- Prin tiganul asta! Da! Prin tiganul asta a ajuns Edmond la Amelia. A vorbit cu ea acum doi ani si patru luni... Hm! A fost impresionat de aceasta femeie... Edi! Amelia nu m-a uitat si mi-a facut un mare bine in ultimele ei momente de viata... Da... Un bine imens... si nu pot sa ii multumesc... Nu mai este printre noi... Amelia era pe moarte cand a ajuns Edmond la ea... Doamne! Cat mi-as fi dorit sa ajung la ea sa ii multumesc eu... personal... M-a asteptat o viata... M-a asteptat sa imi poata multumi ea mie... si mi-a transmis prin Edmond ca imi multumeste pentru acea noapte... Asa ca, Nicule, daca totul se termina cu bine, trecem peste asta! Promit! Daca Daria si Edmond scapa cu bine din resedinta lui Samir... nu vom mai vorbi despre asta niciodata! Sa imi vad copiii teferi si nu mai vreau sa imi amintesc niciodata de noaptea asta! Imi voi canalizata toata energia mea pentru a il castiga pe Edmond! Il vreau! Si voi face tot ce tine de mine sa il am!
- Si cum ramane cu Emily, Cris?
- Emily nu ma va impiedica sa tin legatura cu fiul meu, Edi! Nu o va face daca imi vrea binele! Daca se impotriveste, va fi rau! Stiu! Dar tot nu renunt la Edmond! Nu dupa ceea ce am aflat eu in noaptea asta! Trebuie sa repar totul! Trebuie sa il ajut sa treaca de astia douazeci si ceva de ani! Si o voi face cu Emily sau singur!
- Hm! Cris! Hm! Nu iti face sperante prea multe! Nu uita de Daria!
- Daria ar face bine sa nu se bage, Edi! Daria a facut cea mai mare prostie! Din cauza ei, suntem acum aici! Asa ca, Daria, daca isi vrea binele, nu ma va opri!
- Poate ca Daria nu, insa Edmond s-ar putea sa nu fie de acord sa fie intre tine si fiica ta!
- Crezi?
- Da! Cred!
- Oh! Doamne! Edi! Cat imi doresc sa il am alaturi! Ce mandru as fi eu de acest baiat! Tu iti dai seama ca a fost primul din cel mai bun liceu din Bucuresti?
- Uau! Frumos! Dar de ce te miri?! E fiul tau, Cris! Zambi Eduard acum. – E fiul tau! Si iti seamana leit! E imposibil sa nu fi mostenit si din firea ta! E imposibil! A dovedit asta cu varf si indesat in seara asta! De atunci ma tot gandesc cum a facut miscarea aia de afara?! Cum naiba i-a reusit?!
- Nici eu nu stiu! Chiar nu stiu cum a facut-o! Crede-ma Edi! Nu m-am lasat la el! Pur si simplu m-am trezit cu el peste mine si cu bratul rasucit dureros la spate! Pur si simplu!
- Uau! Interveni Nicu. – Ce vorbiti voi aici? V-ati batut? Cris! Te-ai batut cu fiul tau?
- Hm! Nu prea a fost asa. Nu ne-am batut! Adica nu ne-am lovit cu pumnii! Nu am apucat sa fac asta! E incredibil de rapid, Nicule! E incredibil cat de repede se misca si ce reflexe are! Nu am apucat sa fac nimic! Nimic! Bai si atunci cand l-am vazut prima data... Nicule... il strangeam de gat... la propriu... Aveam gatul lui intre degetele mele, iar el a intors totul intr-o milisecunda! Da! Edmond a intors totul si am fost la cheremul lui! Da! Si nu mi-e rusine s-o spun! Fiul meu m-a invins de doua ori, Nicule! De doua ori intr-o seara! Asta imi da acum speranta! Ar putea sa il invinga si pe Samir...
- Cris... stii ca acum nu de forta e nevoie... E nevoie de un psihic puternic... E nevoie de un control imposibil...
- Ce vrei sa spui, Edi?!
- Vreau sa spun, ca Edmond are nevoie de autocontrol acolo... Nu de forta... Poate ca nu se va ajunge la o lupta corp la corp! Eu nu cred ca acest Samir nu va avea o arma... Cris! Iar Edmond va avea mainile goale... Nu se va ajunge la o lupta... corecta... Aici e nevoie de psihic... De psihicul lui Edmond depindem toti... Insa, ca sa te linistesc, Cris... Nu cred ca Alex asta l-ar lasa sa intre singur acolo, daca nu ar avea incredere in el. Nu! Fii sigur ca nu l-ar lasa daca nu ar fi convins ca poate sa o duca la capat! Pentru el, Daria nu inseamna nimic! El a venit aici sa il salveze pe Edmond! Iar asta, ar fi putut-o face fara sa il expuna pe Edmond unui pericol inutil in ochii lui Alex... Pur si simplu ar fi putut ataca resedinta... Sa fii sigur de asta, Cris! Daca Alex nu ar fi sigur de Edmond, Daria nu ar putea fi salvata! Alex nu l-ar fi lasat pe fiul tau sa intre singur pentru a o salva pe Daria.
CITEȘTI
IN OGLINDA
RomanceV-ati intrebat vreodata atunci cand ati citit cartea ASA TATA ASA FIU, ce a gandit Cris Reyn atunci cand a aflat ca Daria a dormit la un strain, sau v-ati intrebat vreodata ce a simtit el in cele sapte zile dintre Craciun si Revelion? Ei! Acum aveti...