YN:
Yayın takviminde kısa bir değişiklik yapacağım. Cuma günü olan yayınlayacağım bölümü pazartesi gününe alıyorum. Yeni yayın takvimi:
Pazartesi 1 Çarşamba 1 Perşembe 1 Cumartesi 0-1 Pazar 1
(Boş zamanım olursa cumartesi bir bölüm verebilirim. Çok umutlanmayın o boş zamana çok nadir sahip oluyorum :( )
Ek bir bilgi bundan sonra bölümü yazmaya başladığım da tahmini yayın saatiyle birlikte profilimin konuşma bölümüne yazacağım. Bölüm veremeyeceğim günler olursada oradan bildiriyorum.
İyi okumalar.
-------------------------------------------------------------------------------
Yılan ışınlandıktan kısa süre sonra buz vadisindeki büyük dağ.
Dağda bir grup insan ellerinde kayıt cihazlarıyla tamamen değişmiş bölgeye bakıyorlardı.
''Demin olanı yalnızca ben görmedim değil mi?'' Gruptaki bir adam yanındakilere dönerek sordu.
''Kim bir volkan incelemesinin bu kadar çılgın olabileceğini düşünürdü ki.''
''Volkanın patlamalarından birisini kaydedip bundan para kazanmayı düşünüyorduk. Buna aptal bir fikir dediğim için özür dilerim. Böyle şeyler olacaksa tüm volkanları kaydedebilirim.''
Grup bir anda katıla katıla gülmeye başladı.
''Zenginiz. Ha ha ha ha''
''Böyle bir kavganın kaydıyla ömür boyu bir daha aptal geziler yapmamıza gerek kalmayacak. Ha ha ha''
Grup çılgınca gülmeye devam etti.
...
Yılan:
Ejderhaya iyi bir dayak attım her halde artık akıllanmıştır. Pullarımın onarılması düşündüğümden hızlı oluyor. Bir saat içinde hepsi yeni gibi olurlar. Acaba ejderha ne durumda.
Ama ama bu haksızlık.
Ejderha karşımda tamamen hasarsız şekilde yatıyordu. Hızlı iyileşeceğini biliyordum ama bu kadarını da tahmin etmemiştim. Gözlerini açmış bana bakıyor ama ayağa kalkmıyor. Ahh doğru onun yenilemesi sadece zırhı için geçerli. İç organlarına verdiğim hasar hala iyileşmedi. Bu rahatlatıcı bir haber. Eğer iç organları da hızlı yenilenebiliyor olsaydı deminki kavga orada bitmezdi ve kazanabileceğim kesin olmazdı.
Her neyse zırhım iyileşene kadar şu üçüncü kata biraz şekil vereyim. Madem ejderha bu katı savunacak basit bir şey olmasın. O kadar hep sopa olmaz birazda havuç verelim bari. Ehh boyutsal mide yeteneğim hem kontrol hem çekiş hemde boyut olarak gelişti. İş zindan büyütmeye gelince benden iyisini bulmak zor olmalı.
Boyutsal mide.
Bommm...
Hüüppp...
Duvara çekiş gücüyle öle sert girdim ki bir patlama oldu.
...
3 saat sonra.
Ha ha bitti. 1. kattan çok daha büyük bir yer yapmama rağmen sadece 3 saat sürdü. Güçlü olmak harika bir duygu.
Bu kat tüm bölgelerde 10 metre yüksekliğe sahip. Farklı boyutlarda bir çok odaya sahip. Ve derin bir dalış yaparak bölgeye lav çıkarmayı başardım. Bazı odalar 2. katla eşit boyuta sahip. Patron odası ise 2. katın iki katı boyuta sahip. İçinde 3 ada olan ve adaların evresi lav gölüyle kaplı bir oda. Odanın son adası ejderhanın kaldığı yer olacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yılan (Bilinmeyen mutasyon)
Fantasía''Senin için tohumlanmış bir galaksi, senin için seçilmiş bir gezegen... Git ufak yavru ve zamanı gelince ortaya çıkıp ne olduğunu göster. Diğer ırklar tarafından keşfedilip bir av mı olacaksın; yoksa diğer ırkların hepsini avlayan bir avcı mı?'' ...