56

98 17 4
                                    

- Bine, iubire... Am acceptat sfatul ei. Da avea dreptate. E mai bine sa le iau pe rand...

Am imbratisat-o si am strans-o langa mine, lipindu-i trupul de-al meu... Oh! Am simtit unda... Da... Am simtit valul care mi-a strabatut trupul... Am simtit cum sangele imi alearga prin vene... accelerandu-mi pulsul... intunecandu-mi mintea... estompand toata starea de pana atunci... Nu mai simteam atat de acut teama... nelinistea... si tot ceea ce ducea spre fiul meu. O aveam acum pe Mili a mea in bratele mele... Mili a mea...

Am inspirat adanc... Cat am putut eu de adanc, incercand sa-mi limpezesc creierul... si sa ma gandesc ca nu e momentul... ca poate nu va fi asa cum a fost mereu... Ca poate nu ma voi ridica la nivelul la care am fost mereu... insa... dorinta de a o avea fizic in acel moment pe sotia mea... m-a acaparat... m-a cucerit pana la ultima celula lucida din creierul meu... Asa ca, fara niciun avertisment m-am intors peste trupul ei... la fel de imbietor ca si la inceputul vietii noastre de cuplu... La fel de imbietor ca si in acea indepartata zi de sambata in care am avut-o pentru prima data...

- Emily, te vreau! Acum! am marait eu, printre mici sarutari pe buzele ei...

- Mmmm... Si ce te opreste? raspunse ea obraznic... ca o adolescenta razgaiata...

- Nimic nu ma opreste in acest moment!

Asta a fost inceputul... Sarutarile mele au fost din ce in ce mai apasate... peste buzele ei moi si calde care pastrau gustul lor unic... Apoi limba mea a cautat-o pe a ei... iar in momentul in care s-au intalnit, un alt val de pasiune m-a lovit din plin. Nu mai puteam astepta... Nu voiam un preludiu prelungit... Nu! Voiam s-o posed, salbatic... primitiv... ca sa acopar cumva tot ceea prin ce am trecut in ultimele zile... Asa ca am inceput s-o sarut salbatic si flamand, respirand sacadat si cu intreruperi... apoi sarutul meu a coborat pe mandibula, pe pielea gatului in jos, pana la curbura gatului ei... Oh! da! Acelasi punct fierbinte dintotdeauna! Acelasi vulcan gata sa erupa de cand i l-am descoperit prima data, in biroul meu de la fabrica... Emily s-a aprins instantaneu... Trupul ei a zvacnit spre mine... brusc, luat prin surprindere de atacul meu... Mainile ei au prins viata si acum ii simteam degetele pe spatele meu...

In timpul in care limba si buzele mele degustau acea zona fierbinte... cea mai fierbinte zona in afara de feminitatea ei, mi-am bagat mana intre noi si fara nicio premeditare... fara nicio alta mangaiere... fara nicio tatonare... mi-am varat doua degete in interiorul ei... si am facut asta cu sete... cu masculinitate... cu pofta nebuna... gemand de placere savurand pofta ei de mine. Da! Era pregatita pentru mine, asa cum a fost mereu... M-am ridicat brusc de pe trupul ei... si am ridicat-o si pe ea... Am dezbracat-o cu febrilitate... cu nerabdare... aproape cu brutalitate... Apoi am dirijat-o pana la biroul vechi, insa atat de drag, ramas de la mama mea. Da, biroul va fi martorul mut al iubirii noastre, martor tacut al poftei mele pentru trupul sotiei mele... Biroul asta e un loc virgin... El nu mai gazduise niciodata iubirea noastra... Nu mai gazduise niciodata trupurile noastre... Asa ca am intors-o pe Mili cu spatele spre mine si am culcat-o peste blatul de mahon negru, rece si tare... observand in treacat reactia trupului ei la senzatia de gheata pe care a simtit-o la atingerea lemnului racoros... ca si aternuturile de satin purpuriu pe care le folosisem mereu, in tineretile mele in apartamentul in care locuia acum fiul meu. Pielea i s-a infiorat... iar Mili a mea a icnit scurt... insa nu s-a impotrivit... Nu a incercat sa se ridice... Nu m-a oprit... Nu a incercat sa intervina si sa imi propuna sa ne desfatam cu trupurile noastre pe patul comod din camera mamei, sub privirea albastra a tabloului in marime naturala a celei care fusese candva sfanta acestei incaperi... Nu... Mili a mea... s-a executat si si-a inclestat degetele pe muchiile blatului negru... strangand cu putere.

Oh! Imaginea ei, supusa, culcata pe biroul virgin, m-a inflacarat si dupa ce am contemplat picioarele lungi si atat de sexi ale femeii mele, am facut pasul dintre noi, lipindu-mi trupul de trupul ei in flacari... inspirand din nou adanc... adanc... Apoi m-am ridicat si mi-am infipt degetele in fesele ei, strangand cu putere... pana ce pielea ei s-a albit sub palmele mele... Mi-am inclestat dintii, respirand anevoie si suierator, orbit de imaginea sotiei mele culcata... supusa... la cheremul meu... Nu am mai putut astepta... Nu, cand deja abia de ma mai puteam controla... Mi-am mutat degetele pe talia ei, strangand-o cu putere... si eliberandu-ma de singurul obiect de vestimentatie pe care-l aveam pe mine, am intrat in ea, aproape fara sa apuc sa ma gadesc ca ar trebui totusi sa am grija ca nu cumva sa o doara... Nu! Nu m-am gandit pana acolo! Toata tensiunea adunata in mine se cerea refulata... si cum sa refuleze mai bine decat in pofta cu care am intrat in paradisul meu? Am intrat brusc si pana in capat... auzind-o, parca de pe alta lume cum icneste scurt din nou... scotand un oftat... abia auzit... Insa, nu m-am oprit... Nu! Asta este! Poate ca a durut-o... insa nu ma mai puteam controla... cand valurile ma izbeau acum din toate partile... Cand pasiunea pentru trupul ei era la apogeu... Cand imi simteam sangele curgand in sens invers... adunandu-se in sensul invers al firescului... Asa ca, nu m-am oprit... Am intrat in ea, simtindu-i stransoarea incredibila a interiorului ei... Simtind apasarea abdomenului ei pe blatul biroului... Simtind caldura ei interioara... fierbinte... si umeda... Am intrat in ea, in timp ce degetele mele erau catuse pe talia ei... tinand-o lipita de lemnul care s-a incalzit de la caldura trupului ei... apasand-o, chiar, pentru a-mi spori placerea si a-mi descarca tot ce adunasem in mine...

IN OGLINDAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum