- E într-un loc unde tu nu poţi ajunge, tată... Nu singur! Dacă nu mă crezi, sună-l pe Nicu ăsta! Să îţi spună el, cine e cel care a ajuns până aici!
Edmond ma privea acum, cu ochii mei! Edmond ma privea, incercand sa ma convinga sa il sun pe Nebela. Asta am facut dupa ce l-am mai privit o data lung... si neincrezator. Mi-am scos la repezeala telefonul din buzunar si am cautat numarul amicului meu din tinerete. Am apasat nervos pe buton si am asteptat ca Nicu Nebela sa imi raspunda. Hm! Ce imi poate el spune mie? Ce as putea eu sa aflu?
In sfarsit, i-am auzit glasul in telefon.
- Alo? Nebela?
- Da, Cris... Ce mai faci? Cum de ma suni?
- Ce ştii despre cei care fac trafic de fete din zona noastră?... am inceput eu, fara sa ii raspund intrebarilor lui. Nu era timp pentru conversatii de complezenta.
- Hm! Ce stiu eu despre cei care fac trafic cu fete la produs? Cris, sunt o organizatie foarte puternica. Extrem de puternica. Au oameni peste tot! De ce intrebi?
- Nicule! Daria e la ei!
- Poftim!? Oh! Cris! Nu! Nu o poti scoate de la ei! Reyn! Nu ai cum sa o scoti de acolo!
- Oh! Nu! Am gemut eu, acultand vocea din telefon. Nebela imi spunea franc ca nu pot sa imi salvez fata, cu toate ca ma cunostea mult prea bine! Cu toate ca stia ca nu dau inapoi de la nimic! Asta inseamna ca am sanse foarte mici! Si ca Edmond are dreptate. Asa a spus si el. Ca nu am cum sa ajung la Daria. Nu singur. Insa nu eram singur. Il am pe Eduard! Luptator in Legiunea Straina! El va fi alaturi de mine! Voi face moarte de om! Da! Imi voi salva fata! Acum voiam sa stiu mai multe despre aceasta organizatie criminala. – Ce legatura ai tu cu astia?
- Ii stim de multa vreme... Cris... Seful lor e o bruta sadica! Insa ne-a ajutat la un moment dat sa prindem un criminal periculos... si i-am promis ca va fi lasat in pace... iar el si-a construit aici un imperiu. Crede-ma! Sunt puternici!
- Esti nebun?! Am exclamat eu, socat de cele auzite. Asta e dreptatea in tara asta? Faci invoieli cu interlopii si ii lasi isi faca de cap, doar pentru ca te-au ajutat odata. Oare asta vrea sa imi spuna Nicu in telefon? Apoi m-am gandit ca as putea ajunge sa discut cu seful organizatiei, daca ma duc cu Nebela. Poate ca imi va da fata... asa ca am incercat sa aflu daca am sanse: - Si nu poti sa vorbesti cu ei?
- Cris! Nu pot sa vorbesc cu ei pentru tine. Nu stiu ce au cu tine! Au fost de doua ori la usa mea si au intrebat despre tine... De doua ori... Ce naiba le-ai facut?
- Oh! Cum?! Am exclamat eu surprins si socat de cele auzite. – De cand dai tu informatii despre mine, Nicule!?
- Cris, au intrebat direct de tine! Nu am avut cum sa nu le spun! Sunt sadici rau! Crede-ma! Nu vreau sa am de a face cu ei! Au arme! Au tot ceea ce le trebuie ca sa nu se teama de nimic. Au fost la usa mea de doua ori. Seful a fost la usa mea! Reyn! Ceva le-ai facut!
- De doua ori? Am intrebat eu stupefiat. Incredibil! A fost intrebat despre mine, iar el a ales sa nu imi spuna! Sa nu ma previna! Sa nu imi dea de veste! Asta m-a infuriat si am izbucnit violent: - Chiar asa? Nicule, daca nu imi gasesc fata, vin dupa tine! Te tin scut in fata lor!
- Dar, Cris... ingaima el acum... - Cris, nu le-am spus nimic rau despre tine... Am incercat sa le mut gandul de la tine... Te cunosc... si stiu ca nu ai avut ce sa le faci... Dar tot nu am inteles ce vrea Samir de la tine... Samir il cheama pe seful lor.
- Nu ma intereseaza ce le-ai spus! M-am rastit eu, nervos la culme. Apoi am inspirat adanc ca sa incerc sa imi revin si am decis: - Ne întâlnim în Oradea, într-o oră jumate! La apartament! Să nu faci să nu vii! Că ştii că nu iert nimic! Ne vedem într-o oră jumate! Nicule! Trebuie să îmi salvez fata!
CITEȘTI
IN OGLINDA
RomanceV-ati intrebat vreodata atunci cand ati citit cartea ASA TATA ASA FIU, ce a gandit Cris Reyn atunci cand a aflat ca Daria a dormit la un strain, sau v-ati intrebat vreodata ce a simtit el in cele sapte zile dintre Craciun si Revelion? Ei! Acum aveti...