Prin urmare, am sarutat-o flamand, simtind cum urca pasiunea in mine... Am sarutat-o, flamand de buzele ei... Am sarutat-o, dorindu-mi ca ea sa reuseasca sa accepte realitatea. Dorindu-mi ca ea sa vada ceea ce era normal sa vada... si dorindu-mi sa-si aminteasca ce a simtit ea in bratele mele, atunci cand am dus-o pentru prima data in poiana noastra. Dorindu-mi sa-si aminteasca ce frumos a spus ea in ziua in care i-am smuls juramantul ca nu se mai impotriveste numarului mare de invitati la nunta noastra... Ea a considerat ca atunci, in poiana noastra, intr-o zi de vara superba, ea s-a cununat cu mine in fata lui Dumnezeu... Dorindu-mi toate astea pentru ea, fara ca eu sa fiu nevoit sa ii amintesc...
Cand, intr-un tarziu ne-am desprins din sarutul nostru, am privit din nou ochii ei de onix... negri ca noaptea fara luna...
- Mili, iubire! Daca eu, ca tata, pot sa accept ca fiica noastra nu a asteptat noaptea nuntii, poti si tu sa faci asta! Eu ma bucur ca s-a intamplat! Da! Asa este! Am ajuns gandul asta. Ma bucur ca s-a intamplat... Ma bucur ca nu ne mai ameninta cu ceea cu ce ne-a amenintat ea... Ma bucur ca ea a trecut de experienta asta... Ma bucur ca ea nu se va mai teme de acest moment... Ma bucur ca baiatul, din spusele lui Edmond, a fost atent cu fiica noastra... Hm! Stii ce mi-a spus Edmond? Mi-a spus ca baiatul a fost la fel de atent ca si mine si ca si Edmond cand v-am avut pentru prima data in bratele noastre... Mili... dragostea mea... asa trebuie sa iei lucrurile acum... ca s-a intamplat! Trebuie sa ne bucuram ca ea e bine... si ca baiatul nu si-a batut joc de ea... Stii bine ca sunt destui pentru care nu conteaza placerea femeii... Sunt destui pentru care conteaza doar placerea lor... si atat... plus ca sunt destui care nu isi doresc o relatie... isi doresc doar inca un nume pe raboj... Stii bine toate astea... Edmond m-a asigurat ca baiatul nu o va face pe Daria sa sufere... Daria nu va avea sufletul sfasiat in mii de bucati de durere, din nou... Edmond a avut grija de ea... si a avut grija sa se asigure ca baiatul corespunde... Nu ma refer la faptul ca corespunde sexual, pentru ca asta nu a avut cum sa se asigure, insa Edmond s-a asigurat ca baiatul nu are in cap doar o aventura, si atat. Crede-ma, ca, daca aflu ca baiatul asta are de gand sa o chinuie pe Daria, in clipa urmatoare il iau de gat! Hm! Daca mai ramane ceva din el, dupa Edmond. Am asigurarea ca Edmond e cu ochii pe el... Si mai am o asigurare, Mili. Sunt sigur ca si Darius ar avea ceva de spus in asta. Darius vorbeste cu sora baiatului. Nu cred ca baiatul asta isi poate permite sa greseasca.
- Cum adica? Darius are o relatie? Intreba Emily, tragandu-si nasul ca un copil care tocmai s-a oprit din plans.
- Da! Edmond mi-a spus si asta, tot azi.
- Pai, bine, Cris! De ce, naiba, Edmond nu a spus nimic pana acum?!
- Ei! De ce?! Le-a respectat intimitatea. Edmond e mult prea discret ca sa isi dea de gol fratii. Mai ales ca gemenii i-au cunoscut pe fratii astia in club... in prezenta lui Edmond. Si nu in ultimul rand, daca Edmond ar fi fugit la noi sa ne spuna despre fratii lui, gemenii nu ar mai fi avut incredere in el... Asa, ei vor mai apela la el... si asta nu poate decat sa ma linisteasca. Edmond va aveai grija ca gemenii sa fie bine.
- Deci asta a insemnat comportamentul Dariei din ultimele zile... Am simtit-o eu ca e ceva mai tacuta si mai rezervata... si pierduta in ganduri... De Darius nu am banuit nimic. Secretos mai este baiatul asta!
- Mili, esti mai bine acum? am intrebat-o eu, strangand-o inca in bratele mele.
- Da... Sunt mai bine...
- Sigur? Nu ma pacalesti? Am insistat eu, pentru a ma convinge ca nu va iesi urat cand ajunge Daria acasa.
- Da! Sigur! Sunt bine. Voi vorbi cu Daria. Trebuie sa ma asigur ca e bine.
- Sper ca nu ajungeti la cearta!
- Nu! Cris! Cum s-o cert pentru ceva ce si eu am facut la vremea mea...?!
CITEȘTI
IN OGLINDA
RomanceV-ati intrebat vreodata atunci cand ati citit cartea ASA TATA ASA FIU, ce a gandit Cris Reyn atunci cand a aflat ca Daria a dormit la un strain, sau v-ati intrebat vreodata ce a simtit el in cele sapte zile dintre Craciun si Revelion? Ei! Acum aveti...