- Da! Tati! I-a iesit perfect! Incredibil cat de bine s-a stapanit atunci cand s-a intors ranjind spre Samir in timp ce eu urlam nebuna de ura si furie... si i-a spus ca Samir s-a inselat in privinta lui. Ca da. I-a spus ca eu sunt un pion important insa un pion important in planul lui nu ca ar tine la mine... nu important pentru sufletul lui... Hm! atunci a spus ca el nu mai e capabil de sentimente... el e capabil doar de loialitate... iar loialitatea lui ii apartine lui Alex... si ca nu are alta in plus... Atunci i-a spus lui Samir ca s-a dus la el doar ca sa il anunte ca pleaca pentru ca nu vrea sa mai fie in preajma ta. Nu, dupa ceea ce a auzit el in acea zi... si ca Samir are de ales. Vrea sa ii fie prieten sau dusman. Si ca daca alege sa ii fie dusman va fi pe riscul lui... pentru ca merge si-si face o armata... si se intoarce si ii aduce razboiul in curte. Ca el poate sa adune tot sudul tarii impotriva lui Samir pentru ca toti vor afla ce a facut el... Tot sudul tarii va afla cum a tradat Samir... Ca Edi venise ca prieten, cu recomandare de la un prieten, a rostit un nume, dar nu l-am retinut, ca el a vrut sa ii plateasca vizitele facute cu ajutorul lui Samir, iar Samir a tradat. I-a reprosat lui Samir ca a fost urmarit in astia doi ani jumate... ca are pe masina lui toata aparatura de urmarire posibila... ca a vrut sa ii urmareasca convorbirile... si ca va ridica Staborul pentru ca Samir sa fie judecat... si daca nu vor fi corecti, el va merge pana la forurile lor superioare... Alea din Europa... si ca nu se opreste pana nu il da jos de pe tronul Ardealului... Samir s-a enervat rau. L-a amenintat pe Edi ca nu iese viu din cladire... la care Edmond a raspuns cu curaj, ca el si-a pregatit totul... asa cum s-a pregatit Samir... si ca indiferent daca el moare sau traieste, Samir tot va ajunge in fata judecatorilor. Ca Alex nu il va salva, dar il va razbuna. Da! A avut curajul sa il provoace pe Samir cu asemenea cuvinte... Cum m-am si asteptat Samir s-a infuriat si i-a spus ca nu crede ca Edi a facut asta... iar Edi nu s-a pierdut nicio clipa... A fost stapan pe el... si pe vocea lui... I-a spus lui Samir ca nu are ce pierde... Apoi a inceput sa il agite din ce in ce mai tare pe Samir... spunandu-i ca orice a facut Samir, Edi si-a facut facutele... chiar daca a avut sisteme de urmarire in masina... si ca are in apartament aparat de bruiaj al semnalului de la telefon si ca nu a avut cum sa il auda cand si-a planificat totul... si ca nu a plecat imediat ce a terminat cu tine pentru ca nu e un las... pentru ca e de cuvant si pentru ca a vrut sa ii arate ca nu se teme de el. Si ca s-a dus la el ca sa discute... nu ca sa ramana. Asa cum a spus de la inceput. Apoi i-a cerut sa ii spuna pretul si sa se termine totul in pace. Dar Samir nici nu a vrut sa auda de asa ceva! A luat-o razna rau de tot si a decretat ca Edmond nu va pleca, apoi i-a ordonat lui Abel sa ma duca langa celelalte si sa ma indoape cu heroina... Nici nu am inteles atunci ce a spus Samir! Eu eram orbita de furie pe Edmond si atunci cand Abel ma scotea din vila. Eram furioasa ca nu pot ajunge la Edmond sa ii scot ochii! De aceea am fost eu in starea in care am fost atunci cand ati atacat voi... Eram nebuna de furie ca Edmond imi scapa... Insa sa te vad acolo, cand Edmond m-a asigurat si l-a asigurat pe Samir ca tu inca nu te-ai dezmeticit si ca mai dureaza pana ajungi la poarta lui cu tot arsenalul... A fost peste intelegerea mea... De unde naiba sa stiu eu ce ati facut voi? De unde naiba sa stiu ca ati venit impreuna... Edmond nu s-a tradat nicio secunda... De unde naiba sa stiu ca totul a fost planuit si ca Edmond a mintit tot timpul... si ca e pe o mana cu tine... Cu cel pe care a venit sa se razbune... De unde naiba era sa stiu eu toate astea? Tati... cand te-am vazut cum te zbati sa ii