Sarutul nostru ne-a readus acolo unde ne opriseram. Sarutul nostru pasional si plin de erotism ne-a infierbantat... Sangele a dat in clocot... ceea ce ne-a impins sa ne grabim... Ne-a impins sa trecem peste pasi... Nu mi-am mai dorit un preludiu lung... Nu! Nu, cand ii simteam dorinta de mine... Nu cand mijlocul ei se freca de mijlocul meu... Nu cand ii simteam pielea fierbinte a coapselor din jurul taliei mele... Nu cand ii auzeam gemetele si oftaturile dulci... Nu, cand degetele ei trasau dare de foc pe pielea mea.
Asa ca, mi-am dus mana la feminitatea ei ravnita inca din prima zi in care am intalnit-o pe Emily... Oh! Da! Ea era mai mult decat pregatita sa ma primeasca... Nu am mai asteptat nicio clipa in plus. Imi doream s-o simt. Imi doream sa-i simt imbratisarea interioara asa ca, m-am hotarat sa imi satisfac pofta pentru trupul ei. I-am culcat cu tandrete trupul peste masa de birou, fara ca ea sa isi desprinda picioarele din jurul trupului meu...
Oh! O aveam la cheremul meu! O aveam goala pe blatul mesei. O aveam in fata ochilor... plina de pasiune... Plina de dorinta... Iar in acel moment, mintea mi-a fost strafulgerata de o alta amintire de demult... Da! La fel, era culcata pe o masa... La fel de docila... La fel de dornica... de mine... Mmm! La fel de grabita... Am inchis ochii amintirii! Da! A fost ziua in care i-am smuls un juramant, folosindu-ma de armele mele! Folosindu-ma de forta mea de seductie... Folosindu-ma de sistemul ei de senzori sensibili... Da! Am invins-o atunci, iar ea a luat-o ca pe o lectie. Hm! Da! Sistemul ei de senzori ai pasiunii a tradat-o in acea zi.
Acum, era cu totul altfel. Acum nu imi doream nimic altceva decat trupul ei... si faptul ca ea sa uite noaptea de Ajun. Atat. Nu imi mai doream nimic altceva. Am primit ceea ce mi-am dorit atat de mult. Divinitatea a avut mila de mine si mi l-a lasat pe Edmond.
Acum, mi-am tarat palmele peste pielea de catifea a sotiei mele... in timp ce am inspirat printre dintii inclestati. Trupul Emilyei s-a arcuit spre palmele mele, ajungand sa se impinga si mai tare pe barbatia mea.
Oh! Da! Emily a revenit la trairile de dinaintea discutiei si asta mi s-a confirmat in momentul in care ea a deschis ochii si i-am vazut miile de stelute licarind in fundul irisului ei de onix! Oh! Da! Mi-am reparat greseala! Emily era cu mine... Astepta sa urcam impreuna spre Paradisul nostru. I-am zambit din nou... cu zambetul pe care ea il adora. Cu zambetul cu care am vrajit-o in acea prima zi, pana cand mi-a vazut cenusiul ochilor mei tradatori, din acea prima seara de demult...
M-am aplecat pe trupul ei si i-am sarutat sfarcurile, apoi limba mea s-a plimbat pe cercul delicios din jurul sfarcului... care s-a intarit... sub atingerea mea umeda... Mmmm! Da! Asta e sotia mea! Asta e pasiunea care m-a insotit de atatia ani... Asta e tot ce imi doresc de acum inainte. Viata de acum! Viata din aceasta seara! Cu toata familia mea sub acoperisul meu! Cu toata familia mea in cuibul meu! Cu toata familia mea in caminul meu. Toti multumiti! De la Darius pana la Carmen. Viata din acest moment... cu trupul femeii mele dispus sa ma satisfaca... cu trupul femeii mele dornic de mine...
In clipa in care limba mea degusta sfarcul sanului femeii mele, bazinul ei s-a ridicat brusc spre barbatia mea, cu o zvacnitura, si tot in aceeasi clipa am simtit stransoarea coapselor ei pe talia mea.
- Mili! Nu! Nu vreau sa ajungi sus inca! Am marait eu, in timp ce simteam ca inca nu ii devorasem suficient sfarcul...
- Oh! Cris! Ofta ea, incretindu-si fruntea.
- Haide, Mili! Vreau sa urcam impreuna! Nu mi-o lua inainte... Haide, iubire... Stiu ca poti! Am adaugat eu, oprindu-ma pentru un scurt timp, pentru a-i da timp sa isi revina.
- Te rog, Cris... te vreau in mine... gemu ea cu greutate, printre franturi de respiratie agitata.
- Stiu, iubire... Stiu ca asta vrei! Stiu ca ma vrei! Dar lasa-ma... Da-mi timp sa ma desfat cu trupul tau...
CITEȘTI
IN OGLINDA
RomanceV-ati intrebat vreodata atunci cand ati citit cartea ASA TATA ASA FIU, ce a gandit Cris Reyn atunci cand a aflat ca Daria a dormit la un strain, sau v-ati intrebat vreodata ce a simtit el in cele sapte zile dintre Craciun si Revelion? Ei! Acum aveti...