- Dar nu ma razbun, iubire... doar prelungesc placerea pe care o simt cand te am in bratele mele... am soptit eu, aproape de urechea ei atat de sensibila... incat am simtit strafulgerarea fiorului din intreg trupul ei lipit de mine.
Din acel moment nu am mai vrut sa ma razbun... nu am mai vrut sa imi exercit puterea asupra trupului ei... Nu am mai vrut altceva decat orgasmul ei... pentru a ajunge si eu langa ea...
Asa ca am inceput sa-i mangai pielea fina si inca intinsa neted pe muschii ei, chiar daca au trecut anii peste ea... iubirea mea era la fel de frageda... o simteam la fel de apetisanta ca si in prima noastra zi... Catifea pe sticla... Mi-am plimbat degetele, abia atingand caldura coapselor ei sexi...
Apoi i-am ridicat piciorul si l-am trecut peste picioarele mele, tianandu-i coapsele departate pentru a-mi face loc cat mai aproape de locul unde voiam sa ajung... Mmm! M-am felicitat pentru pozitia aleasa pentru seara asta, pentru ca era una confortabila si comoda... si nu necesita foarte mult efort, prin urmare puteam sa o degust pe indelete... fara sa simt ca imi tremura picioarele... sau bratele... Era doar pura placere... Asa ca am reinceput s-o degust palpabil, fara sa ma mai gandesc la nimic altceva in afara de gandul ca ea ma va ridica sus, cel mai sus... acolo unde am ajuns mereu alaturi de ea, si acolo unde niciodata nu am ajuns cu altcineva, in toata viata mea... I-am mangaiat rotunjimea molatica a sanilor ei... i-am mangaiat abdomenul ce fremata sub atingerea mea... in timp ce Mili a mea tot incerca sa ajunga cu mainile pe trupul meu... Palma mea a coboarat mai jos... incet-incet... tot mai jos pana a ajuns la osul pubian... in timp ce limba mea ii degusta pielea gatului... pana cand buzele mele au ajuns in punctul cel mai fierbinte al trupului ei, acolo, la baza gatului, in acelasi timp in care degetele mele au patruns in trupul ei fierbinte...
Mili a tresarit violent, apoi trupul ei a inceput sa fiarba, in doar cateva secunde... in timp ce a vrut sa-si uneasca picioarele, pentru a-mi simti degetele mult mai bine... pentru a se strange pe degetele mele... Insa eu nu am lasat-o sa si le uneasca. I-am retinut piciorul ridicat peste piciorul meu... fortand-o sa si-l tina acolo unde imi doream eu... in timp ce degetele mele isi inteteau miscarile... In timp ce degetele mele ii degustau interiorul... iar buzele mele ii degustau baza gatului... unde stiam de douazeci si patru de ani ca clocoteste vulcanul trupului ei... Stiam ca, daca o las sa isi uneasca picioarele ea explodeaza in secunda urmatoare pentru ca i-as fi stimulat toti senzorii erotici deodata. Gat, clitoris, vulva, labii, cervix si faimoasa zona G, impreuna cu tot interiorul pana unde puteam ajunge cu degetele mele... Daca si-ar fi unit coapsele pe mana mea, bomba din trupul ei s-ar fi detonat instantaneu... cu atata forta incat, cu greu si-ar fi putut reveni, sa fie in stare sa intre in ritmul meu.
Asa, ca nu am lasat-o sa-si lipeasca coapsele una de alta pe mana mea, ea se zvarcolea acum in bratele mele, intr-o lupta muta, dorindu-si eliberarea, pe care nu eram dispus sa i-o dau... iar acum nu pentru ca voiam s-o fac sa plateasca, ci pentru ca intensitatea trairilor ei ar fi scazut simtitor... dupa aceea.
M-am oprit in clipa in care ea era deja pe muchie... Aproape ca ratasem momentul in care ea s-ar fi aprins si ar fi explodat in bratele mele... M-am oprit pentru cateva secunde pentru a o readuce langa mine... si sa incepem de la acelasi nivel de placere. Apoi m-am dirijat spre intrarea in paradisul stramt si fierbinte si umed si cu o miscare brusca, am patruns in ea, pana in capatul interiorulei ei... Uau! Ce fierbinte! Ce savoare! Ce placere! Mmmm! Da! Asta mi-am dorit... In momentul in care trupul meu s-a ciocnit de-al ei, din puterea si rapiditatea cu care am intrat in ea, am auzit-o icnind scurt... in timp ce inca incerca sa isi apropie coapsele una de alta... Dar nu i-am dat voie nici acum... O voiam aproape imobilizata... O voiam la cheremul meu... O voiam in puterea mea... iar acum o penetram cu inversunare... cu o pofta sora cu nebunia... O penetram fara sa ma mai gandesc la nimic altceva in afara de trupul ei din lava topita...
CITEȘTI
IN OGLINDA
RomanceV-ati intrebat vreodata atunci cand ati citit cartea ASA TATA ASA FIU, ce a gandit Cris Reyn atunci cand a aflat ca Daria a dormit la un strain, sau v-ati intrebat vreodata ce a simtit el in cele sapte zile dintre Craciun si Revelion? Ei! Acum aveti...