Am intins mana si am luat pozele, fara sa mai spun nimic altceva. Eram mult prea absorbit de ceea ce am vazut in acel moment. Imi amintesc ca mi-am simtit fruntea dureros de incretita. Asta a fost prima senzatie, apoi am simtit scarba. Da! M-am asezat, parca cu incetinitorul, pe un colt de canapea, in timp ce priveam socat si cu respiratia oprita, pozele dintre degetele mele. Oh! Doamne! Nu! Nu sunt eu diavolul din pozele astea. Nu sunt eu demonul crud si sadic din imaginile astea! Le-am privit indelung pe fiecare. M-am vazut intr-o gramada de ipostaze... oribile... Scarboase... Odioase... Cum oare sa le caracterizez ca sa va dati voi seama ce aveam eu in fata ochilor? Sa puteti voi vizualiza ceea ce tineam eu intre degete? Am fost blocat. Oh! Vai! Ce-am facut eu in acel an de cosmar!? Doamne! Emily! Ai fi putut sa primesti setul asta de poze! Daca as fi avut dusmani pe vremea aceea, asta ar fi putut fi razbunarea perfecta! Da! Daca Victor ar fi stiut de pozele astea, poate ca le-ar fi folosit... in acea fatidica zi de 4 septembrie ca sa-si dovedeasca povestea despre mine! I-ar fi putut arata Emilyei poze in care eu eram gol complet... in erectie... in numeroase ipostaze si pozitii, in timp ce satisfaceam doua femei goale... care erau in extaz in bratele mele... Da... Poze porno care ar fi omorat-o pe Emily a mea! Arma perfecta! Poze porno... gretoase... scarboase... Hm! Am dat si de poza despre care imi spusese Edmond. L-am vazut si pe Victor cum sedea pe scaun... socat de spectacolul la care asista... in timp ce eu il priveam cu o cruzime si o satisfactie feroce... Cu inversunare, parca... Da! Asta a fost ceea ce a vazut Edmond la paisprezece ani... La doar paisprezece ani... In ipostazele astea si-a vazut el tatal... Of! Doamne! Cat de dureros...
Am privit si am tot privit pozele astea, in timp ce gandurile imi erau in acea zi de august in care am facut circ si spectacol gratuit sub privirile unor oameni care profitau de femeile pe care eu le-am agatat prin baruri si profitau de alcoolul care se vedea pe masuta de sticla din livingul apartamentului. Mi-a revenit in minte tot ce am gandit eu in acea noapte... Mi-a revenit in minte inversunarea cu care voiam eu sa uit visul... obsesia care m-a stapanit in acele zile ale amneziei... Mi-a revenit in minte inversunarea cu care voiam sa trec de gandul ca poate tocmai Emily mi-a dat orgasmul perfect pe care eu l-am visat obsesiv... Da! Asa a fost! Asta am cautat eu in acea vara! Orgasmul perfect pe care il visasem... in primele nopti de dupa ce m-am externat si am fost in stare sa imi doresc un trup de femeie... fara sa stiu ca doar Emily mi-a putut da asta! Doar Emily m-a ridicat acolo in varf, inca din prima noastra zi in poiana noastra...
Nu mi-am putut ridica privirea. Cum sa-mi mai privesc eu copilul in ochi, dupa ce el a vazut pozele astea? Dupa ce el m-a vazut gol pusca, penetrand femei innebunite de placere... Dupa ce el m-a vazut gol pusca exercitandu-mi masculinitatea asupra unor femei agatate intr-un bar... M-a vazut gol pusca... oh! Gol pusca in erectie, in gura femeilor... in timp ce il priveam pe Victor... cu o satisfactie draceasca...
Da! A fost cea mai nebuna noapte dintre toate noptile mele! M-am dezlantuit in acea noapte... fara sa stiu ca cineva din grupul meu, ma fotografia pentru a le trimite copilului meu... intarind cu pozele astea cele spuse de singura femeie care m-a tradat! Da! Ana a fost singura femeie din viata mea, care m-a tradat si care s-a razbunat!
Nu mi-am putut ridica privirea... si simteam ca imi va fi foarte greu sa imi privesc copilul in ochi, de acum inainte...
Linistea se adancea intre noi... Tacerea era adanca acum... M-am uitat cu atentie la fiecare poza... cu toate ca simteam scarba... pentru ca nu am indraznit sa imi ridic ochii... si asa, privind pozele, aveam o scuza... insa pana la urma, nu am mai avut la ce sa ma uit... Mi-am strans buzele, amarat... si am asezat teancul de poze pe masuta de sticla din fata mea...
Edmond le-a luat, fara niciun cuvant si a inceput sa le rupa in bucati mici... minuscule... pana cand s-au transformat intr-un puzzle urias cu bucati din trupul meu gol pusca... si din trupurile femeilor care au dat tot ce au putut ca sa ma satisfaca...
CITEȘTI
IN OGLINDA
RomanceV-ati intrebat vreodata atunci cand ati citit cartea ASA TATA ASA FIU, ce a gandit Cris Reyn atunci cand a aflat ca Daria a dormit la un strain, sau v-ati intrebat vreodata ce a simtit el in cele sapte zile dintre Craciun si Revelion? Ei! Acum aveti...