui, am dedus ca e un barbat corect. Asa ca mine! Isi recunoaste greseala. Ce induiosator, intr-un fel, nu? Sa spuna el ca stie ca ar fi trebuit sa fie atent la Daria. Dar cum sa faca asta cand eu il strangeam de gat? Cand eu am fost pe cale sa ii iau viata? Cum sa o supravegheze pe fiica mea? Hm! Ajunsese sa o cunoasca foarte bine pe sora lui. Oare a avut el inima sa faca pacatul incestului? Oare, razbunarea lui a inclus si asta? Oare au ajuns sa faca sex? Oh! Nu! La asta nu m-am gandit pana acum! Vai! Nu! Nu incest! Nu fiule! Sper ca nu ai facut asta! Cum te-as putea ierta daca ai ajuns pana acolo cu sora ta! Hm! De aceea nu a vrut-o el in prima noapte... pentru ca erau frati, nu pentru ca el era un ciudat, insa de atunci, cine stie ce au facut ei doi... Trebuia sa stiu! Trebuia sa aflu daca fiul meu s-a coborat pana acolo, trebuia sa aflu daca in planul lui era si incestul, asa ca am intrebat gatuit de ganduri negre:

- Edmond, fiule, te-ai culcat cu ea? Aţi ajuns până acolo?

- Nu! Jur că nu am avut-o! Tată! Cum să mă culc cu sora mea!?

Huh! Doamne, ce usurare! Nici nu mi-am dat seama ca mi-am tinut respiratia pana cand mi-a raspuns... Abia cand mi-am simtit presiunea plamanilor prea plini de aer care trebuia expirat am realizat ca nu respirasem in acel moment. Indignarea lui, cand i-am pus intrebarea, a fost delicioasa. Da! Fiul meu nici nu s-a gandit vreodata sa faca sex cu sora lui, pentru ca sa se razbune pe mine. El a folosit-o doar ca sa ajunga in fata mea. Nu a vrut nimic altceva de la ea. Hm! Acum ma simteam cu mult mai bine.

Nu a asteptat sa vorbesc eu, ci a continuat cu planul lui, pentru a-si salva sora. In mintea lui, nici nu concepuse sa nu vina cu mine! El a hotarat sa isi salveze sora din momentul in care a aflat numarul masinii. Stiam asta acum! Fiul meu nu e un om rau! Chiar daca e manat de razbunari... e totusi un om corect!

Asadar a continuat tot el:

- Deci! Ascultă-mă bine! După ce ieşim din maşina asta, va trebui să simulăm o ceartă. Dacă mai e careva dintre ei aici, acel cineva trebuie să fie convins că mi-am încheiat socotelile cu tine! Ei mă aşteaptă mâine! Samir mă aşteaptă la el! Aşa ne-a fost înţelegerea. Că îmi dă timp să ajung la tine! După ce plec de aici, mă duc la apartament. Îmi las maşina acolo. Ei au pus pe maşina mea tot ce e nevoie ca să afle pe unde umblu şi ce vorbesc la telefon. Am mereu pe urmele mele pe unul de-al lor... Va trebui să scap de ei... Tu te opreşti cu maşina la magazinul de bijuterii din acea zonă... Îl cunoşti?

Cum sa nu cunosc magazinul de langa blocul turn? De acolo i-am cumparat iubirii mele inelul de logodna... si perlele negre... si bratara de argint... si verighetele... Da cunosteam foarte bine acel magazin. Eram client fidel de ani si ani de zile... Asa ca i-am raspuns scurt:

- Da!

- Bun! Mă vei lua de acolo! Apoi mergem la oamenii mei! Sună-l pe Nicu! Spune-i că s-a schimbat planul şi că vă vedeţi la magazinul de bijuterii. Dar nu îi spui amănunte, dacă nu eşti sigur de partea cui este omul ăsta. Are dreptate. Nu a spus nimic rău despre tine. Poţi să mă crezi! Am fost cu Samir în apartamentul lui. Mie mi-a povestit despre tine! Dar nu am încredere în el!

IN OGLINDAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum