26

96 18 2
                                    

Da! Edmond a riscat totul pentru a ajunge la mine. Totul! Chiar si libertatea lui. Daca ar fi fost prins, el ar fi acum la inchisoare... Libertatea de a decide... Da spun asta pentru ca am fost convins ca orice a facut el, a facut-o cu gandul la razbunare... Asa ca el nu a fost liber sa isi traiasca viata asa cum ar fi vrut el si cum ar fi fost normal sa o traiasca... A riscat acum... cu Samir... Hm! Edmond are nunta programata... Sarmanul meu baiat... Toate astea pentru a avea sansa sa ajunga la mine si sa se razbune... Sa scape de apasarea dorintei lui de razbunare... Toate astea pentru a avea sansa sa vina sa imi spuna ca, acolo in Bucuresti am un fiu... Ca el traieste... Ca el exista in lumea mea... Doar pentru atat. Nu pentru averea mea... Nu pentru a ma obliga sa il primesc in casa mea... Nu pentru a ma obliga sa renunt la familia mea pentru el... Pentru nimic altceva in afara de ceea ce am spus acum. Doar pentru a afla adevarul si a ma vedea ingenuncheat...

Edmond a vorbit din nou, intrerupandu-ma:

- Am vrut să aflu adevărul, tată. Hm! Ce mă enervează e faptul că am riscat pentru nimic, de fapt. Nu am aflat nimic în plus, faţă de ceea ce ştiusem deja. Nu am aflat nimic despre mama. Nimeni nu ştie nimic despre ea, în afară de tine şi de Eduard...

Hm! Da! Pe Ana nu a vazut-o nici Nicu Nebela, nici Emily... si nu a stiut nimeni, in fara de Eduard, ca eu mergeam la ea... Ca ea fusese candva refugiul meu... Oh! Dupa fiecare lovitura de-a mea, mergeam la ea si petreceam... cu ea... si radeam impreuna de iubire... Ne bateam joc de iubire... Savuram impreuna cu ea fiecare lovitura de-a mea... Da... Doar eu si Eduard am fi putut sa ii spunem de Ana! Doar noi doi o cunosteam... personal... Emily a aflat de Ana la trei ani dupa ce Ana disparuse fara urma... Ea stia doar din spusele mele cine a fost Ana!

Asa ca am confirmat cele spuse de Edmond acum, zambind usor... Nimeni nu a aflat de Ana, pentru ca eu nu am vrut sa se afle de ea. Ea nu a fost la apartament niciodata! Ea nu a vazut interiorul acelui apartament. Doar stia foarte bine ce faceam acolo. Atat!

- Ştiu... Imediat dupa acest scurt cuvant am vrut sa aflu de unde stie Edmond ce am facut eu in nebunia amneziei mele de acum noua ani. - Vorbeşte-mi despre celălalt bărbat. De unde ştie el ce am făcut eu acum nouă ani?

- Hm! Nu ai fost destul de atent, tată. Am poze cu tine, din apartament... tocmai din acea zi în care ai făcut spectacol... cu două tipe deodată...

Aoleu! Ce spun el acum?! Cum adica are poze cu mine... si inca in acea oribila postura...? Gol pusca... in erectie... cu curve in brate... Ai de mine si de mine! Ce naiba?!

- Poftim?! Ce naiba?! Nu am putut sa nu imi exprim stupoarea! Nu am putut sa ma abtin sa nu exclam, socat de cele auzite acum.

- Da! Unul dintre cei cu care ai petrecut tu la apartament acum nouă ani, e omul lui Samir. Tatăl lui Alex a aranjat asta. Ţi-a făcut nişte poze...! Îh!

Doamne, Dumnezeule! Nu se poate asa ceva?! Care dintre ei ar fi putut face asa ceva? Cine mi-a facut mie pozele?! M-am incruntat pana ce m-a durut fruntea. Cum naiba de nu mi-am dat seama ca cineva imi facea mie poze... ca aveam un spion in grupul meu de origii si betii crunte...?

- Incredibil! Imposibil! Nu a fost niciun ţigan printre ei!

Da! Eram sigur ca nu a fost niciun tigan in anturajul meu de acum noua ani! Eram foarte sigur de asta! M-am ferit mereu sa am tangenta cu tiganii.

- Nu! Dar nici eu nu sunt ţigan, tată! Şi totuşi, sunt printre ei... Şi totuşi, vor să mă însoare cu prinţesa clanului orădean... L-ai auzit pe Alex. Am nunta programată pe 15... cu o fetiţă de treisprezece ani...

Da... Aici avea dreptate... Nici el nu era tigan si totusi era printre ei... logodit cu fiica sefului care avea monopolul faradelegilor in zona mea... Insa asta a contat mai putin, atunci cand chipul Emilyei mi-a inundat mintea si sufletul... Oh! Doamne! Daca vede pozele, sunt mort! Emily va ceda psihic din nou, asa cum a facut-o atunci cand m-a vazut cu o alta femeie in brate... Isi va dori moartea din nou. Ce sa fac acum? Ce are Edmond de gand sa faca cu acele poze atat de compromitatoare? Trebuia cumva sa il conving sa scape de pozele alea! Nu as vrea sa fie folosite vreodata pentru vreun santaj sau altceva. Asa cum a spus Edmond, tiganii stiu cum sa se foloseasca de asa ceva! Daca pozele ajung in maini straine, eu sunt terminat. Asa ca mi-am luat inima in dinti si m-am uitat in ochii fiului meu:

IN OGLINDAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum