Bölüm 22 -Oluşturma ve zindan

2.3K 275 3
                                    

        Öncelikle oluşturma yeteneğinin deneyeyim. Peki ne oluşturayım? Şimdiye kadar Orman örümceği, Goblin ve Harpy DNA'larını elde ettim. Orman örümceği aralarında en güçlüsü o yüzden onunla başlayayım. 

         Enerjinin bedenimden ayrıldığını hissedebiliyorum. Ama giden tek şey mana değil. Her anlamda enerji kaybediyor gibi hissediyorum.

        Işık gösterisi veya benzeri bir şey olmasını bekliyordum ama süreç tahminimden farklı işliyormuş. Önce kusacakmış gibi hissettim, ağzımdan bir damla kan çıktı ve karşımda süzülmeye başladı. Kan damlası giderek büyümeye devam etti. En sonunda dairesel bir şekil oluşturup katılaştı.

Çatırt, Çuturt...

         Ah kırılıyor. İçinden olması gerektiği gibi bir orman örümceği çıktı. Gerçi önceden öldürdüğüm örümcek kadar büyük değil. Ayaklarına rağmen bir metre boyunda. Sanırım bu orman örümceğinin düşük seviyeli hali. Bu durumda onun seviyesini arttırıp güçlendirmem gerekecek. Son dönemde goblinleri düşman edinmiş olmam bu ufaklığı büyütürken bana yardımcı olabilir. 

         Bakalım neler kaybetmişim.

-------------------------------------------------------------

Can: 200/210

Mana:85/85(185)

Ruh G.: 140/240

-------------------------------------------------------------

        Benden on can, yüz ruh gücü ve kalıcı yüz mana almış. Manamın ona bağlı olduğunu hissedebiliyorum. Yani çağırdığım her canlı için belli bir mana değerini feda etmem gerekecek. Aslında bu mantıklı sonucunda istediğim kadar canavar üretebiliyor olsaydım kim beni yenebilirdi ki.

       Ayrıca bu orman örümceğinin benim ikinci bedenim gibi olduğunu söyleyebilirim. İstediğim zaman onun gözünden görebilir ve istediğim zaman onu tamamen kontrol edebilirim. Onun içindeki manam sanki bir tür aracı görevi görüyor. Ruh gücüm ise bir tür marka gibi bedenin içinde şekillenmiş. Manamın orada olmasının sebebinin o marka olduğuna eminim. Kısacası o ölür veya marka imha edilirse tutsak tuttuğu mana bana geri döner. 

        Manamın max. değeri azalsa bile mana yenileme hızım midem sayesinde çok hızlı. Kısacası max. değerimin az olmasının bana büyük bir etkisi olacağını sanmıyorum. 

         Bakalım zindan nasıl bir şey.

-------------------------------------------------------------------

Desteklenebilecek mana:100        Seviye:1

Orman örümceği: 100

Goblin:10

Harpy:10

--------------------------------------------------------------------

        Yani kontrollere sistem yardımcı oluyor. Henüz tek oda yaptım, zaten yanımda orman örümceği olduğundan birinci kat için beş harpy, beş goblin istiyorum.

Odanın çevresinde ışıklar parlamaya başalar!!!

---------------------------------------------------------------------

Oda içinde 5 goblin 5 harpy oluşturuldu 

Yok edildikleri taktirde bir saat içinde yenilenecekler.

--------------------------------------------------------------------------

      Ah işte bu beklediğim ışık gösterisiydi. Benimkinden farklı olarak bu yeteneğin yaptıkları saf manadan oluşuyor yani. Buda demek oluyor ki ruh markası koyacak bir beden dahi yok. Ah marka demişken bunu benim yaptıklarım hariç bir canlıya koyarsam ne olur acaba. Bunu aptal goblinler de kesin denemeliyim.

       Ah yine dikkatim dağıldı. Ruh markaları olamadığı için manayla desteklenen bu canlıların sürekli mana almaları gerektiğini hesaba katarsak. Sürekli zindanda kalmaları gerekiyor yani. Benim yaptıklarım benden uzaklaşsalar dahi ruh markası aynı yanımdaymış gibi onlara mana göndermeme yardım ediyor. Ama zindanın yaptıklarını otomatik yenilemesi iyi bir şey. Her seferinde yeniden yapmasını söylemek sıkıcı olurdu.

       Şimdi yeteneklerimi de öğrendiğime göre. Aptal goblinleri öldürmeye dönebilirim. Ayrıca küçük örümceğim de avlanmama yardım edip seviye atlayabilir. 

       Haydi goblin avına.

Yılan (Bilinmeyen mutasyon)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin