6

118 21 0
                                    

Emily fremata in bratele mele... vibra sub atingerile mele... asa cum o facuse mereu... Am intins-o pe patul nostru si am contemplat cu nesat formele ei imbietoare... Apoi, mi-am tras doar cu o mana tricoul peste cap.

- Oh! Doamne, cat te doresc... am soptit acum printre dintii inclestati de pofta, in timp ce m-am aplecat spre sanii ei cu sfarcurile intarite de dorinta...

- Cris, iubirea mea sopti si ea, in timp ce degetele ei imi mangaiau pielea pieptului... strangand din cand in cand buricele degetelor pe pielea mea, intaratandu-ma...

Apoi degetele ei au inceput sa trasese dare fierbinti pe mijlocul spatelui meu, in timp ce buzele mele ii degustau in continuare pielea fina a sanilor ei... iar palmele mele si-au inceput explorarea, de parca acum se intampla prima data... Mi le-am coborat... incet... pe pielea moale a abdomenului ei... apoi tot mai jos... insa nu am vrut sa grabesc nimic... Am vrut s-o degust pe indelete... Nu ne grabea nimeni... Aveam timp suficient pentru a ne degusta indelung...

Trupul ei se arcuia spre mine... asa cum o facuse mereu... trupul ei isi cerea drepturile... trupul ei ma dorea... isi dorea sa ma simta in interiorul ei unic... trupul ei voia sa ajunga sus-sus... acolo unde o ridicasem mereu... Insa eu nu i-am facut pe plac... Am continuat sa ii mangai pielea fina a coapselor... mai intai pe partea exterioara... in timp ce respiratia ei se intetea cu fiecare atingere de a mea.

Mi-am ridicat capul sa ii privesc chipul... Adoram sa surprind inflorirea bujorilor obrajilor ei... Adoram sa citesc pe chipul ei dorinta de mine... dupa atatia ani... Femeia asta ma iubeste inca, la fel de mult ca si la inceput... Femeia asta era inca a mea trup si suflet si minte, asa cum a fost mereu... chiar si atunci cand ar fi avut toate motivele sa plece...

- Cris... Doamne, cat te iubesc, murmura ea, privindu-ma cu ochii ei negri... in care straluceau in continuare miile de stelute... asa cum stralucisera mereu... din prima noastra zi... - Te rog, iubire... te rog... te vreau in mine...

- Dragostea mea... poti sa ai putina rabdare? Imi doresc sa te simt in intregime... Imi doresc sa nu ne grabim... Avem tot timpul din lume... Vreau sa te degust... si sa ma bucur de tine cat mai mult timp...

Cu aceste cuvinte m-am aplecat sa ii sarut din nou buzele moi si calde si umede... muscandu-le incetisor cu varful dintilor in timp ce ea ofta de placere, arcuindu-si trupul spre mijlocul meu... unduindu-si trupul in bratele mele.

Nu m-am grabit nici acum... Mi-am continuat cu incapatanare traseul degetelor pe coapsele ei... apoi mi le-am apropiat de linia pubisului... respirand adanc... Mmmm! Ce reactie fabuloasa eram inca in stare sa-i starnesc sotiei mele! Emily a zvacnit brusc spre mine, icnind scurt... strangand ochii...

Apoi ea a incercat sa grabeasca noaptea noastra de dragoste. Si-a asezat degetele peste degetele mele si asa, impreuna cu ale ei mi le-a dirijat sub chilotelul ei de matase fina... in timp ce buza ei disparuse in spatele dintilor... Apoi mi-a apasat degetele peste clitorisul ei si a inceput sa isi miste fesele inebunitor de excitant pe degetele mele...

Mi-am scos bland degetele de sub degetele ei si i-am ridicat bratul deasupra capului ei... apoi si celalalt brat... I le-am imobilizat cu o mana, iar cealalta si-a continuat traseul... din care fusese interupt...

- Mili, iubire... nu cumva sa iti aduci bratele intre noi... Nu mai vreau sa intervii... Lasa-ma pe mine sa fac cum vreau eu... am marait eu, tot mai excitat. – Daca nu ma lasi sa fac cum vreau eu, te leg de pat! Si stii ce iti fac, daca ajung pana acolo! Stii atat de bine!

- Oh! Doamne! Cris! Dar te doresc...

- Asta imi si doresc! Sa ma doresti, iubirea mea! Iti mai amintesti? Sunt cuvintele tale! Cuvinte rostite de tine, acum douazeci si ceva de ani... Iubirea mea draga... Asta vreau in continuare... Sa ma doresti la fel de mult ca si acum douazeci de ani... am soptit eu printre zeci de sarutari... continuand s-o mangai si sa-i dezmierd pielea perfect intinsa pe muschii ei... in timp ce ea savura atingerile mele...

IN OGLINDAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum