Apoi, am mai auzit un nume. Alexandra. Oare ea cine este? Si din nou acelasi nume de mai devreme. Carmen! Oh! Ce ma enerva ca nu stiam amanunte. Nu stiam cine e Alexandra, cine e Carmen... si cine ar mai putea sa fie o piedica pentru mine, in afara de tiganul asta scarbos.
Mi-am intors capul in momentul in care am auzit din nou vocea fiului meu... Oh! Doamne! Cat de calm putea sa fie... ce voce avea!
- Hm! Alex, frate! E Crăciunul! Doar nu ai crezut că va fi de acord ca Alexandra să rămână cu ea în ajun de Crăciun, când are familie acasă...
Da! E Craciunul! E sarbatoare in fiecare casa crestina! Iar noi, noi ce facem? Noi ne pregatim de lupte cu oameni inarmati! Noi ne pregatim sa ne manjim mainile cu sange uman... Oh! Daria! Ce ai facut?! Sa te vad scoasa de acolo si te voi invata minte! Ai facut acum prostii peste prostii! M-ai bagat in mijlocul unui razboi pe care nu il inteleg! M-ai bagat in mijlocul tiganilor! Daca nu ai fi facut acum prostia asta colosala, eu inca mai aflam despre fiul meu... As fi avut timp o noapte intreaga sa aflu totul! Sa il inteleg... si sa incerc sa il conving sa ramana cu mine...
M-am incruntat fara sa vreau, cu gandul la cum ar fi decurs aceasta noapte, daca Daria mea nu ar fi urcat in masina oamenilor lui Samir. Acolo eram cu gandul, cand am auzit din nou vocea tiganului. Hm! Mult schimbata, fata de cea cu care imi vorbise mie. Indiferent cine era acest tigan, am simtit clar afectiunea din gasul lui cand i-a raspuns fiului meu:
- Da, Edmond, frate... E Crăciunul... Mi-e dor de sărbătorile în familie... De când eşti aici, nu au mai fost la fel. Ne-am amintit mereu de cerinţa ta de la masă... Atunci a fost, de fapt, cel mai emoţionant moment pentru noi...
Oh! Am gemut eu in gandul meu: Nemernicule! Stiu ce vrei sa faci! Faci apel la emotiile fiului meu! Faci apel la sufletul fiului meu! Amintindu-i de sarbatori petrecute cu el... in familia ta... intre tiganii tai... Mi s-a strans sufletul cand l-am auzit. Eu nu aveam nimic cu ce sa il ademenesc... Absolut nimic! Nimic! Cum sa incerc eu sa il conving sa ramana cu mine, cand stiam ca tiganul asta il vrea pe fiul meu? Cand tiganul asta a spus clar si raspicat ca nu il va da lui Samir si implicit nici mie! Ca il duce la acea Carmen! Eu nu am nimic cu ce sa il atrag... Eu am doar piedici... Daria e o piedica... si Emily e o piedica... si resentimentele lui Edmond la adresa mea sunt o piedica... si suspiciunea lui Edmond e o piedica... Eu am doar dorinta mea de a-l avea alaturi de mine, macar de acum inainte...
Acum am ascultat cu barbia in piept conversatia dintre ei.
- Lasă, Alex... ne vom relua sărbătorile... Să scăpăm din asta şi totul va fi bine... Am vorbit cu Carmen... înainte de a veni aici... Ştii că nu am putut să nu îi spun că totul e bine... Ştii cât de tare s-a temut de acest moment...
- I-ai spus de Daria?
- Da! I-am spus! S-a aşteptat să facă o prostie, dar nu s-a aşteptat să facă una atât de mare.
- Edmond, ei oricum ar fi luat-o... Să fii sigur! A fost hotărâtă mişcarea asta, de când v-aţi afişat în club...
- Dar, Alex, dacă Samir ştia cine e Daria, cum naiba de s-a gândit s-o ia?! Cum de se gândeşte că îmi va forţa mâna cu ea, fiind fiica tatălui meu?!
- Nu a găsit nimic altceva! Îşi încearcă norocul cu ea. De aceea îţi spun. Nu face vreo nebunie! Nu te arunca în foc! Mai bine, mergi la cacealma... joacă totul... prefă-te că nu te interesează de Daria... şi deci nu îţi poate forţa mâna...
- Dar atunci, o reţin pe Daria pentru trafic! E prea frumoasă, ca să nu facă asta! Şi, frate! E virgină!
Oh! Asta e planul tiganului? Asa vrea el sa actioneze? Hm! Da! Ar putea avea dreptate. Da... Daca Samir mi-a luat fata doar pentru ca sa ii forteze mana fiului meu, atunci asta ar putea fi o solutie... Insa si Edmond avea dreptate. Daria e frumoasa! Ar putea face bani frumosi pe ea. Si Da! Fiica mea era virgina! Oh! Daria! Oare iti mai amintesti de cearta noastra, atunci cand ne-ai amenintat ca iti vinzi virginitatea? Ei! S-ar putea sa iti fie vanduta virginitatea iar tu sa nu vezi niciun ban din asta!
CITEȘTI
IN OGLINDA
RomanceV-ati intrebat vreodata atunci cand ati citit cartea ASA TATA ASA FIU, ce a gandit Cris Reyn atunci cand a aflat ca Daria a dormit la un strain, sau v-ati intrebat vreodata ce a simtit el in cele sapte zile dintre Craciun si Revelion? Ei! Acum aveti...