salvezi viata celui care m-a distrus pe mine... Nu m-am gandit atunci ca e fiul tau... Ca e sange din sangele tau... la fel ca si mine... Nu m-am gandit atunci ca el si-a riscat viata pentru mine... Nu m-am gandit atunci ca i-ar fi fost floare la ureche sa scape pur si simplu de Samir, dand foc intregii resedinte... Nu m-am gandit atunci ca cel care de fapt ma salvase pe mine, dupa ce ca eu am urcat de buna voie in masina lui Samir, era pe moarte... Nu m-am gandit ca era fiul tau... acolo... intins plin de sange pe pamantul inghetat... Eu am vazut doar ceea ce am vrut sa vad... Am vazut doar faptul ca tu m-ai dat la o parte pentru cel care mi-a frant sufletul... Asta am vazut eu... Nu m-am gandit ca tu ti-ai riscat viata pentru mine... Nu m-am gandit ca tu ai omorat un om pentru mine... Nu m-am gandit ca tu te-ai aliat cu necunoscuti veniti din sudul tarii pentru a-ti salva fata rebela... care a fugit de acasa tocmai in bratele lui Samir... Nu m-am gandit... Eu te-am judecat pe tine... si l-am judecat pe Edmond... M-am infuriat cand am vazut ca nu te grabesti sa te intorci cu mine acasa... M-am infuriat cand i-ai ordonat lui Eduard sa ma duca acasa... iar tu ai ramas cu Edmond! Da! M-am simtit tradata a doua oara... Prima data de fiul tau... apoi de tine... Asta e adevarul-adevarat... Am urlat de furie in masina cand am vazut ca tu urci in ambulanta... Eduard abia m-a putut linisti... Cum adica sa ma lasi cu Eduard iar tu sa pleci cu cel care ne-a adus aici?! Asta mi-a fost in creier, in drum spre casa... Eduard a incercat sa ma faca sa inteleg ce s-a intamplat si cum ati ajuns voi acolo... Dar nu a avut la cine sa explice... Nu am vrut sa il ascult... cand in minte aveam doar imaginea ta, facandu-i dusmanului nostru masaj cardiac... Suflandu-i aer in plamani in loc sa il lasi sa moara pentru ceea ce ne-a facut... Nu te-am inteles, tati... Nu am putut intelege de ce ai facut asta? De ce l-ai salvat pe Edmond... Apoi, cand am ajuns acasa... nu am vrut sa vorbesc cu nimeni! Nici nu mami! M-am inchis in camera mea. Am pandit momentele cand nu era nimeni in living, ca sa pot merge la baie... Apoi am fost de acord ca Eva sa imi aduca mancarea. Ea a incercat sa ma convinga sa ies din camera si sa incerc sa vorbesc cu cineva... Apoi, dintr-o data am auzit o gramada de voci straine in casa noastra... Nu am inteles nimic... Ce am facut eu in camera mea? Hm! Mi-am plans de mila... Da! Mi-am plans de mila... Am crezut ca te-am pierdut... am crezut ca tu l-ai ales pe Edmond... Am crezut ca te-am suparat mult prea tare ca sa mai existe impacare intre noi... Nu ti-am auzit vocea... decat foarte rar... si am dedus ca esti mai tot timpul plecat... Mi-am plans de mila pentru ca tu nu ai incercat sa vorbesti cu mine... Apoi... in noaptea de Revelion... Cand am auzit vocea lui Edmond... Oh! Cat de uimita am fost sa ii aud vocea aici... in casa noastra... Nu am inteles cum de e el aici... Apoi... cand am auzit bataia din usa, am crezut ca esti tu... tati... Am crezut ca ti s-a facut mila de mine si ca vrei sa fiu si eu acolo cu voi... in schimb, l-am vazut pe Edmond... in usa mea... asta m-a blocat o secunda... iar Edmond a profitat de acea secunda si a inceput sa imi vorbeasca... din nou cu vocea lui care nu mai avea nimic in comun cu cea cu care imi vorbise in vila lui Samir... A vorbit asa cum a fost nevoie ca sa ajunga la inima mea... Asta m-a facut sa il las sa intre in camera mea... si sa il ascult... tati... Am fost geloasa pe el... Am crezut ca ma lasi pe mine, pentru el... Asta am crezut eu...
CITEȘTI
IN OGLINDA
RomanceV-ati intrebat vreodata atunci cand ati citit cartea ASA TATA ASA FIU, ce a gandit Cris Reyn atunci cand a aflat ca Daria a dormit la un strain, sau v-ati intrebat vreodata ce a simtit el in cele sapte zile dintre Craciun si Revelion? Ei! Acum aveti...