Bölüm 3 -Hız ve acı

4.9K 463 10
                                    



        O müthiş his, midemin dolmaya başlamasının verdiği haz. Bunu nasıl anlatabilirim. Sanki ısınmış demirin suya sokulması gibi bir anda gelen değişim. Midemin tamamen dolmasını istiyorum. Tüm suyun midemde olmasını istiyorum. Ve müthiş bir hızla su mideme doğru hareket ediyor...

Müthiş bir hız...

Bir dakika müthiş hız mı dedim ben? Evet gerçekten öyle.

----------------------------

Hız: 110 km/s

-------------------------


        Hala yetmedi, daha yeni doluyorum, ama böle hızlanmaya devam edersem sonum iyi olmaz. Buzların altındaki bir gölde gezinen ölü bir yılan. Hayır bunu istemiyorum ne yapmalıyım.

-------------------------

140 km/saat

------------------------

        Ne kadar aptalım sadece giriş hızını düşürmem gerekiyor böylece yavaşlarım.

Yavaşla...

Hey sana diyorum Yavaşla...

Doğru ya nasıl yavaşlatacağımı bile bilmiyorum.

        Belki de durmamın zamanı gelmiştir. Ama o zaman yine aç kalırım. Biraz acıya katlana bilirim sonucunda burada yemekten bahsediyoruz ben yeni doğmuş bir yavruyum yemem gerekiyor. Keşke canımı ve dolma oranımı karşılaştıracak kadar tecrübem olsaydı.

------------------------

Can: 20/20

Doluluk: %13

-----------------------



        Hey bunu yapabiliyorsan neden başından yapmadın her neyse, sanırım sisteme aşık oluyorum. Şimdi ölmeden yiyebildiğim kadar yemeliyim. Ama kabul etmeliyim acıtsa da bu hız harika bir duygu.

---------------------------

Hız: 170 km/s

------------------------

        Tamam şimdi gerçekten canım yanmaya başladı vazgeçtim hız berbat bir duygu. Hızlanmayı bıraktığımı hissedebiliyorum, ama mevcut hız bana zarar vermek için yeterli. Canımın yavaş yavaş azaldığını hissedebiliyorum.

         Bununla birlikte iyi haberlerde var. Giderek doluyor olmamın yanında, suda giderken yön değiştirmeyi de çözdüm. Tabi çok keskin bir dönüş yapmaya kalkarsam bu hızda kuyruğum kopar ama yine de belli bir oranda yön değiştirebiliyorum. 

        Bunu öğrendiğim için neden bu kadar mutlu olduğumu merak ediyor olabilirsiniz. Söyleyeyim bunun sayesinde o tatlı ruhları kovalaya bilirim.

        Yemem için bana gelin ufak ışıklar ne olduğunu bile anlamadan rahat bir ölüm olacağını garanti ediyorum.

------------------------

Can: 9/20

Doluluk:%40 

-------------------------

        Tamam canım bitmeden mideyi doldurabilecek gibiyim, birde uyumadan şu küçük ruhlardan bir tanecik yakalayabilsem ne güzel olurdu. Sadece 1 km kaldı.

800m

400m

100m

--------------------------------------------------------------------------------------

Can değeriniz çok azaldığı için baygınlık durumu etkinleşti

Can: 4/20  Doluluk: %54

---------------------------------------------------------------------------------------

        Ah doğru ya canım bitene kadar kovalarsam zaten ölürüm yani canım bitmeden durmalıyım. Şimdi fark ettim de bayılmış olamasam aptal gibi kendimi öldürecektim.

Yılan (Bilinmeyen mutasyon)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin