İnsanların canavarları bu kadar rahatsız edebilmelerinin sebebi. Sayılarının yanında, seviyeleri yükselmese dahi güçlenmelerine sebep olabilecek teknikleri. Normalde aynı seviyedeki bir insan ve canavar karşılaştığında canavar galip gelir.
Ama bu günümüzde böyle değil. Efsaneye göre eski çağlarda insanlar nesli tükenmek üzere olan bir türmüş. Ama yok olma tehdidiyle karşı karşıya kaldıklarında büyük bir gelişme yaşamışlar. Kendilerinin geliştirdikleri teknikler dövüş sanatları vb. aralarından birisi tarafından büyüyle birleştirilmiş. Bundan sonra diğer insanlara da bunu yapmayı öğretmişler.
İşte bu insanların güçlü türler arasında yerlerini alışlarının hikayeleri. Onlar bizim gibi Vücut sınırlarını aşmak için evrim geçiremezler. Bunu yapmalarının tek yolu dövüş sanatları. Benim yaptığım bedende her ne kadar benim DNA'mda olsa hala bir insan. Evrim geçiremez .
Elbette canavarlarda bu hamleye karşı cevapsız kalmadı. Sonucunda insanların tüm tekniklerini çalmaya ve incelemeye başladılar. İnsanların tekniklerini vücutlarımızda kullanamadığımızı fark ettik. Ve teknik geliştirme alanında da pek bir yeteneğimiz yoktu.
Uzun çabalar sonuç vermeyince olaya faklı bakan bir canavar ortaya çıktı. Eğer onların tekniklerini canavar halimizle kullanamıyorsak neden insana dönüşüp kullanmıyoruz. Bu şekilde bedenimizi de geliştirebiliriz.
Teoride çok iyiydi ama bir sorun vardı. Teknikleri uygulamak için bir canavarın belli bir seviyeye ulaşması gerekiyor. Ben mutasyon olsam da güçsüz bir tür değilim. Kısacası insan olmak için tek yapmam gereken yetişkinlik seviyeme ulaşmam.
Neden bundan bahsettim derseniz fark ettiğim bir sorun sebebiyle. Daha doğrusu kulak misafiri olduğum.
...
Ordunun kamp olanı bir ateşin çevresi.
''O lanet çocuk neydi öyle karşısında olmak istemezdim.'' Asker 1
''Gerçekten de bu yaşta bu tarz teknikleri nasıl kullanabiliyor. Bu çok mantıksız çocukluğumdan beri eğitim yapıyorum. Ama tekniğim onunki kadar iyi değil.'' Asker 2
''Lord Altın(Sarı) konuşurken duydum o çocuk bir canavar olabilirmiş. Canavarların doğuştan böyle bir teknik bilebileceğini söylüyor. Kısacası insan olmaya alışık olmadığından Lord Altını yenecek tecrübesi olmayabilir.'' Asker 3
''Eğer canavarsa kaptan neden öldürmedi ki?'' Asker 1
''Çünkü kesin bir şey yok. Ayrıca şu söyledikleri yılanı hatırlıyor musun? Bir köy dolusu goblini tek başına öldürmüş. Onunla alakası varsa onu öldürünce yılanın boş boş bakacağını mı düşünüyorsun?'' Asker 3
''Bir canavarın insana dönüşse dahi çok güçlü olduğunu duymuştum öyleyse kaptan onu nasıl yendi?'' Asker 2
''Üstün bazı türler doğdukları andan itibaren insana dönüşebilir. Askeri okulda bunları anlattılar nasıl bu kadarını bile bilmiyorsun.'' Asker 3
''Yani daha bir bebek mi? Ayrıca çocukluğundan insana dönüşebiliyorsa bu onu çok değerli yapmaz mı?'' Asker 1
''Evet öylede zaten. Bazı maceracıların çoktan onu yakalama planları yaptığını duydum. Lord şuan için onları durduruyor ama bu ne kadar sürer bilemiyorum. Maceracıları bilirsin para için her şeyi yapabilirler.'' Asker 3
''Her neyse bunlar bizi ilgilendirmez değerliyse değerli. Bu tarz bir riske girip o çocuğu rahatsız etmem. Çocuk tecrübesiz olsa bile tekniği iyi. Yılandan bahsetmiyorum bile.'' Asker 2
Bu sırada oralardan geçiyordum. Belki Sarının bir zayıflığı falan vardır da kulağıma takılı verir diye.
