- Poftim? Agitatia ei crestea... si m-am gandit ca poate nu ar fi momentul sa ii spun, insa, daca va ajunge sa vorbeasca cu Daria, poate iese la iveala si va fi mai rau daca nu ii spun eu.
- Da... Eu stiu cum s-au intalnit ei... Stiu exact cum s-au intamplat lucrurile... de la Daria si de la el. Iti mai amintesti de duminica in care Daria a venit mai devreme acasa pentru ca s-a certat cu colega ei?
- Da...
- Ei! Atunci Edmond a fost motivul... Daria cu Edmond au iesit din club si au stat o vreme, cam multa, afara, iar Anastasia a tras concluzia gresita. A crezut ca Daria si Edmond au facut sex in masina... si s-a certat cu Daria si Edmond, acolo in club... Asta a doua zi de cand s-au vazut prima data... Asa a ajuns Daria sa doarma la apartament... Am soptit eu... plecand privirea... - A ales sa mearga cu el, ca sa nu vina acasa si sa dea explicatii... Nu a vrut sa imi dea amanunte despre el... ca sa nu fiu tentat sa il caut... pentru ca am fost foarte nervos cand m-a sunat Anastasia... Da! La momentul ala s-a referit Edmond in Ajun... I-am spus Dariei sa nu cumva sa il vad in acel moment pentru ca il omor...
- Si tu ai fost de acord ca ei sa se mai intalneasca? intreba Mili acum, cu vocea si mai ridicata.
- Da! Am fost de acord... pentru ca asa puteam sa-mi impun regulile... Mili... Ea e la liceu... Ce i-ar fi fost sa lipseasca de la liceu si sa se intalneasca pe ascuns cu el? Daca i-as fi interzis categoric sa se mai vada cu el, ea s-ar fi inversunat si nu ar fi tinut cont de interzicerea asta. Asa, daca am fost de acord cu ea, am putut sa ma impun... Am putut sa imi impun regulile... iar ea, in fericirea ei ca il poate vedea in continuare pe Edmond, a fost de acord cu toate regulile mele. Asta mi-a fost motivul pentru care i-am dat voie sa se mai vada cu el... Daria mi-a povestit tot... Sa stii... Daria mi-a povestit cum el s-a luptat cu sase tineri pentru ea...
- Cum adica? Intreba ea din nou, facand ochii mari...
- Emily, sunt bande de proxeneti... care rapesc fete... si le dau la produs... Nu cred ca nu stii si tu asta... Astia sase au pus ochii pe ea... Iar Edmond a intervenit pentru ea... I-a batut pe cei sase... La inceput m-am gandit ca a fost pus la cale tocmai de el, ca sa se poata apropia de ea... Insa nu asa s-a intamplat... Daria mi-a spus ca, ea s-a dat la el, nu el la ea, asa cum i-a fost planul lui Edmond... Emily... el ar fi putut sa se razbune crunt pe mine, daca ar fi fost un om rau... Ce i-ar fi fost sa comita incest? De exemplu? Sau ce i-ar fi fost sa o fi vandut pe bani grei? Iar el, in schimb... o salveaza de cei sase... incearca sa vorbeasca cu ea... sa ii explice de ce nu e bine ca ea sa isi dea virginitatea primului venit... O adaposteste... riscand enorm... As fi putut cere sa merg eu dupa ea! Nu sa ne intalnim la blocul Anastasiei... Sau ar fi putut sa ii urmaresc o vreme... Sau ar fi putut ca Daria sa imi dea amanunte despre apartament si sa imi dau seama despre ce apartament e vorba... El a riscat...
- Oh! gemu ea, reactionand exact la fel ca si atunci cand Edmond a pomenit de apartament...
- Scumpa mea... te rog... Nu te gandi la asta acum... Nu, cand eu mai am de mers in apartamentul ala... din momentul in care il voi externa din spital. Si vreau sa fac asta si maine, daca va respira singur si daca doctorii ma asigura ca nu e niciun pericol... O perfuzie sunt si eu in stare sa-i pun... E Carmen aici... Va avea ea grija de el... Cu Daria s-a intamplat o singura data. Doar in acea noapte... Asta a fost una dintre conditii, ca sa se mai intalneasca cu el... Nu mai doarme la el... Nu am stiut unde locuieste el... insa, da! Asta a fost una dintre conditii, iar ea s-a tinut de tot ceea ce i-am spus. Acum sa revenim la zilele ce urmeaza... Emily... vreau sa iti cunosc limitele. Pana unde pot sa ajung cu Edmond, daca reusesc sa ma apropii de el...?
- Ce vrei sa spui?
- Pana unde poti tu rezista? Crezi ca l-ai putea vedea, de exemplu, in casa noastra, dupa ceea ce s-a intamplat in Ajun?
CITEȘTI
IN OGLINDA
RomanceV-ati intrebat vreodata atunci cand ati citit cartea ASA TATA ASA FIU, ce a gandit Cris Reyn atunci cand a aflat ca Daria a dormit la un strain, sau v-ati intrebat vreodata ce a simtit el in cele sapte zile dintre Craciun si Revelion? Ei! Acum aveti...