- Hm! Am fost in pericol... Daria...
- Serios? A fost chiar atat de grav? Vai! Doamne! Eu il adusesem acolo!
- Hei! Daria! Asa a trebuit sa fie! Sa nu te aud ca iti pare rau pentru ce ai facut! Asa a trebuit sa fie! Insa, da! E puternic. Mult prea puternic si rapid. Nu am mai vazut o asemenea rapiditate... Dar si el a fost in pericol... Da! Eu am atacat primul!
- Oh! Asa a fost? Tu l-ai atacat?
- Da! Asa a fost! Eu l-am atacat... Eu l-am strans de gat pentru ceea ce ti-a facut tie... insa mami m-a oprit... si a fost de ajuns o milisecunda pentru Edmond ca sa intoarca situatia in favoarea lui. I-a trebuit o milisecunda sa ma ingenuncheze si sa imi puna cutitul a gat...
- Oh! Nu! Nu! Eu de ce nu am aflat asta pana acum ca ceea ce a spus la Samir despre faza asta, a fost adevarat?
- Pentru ca nu vreau sa se mai pomeneasca nimic din acea seara... Sa nu cumva sa ii pomenesti lui despre acea seara... Si-o reproseaza... Se consuma pentru acea seara... Nu il mai chinui si tu... Te rog... El trebuie sa treaca peste acele momente... Ne-am inteles? Nu vorbesti nimic despre asta!
- Ok, tati... sopti ea... - Deci, sa reiau... Am asteptat o vreme sa vad daca iese cineva, si daca am vazut ca nu iese nimeni... m-am indepartat de cladire. Nu am vrut sa fiu vazuta in starea aceea. Stiam ca urmeaza sa ajunga Darius... si nu am vrut sa fiu prezenta... Nu am vrut sa simt rusinea pe care probabil as fi simtit-o sa fiu surprinsa in situatia aia... Hm! Sa ma afisez asa cu fratele meu! Asa ca m-am indepartat de caminul cultural... insa nu am facut decat cativa metri, cand masina neagra a lui Samir a oprit chiar langa mine iar unul dintre ei, a coborat langa mine si mi-a vorbit. Mi-a spus pe nume. Mi-a spus ca daca vreau sa plec undeva, ma pot ei duce... unde vreau eu... Am fost pe punctul sa intru in masina, de buna voie, insa am simtit bratul lui Eduard pe bratul meu. M-am intors spre el plina de nervi si cu sufletul sfasiat... si i-am spus sa ma lase sa plec, pentru ca nu vreau sa fiu de fata cand vin invitatii si mi-am smuls bratul dintre degetele lui si am urcat singura in masina cu geamuri fumurii. Am apucat sa il vad pe Eduard cum se grabeste sa te anunte asa ca l-am rugat pe sofer sa porneasca mai repede. Iti dai seama ca tiganii s-au bucurat cand le-am spus sa plece cat mai rapid din zona. Insa, dupa ce am iesit din sat, m-am uitat mai bine la cei din masina. Erau patru. Patru tigani... Dar am fost atat de nervoasa incat nu mi-a pasat cu cine am urcat eu in masina. Eram pornita pe voi toti. Pe Edmond pentru ca mi-a ucis sufletul in acel moment in care mi-am dat seama de tradarea lui... Pe tine pentru ca din cauza ta, el mi-a facut asta... pe mami... cu toate ca nu am avut un motiv anume... pe Eduard pentru ca e prietenul tau... Pe toata lumea... Da! Fierbeam, de-a dreptul! Tiganii nu m-au bruscat deloc. Daca au vazut ca nu ma impotrivesc, m-au lasat in pace pana am ajuns la vila lui Samir. Ei! Acolo, am inceput sa inteleg in ce m-am bagat, insa nu m-am speriat. Simteam ca prin faptul ca am ajuns la tiganii aia m-a razbun pe voi toti. Stiam parerea lui Edmond in legatura cu vanzarea trupului... Imi puteam inchipui in ce stare sunteti voi si am savurat aceasta inchipuire. Da! M-am razbunat pe voi, toti! Toti veti plange dupa mine! Astea mi-au fost gandurile cand am coborat din masina. Abel m-a preluat si m-a dus in vila. Restul oamenilor s-au retras. Nu i-am mai vazut pana cand nu ati atacat voi. Abel m-a dus la Samir, care ma astepta frecandu-si mainile cu satisfactie. Da! Era incantat ca ma vede! Foarte incantat. Imi amintesc ca l-a pus pe Abel sa imi lege mainile... dar eu am vrut sa-l opresc. Doar ma dusesem de buna voie la ei. De ce sa fiu legata? Insa Samir nu a cedat si m-am trezit cu mainile legate la spate. Si asezata cu forta pe unul dintre scaune. De atunci am inceput sa ma tem. Samir mi-a spus de ce sunt eu acolo. Din cauza lui Edmond! Pentru ca vrea sa il forteze sa ramana la el... Am fost mirata sa aflu ca Samir il cunoaste pe Edi... Samir mi-a spus ca e dispus sa faca un schimb cu tine... sau cu Edmond in persoana. Sa i-l dai tu pe Edmond, sau sa se predea Edmond singur... Indiferent pe ce cale, el l-a vrut pe Edmond si mi-a spus ca daca nu vine nimeni sa ma ia, ma va vinde peste granita. Na! Atunci m-a apucat panica si mai mare. Iar ura pe Edmond a crecut brusc! Da! Atunci cand am inteles in ce m-a bagat Edmond, am fost furioasa pe Edi... Am simtit ca l-as fi putut omori in acele momente. Crede-ma! As fi fost in stare sa il omor pe Edi, insa nu am spus nimic... Mi-am inghitit cuvintele, iar Abel m-a dus intr-o incapere goala din vila aia. Ih! Urata vila! Nu mi-a dezlegat mainile... M-a aruncat la podea... si m-a lasat acolo in intuneric... Na! Acolo ura mea a inceput sa creasca... Da! A tot crescut...si a tot crescut... incepand sa inteleg totul... Incepand sa inteleg cine e Edi... Incepand sa inteleg in ce m-am bagat... Hm! Nu m-a dus gandul pana acolo incat sa inteleg ca eu nu prea am avut nicio vina in asta. Daca eu nu m-as fi bagat in seama cu Edmond, ar fi facut-o el... Si-ar fi pus toate tunurile pe mine... si tot nu as fi avut nicio sansa... E prea seducator... Ne cunoaste mult prea bine! Nu m-am gandit ca tiganii aia erau deja acolo, in sat... deci era hotarat sa ma ia de acolo... intr-un fel sau altul... Cu somnifer... cand as fi iesit probabil... sau habar nu am prin ce metoda, insa ei au fost acolo pentru a ma lua pe mine... si a-l forta pe Edmond sa ramana cu Samir... Asta a fost deja hotarat, din momentul in care am fost vazuti atat de apropiati prin cluburi... Edi mi-a spus acum ca a fost urmarit tot timpul de oamenii lui Samir... Da! Aici a fost greseala lui Edi! Nu s-a gandit ca Samir sa faca pasul asta! Sa ma ia pe mine pentru a-l forta pe el... Asta nu a preintampinat el.
CITEȘTI
IN OGLINDA
RomanceV-ati intrebat vreodata atunci cand ati citit cartea ASA TATA ASA FIU, ce a gandit Cris Reyn atunci cand a aflat ca Daria a dormit la un strain, sau v-ati intrebat vreodata ce a simtit el in cele sapte zile dintre Craciun si Revelion? Ei! Acum aveti...