Ama öğrendiğim ondan daha önemli. Avanak bir grup benim için geliyor yani. Tekniklerimi geliştirmek için iyi avlar olabilirler.
...
Sonraki gün gezinirken izlendiğimi fark ettim. Bir süre köyde gezsem de hamle yapmadılar. Sanırım köyden çıkmamı bekliyorlar. Bana bu kadar fazla avantaj vermeleri ne kadar güzel.
Yemeğimi yedikten sonra köyden sıvışmak için ara sokaklara girdim. Ava çıkmayacağımı söylediğimi biliyorum. Zaten çıkmıyorum da, sadece orman havası almak istedim. Bu kadarcıkla sözümden çıkmış olmam.
Her neyse ormana gittiğimde beni fark ettiler ama direk gelmediler. Onun yerine geri gittiler. Sanırım gruplarını çağıracaklar. Çıktıktan sonra yavaşça köydeki zindan girişine gittim.
Köyde dediğime bakmayın köyüm otuz metre kadar açıklığında bir ağacın yanında. Aptal insanlar bir türlü fark edemedi. Her neyse içeriye girerken diğerlerinin bana yetiştiğini fark ettim.
''Hey mağara gibi bir şeye girdi. Bizi fark etmiş olmalı yakalayın.''
Bu sesi duymam geldiklerini anlamamı sağladı sonucunda insan bedenim hala zayıf. Bir grup aptalı bile fark edemiyorum. Her neyse içeri girdiğimde bunlarda peşimden içeri fırladı.
Elbette içeri girdiklerinde ben yoktum. Işınlanma yeteneğim var neden koşayım ki. İlk odada sadece üç tane goblin vardı. Bunlar girdiklerinde saldırsalar da üçe karşı yirmiden fazla insan elbette bir şey yapamadılar.
''Her bu his burası bir zindan olmalı. Sanırım burayı koşarak geçip diğer odalara geçmiş.'' Maceracı 1
''Ne yapalım takip mi edelim?'' Maceracı 2
''Evet ama sen bir kişi daha alıp zindanı bildir. Zindan keşfetme ödülünü bölüşürüz. Kalanalrı beni takip etsin.'' Dedi ve bir sonraki odaya doğru gitmeye başladı.
Planım zaten tamamlandı. İkisi gittiğine göre kalanlarını oyuncak olarak kullanabilirim. Zindan odalarında ilk başlarında kısıtlı miktarlarda goblin koydum. Bunun sebebi insanların kendilerine güvenip ilerlemesini istemem.
İnsan araştırmalarına göre. İnsanlar bir işi tamamladıktan sonra geri dönerken daha dikkatsiz oluyorlarmış. Örneğin aynı sebepten insanlar dağa çıkarken değilde dağdan inerken birçok kez ölmüş.
Ama zaten burası öğrenildiğine göre ilk parti yok olsa da bir sorun olamaz. ,
Zindanda insanların kullanabileceği tek bir ışınlanma geçidi var. Oda birinci aktın patron odasıyla birinci oda arasında. İnsanların bunu tek yönlü sanmasını istiyorum. Bunun içinde geride kanıt bırakmamalıyım.
hahaha
İki kişi haber vermek için dışarı çıktığı anda içeride kalan herkes patron odasına ışınlandı. Elbetteki önce giden ikili bunu fark etmedi. Geri döndüklerinde sanacakalrı şey içeri girenlerin fazla ilerlediği ve öldüğü olacak.
...
Patronun odası içeride birbiriyle sırt sırta duran on sekiz maceracı var. Çevreleri ise goblinlerle dolu. Elbette ki onları öldürmelerine izin vermeyeceğim hepsi insan bedenimin uygulamaları için gerekli.
Avanaklar hala en kötü ihtimalle öleceklerini düşünüyorlar.
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yılan (Bilinmeyen mutasyon)
Fantasy''Senin için tohumlanmış bir galaksi, senin için seçilmiş bir gezegen... Git ufak yavru ve zamanı gelince ortaya çıkıp ne olduğunu göster. Diğer ırklar tarafından keşfedilip bir av mı olacaksın; yoksa diğer ırkların hepsini avlayan bir avcı mı?'' ...