Nu am mai asteptat ca focul din noi sa lancezeasca... iar flacara sa se domoleasca... mi-am dus mana la elasticul chilotelului de matase... tragand usor de el, amintindu-mi pentru o clipita momentul nostru dintr-o duminica de Mai cand am incatusat-o cu propriul ei sistem de senzori... amintindu-mi de reactia ei, cand a simtit piscatura fina a elasticului pe pielea sensibila a pubisului... Mmmm! Acum era proaspat pregatita pentru mine... Tocmai se epilase... Uau! Stiam acum ca aceeasi piscatura din trecut se va simti cu totul altfel acum, cand pielea ii era atat de sensibilizata de ceara pentru epilare... Asa ca, am tras mai cu putere de elasticul chilotelului, pentru ca apoi sa ii dau drumul brusc, fiind atent la reactia ei... Oh! Si ce reactie a avut! Incendiara... S-a oprit brusc, din tot ceea ce facea si si-a dat brusc capul pe spate... icnind scurt, strangandu-si buza de jos intre dinti, pana cand nu s-a mai vazut...
- Mili... Vreau sa te aud... am ordonat eu, cu un ton jos si poruncitor. – Suntem doar noi! Lasa-ti buza! Sa nu ti-o mai vad azi intre dinti... Iti vreau pofta! Iti vreau placerea! Altfel, o lungesc mai mult decat acum zece ani, de ziua ta, in cabana din poiana! O lungesc pana te fac sa urli necontrolat!
- Oh! Cris! Ah! Incni ea... inghitind in sec. – Nu vreau s-o lungesti... Te vreau in mine! Chiar acum!
- Ei! Daca ma vrei, o sa ma asculti! Si nu o sa simt nicio infranare... de la ceea ce simti! Am decretat eu, reluandu-mi miscarile si sarutarile patimase... Insa acum nu buzele ei erau devorate de gura mea... ci pielea calda a gatului ei... in timp ce ea si-a dat capul pe spate... oftand incredibil de atragator... si de atatator... Cum i-am spus? Ca o lungesc mai mult decat in prima noastra zi la cabana din poiana! Ce nebun sunt! Adica ce mincinos sunt! Mai bine zis! Nu as fi fost eu in stare sa o lungesc atat de mult, cand o doream deja, simtind cum pulsul meu atinge cotele maxime admise de inima mea... Cand tot trupul meu o dorea... Cand imi doream sa ii simt imbratisarea mistuitoare a interiorului ei... Cand imi doream sa-i simt pasiunea pe care eu o cunosteam atat de bine...
Totul in jurul meu s-a estompat... totul, in afara de trupul ei din bratele mele... inghesuiti pe fotoliul meu... Parca eram in transa... Parca toata mintea mea era setata pe placerea din bratele mele...
Dar, pentru a nu-mi stirbi autoritatea asupra femeii mele, am repetat miscarea cu elasticul, atunci cand trupul ei era in flacari... si... oh! Da! Am auzit-o tipand scurt, iar trupul ei s-a tensionat brusc... in buza prapastiei... Mmmm! Oh! Vai! Reactia ei a declansat butonul de repede inainte. Nu mi-a mai ars mie de prelungiri... Nu mi-a mai ars mie de joaca erotica... Nu mi-a mai ars mie de preludiu dulce... Nu... M-am ridicat brusc, cu ea in bratele mele, apoi am asezat-o pe sezutul fotoliului, am ingenuncheat in fata fotoliului, mi-am infipt degetele in talia ei si am tras-o brusc, aproape brutal spre mine... facand-o sa se rastoarne pe spate, inghesuind-o pe fotoliu. In pofta mea de necontrolat, i-am sfasiat chilotelul de matase fina, croindu-mi drum spre mijlocul ei...
Era acum cu trupul sprijit pe umeri si cu talia stransa ca intr-o menghina de degetele mele, care i-au ridicat bazinul, pentru a fi la inaltimea barbatiei mele. M-am grabit sa-mi deschei slitul pantalonului si fara sa ma mai sinchisesc sa scap de pantaloni m-am pregatit s-o patrund, fara sa mai tatonez terenul... Oh! Imaginea goliciunii ei delicioase m-a facut sa ma pierd de tot, m-a facut sa caut cu febrilitate intrarea in trupul ei si, dupa ce m-am asigurat ca nu ratez intrarea, am tras napraznic inspre mine trupul ei... infingandu-ma in interiorul ei, cu sete si fara menajamente... Vai de mine! Ce senzatie arzatoare...! Am simtit ca explodez inca de la prima miscare! Atat de infierbantat eram deja... Iar cand i-am resimtit muschii, strangandu-se in jurul barbatiei mele, cand i-am simtit toata adancimea trupului ei... umed... si incredibil de pofticios... am fost nevoit sa ma opresc brusc pentru a nu termina inainte de a incepe, ca un pustan la prima experienta sexuala. M-am oprit, insa nu pentru mult timp... doar atat cat sa ma intorc din drum si sa mai cobor cateva trepte... de pe scara care ne urcase mereu pana la nori... Atunci cand m-am simtit din nou stapan pe mine si pe barbatia mea, am reinceput s-o patrund adans si salbatic, tragand-o ritmic spre mijlocul meu... tinandu-i bazinul ridicat, in timp ce trupul ei se sprijinea in continuare, mai mult pe umerii ei... in timp ce ea se agatase cu degetele de manerele fotoliului... Trupul ei era deja in punctul de fierbere... si nu a mai fost nevoie sa-i cer sunetele si gemetele si icnetele... scurte si tot mai dese, in ritmul impus de mine, pentru ca ea, nu mai era in stare sa se controleze... Respiratia ei era deja intermitenta... incheieturile degetelor ei erau deja albe din cauza stransorii... din cauza tensiunii intregului ei trup... iar eu patrundeam in ea... tot mai salbatic, tot mai de necontrolat... tot mai rapid si tot mai cu forta... fara nimic altceva in gand decat placerea pe care o simteam in aceste momente... Imi aminesc vag, ca aveam dat capul pe spate, cu ochii stransi inchisi cu degetele inclestate pe talia ei... in momentul cand pentru ea timpul s-a oprit pentru cateva secunde lungi... in care trupul ei s-a desfatat intr-un orgasm remarcabil... Ei! Acum ea nu s-a mai infranat deloc. S-a zbatut in bratele mele, cu bazinul intre degetele mele... zvacnindu-i in ritmul spasmelor puternice ale orgasmului care a scuturat-o, in timp ce ea se strangea pe barbatia mea, cu picioarele incolacite pe talia mea... Incredibil cat de puternic i-a fost orgasmul... Incredibil cat de limpede i s-a putut citi pe chip satisfactia suprema... Incredil ce nuanta au prins acum bujorii ei...
CITEȘTI
IN OGLINDA
RomanceV-ati intrebat vreodata atunci cand ati citit cartea ASA TATA ASA FIU, ce a gandit Cris Reyn atunci cand a aflat ca Daria a dormit la un strain, sau v-ati intrebat vreodata ce a simtit el in cele sapte zile dintre Craciun si Revelion? Ei! Acum aveti...