Bölüm 69 -Lav çiçeği

2.1K 274 19
                                    

Elf köyünden döneli 24 saat oldu. Beklerken gerçekten çok sıkıldım. Sonunda 2. ve 3. katlar için değişik bitkiler toplamaya gittim. Bu bitkiler insanlar için değerli kabul ediliyor. Benim gibi gelişmiş canlıların onları bulmak için yöntemleri var. 

Buraya insanları çekmek istememin sebebine gelince. Zindanlar yapı olarak içinde ölen canlılardan beslenen türler. Yapay zindanlar içinde bu geçerli. Bu bitkiler zindan yardımıyla hızla çoğalacaklar. Sonrasında insanlar bitkileri toplamak için zindanın daha derinine gitmek isteyecekler. Elbette aralarında ölenler olacak. Sonrasında zindan bu ölenlerle beslenip güçlenecek. Oda başına mana gelirinde artış vb. birkaç artısı var. Önemli etkilerinden bir tanesi de kendi kendine zindanı genişletecek seviyeye zamanla ulaşabilecek olması.

Zindanın 100 katlı olmasını istediğimi düşünsenize. Her katta farklı özellikler değişik gereksinimler olacak. İlerleyen katlarda kat boyutu da devasa olacak. Tek başıma bunu kazmak istersem ne kadar uğraşmam gerekir? Bu sebeple zindana aklımdaki zindanları inceleyip iyi bir plan verdim. Zamanla daha fazla katı kendisinin kazmasını istiyorum. 

Neyse şimdi elflerin güzel bir şeyler vereceğini umalım. Aptallar kızın tekini vermeye çalıştılar. Bide elflere zeki derler küçük bir kızı ne yapayım. Öncekini ejderha çekirdeği kazandıracak olmasa hayatta eğitmezdim. Şimdi onu alsam işe yaraması için bi ton eğitim gerekir. Daha goblinlerin eğitimi bitmedi. 

...

Elflerden aldığım kıyafetleri giydiğim iyi olmuş. Beni beklediklerinden midir nedir, hepsi burada toplanmış. Kıyafetsiz çıksam hepsi bana garip garip bakıyor olurdu. Kısa süre sonra köyün şefi(Çam) elinde iki sandık tutarak geldi. 

''Hoş geldiniz. Sizin için istediklerinizi hazırladık.''

Hiç oyalanmadan sandıkları açmaya başladı. Sonrasında ilk sandığı açtı.

''Bu sandıkta sizin istediğiniz ve bizim sahip olduğumuz tüm harita ve çevre hakkındaki genel bilgiler bulunuyor.''

Kağıtlar çok yeni gibi sanırım yeni kopyalamışlar. Bir dakika ya bunlar ağaç dostu değil miydi? Bu kağıdı neyden yapıyorlar acaba. Her neyse konuya dönelim. 

Diğer sandığı da açtı.

''Bu sandıkta da altın ve özel yapım şarap ve meyve sularımız var.''

Ne yani bu kadarcık mı? en fazla 100 altın var orada. Elf içeceklerinin pahalı olduğunu duymuştum ama bu biraz az değil mi? Bu örümceğe saldırılarını ödemeye bile yetmez. O çok pahalı içeceklerinden yeterince atın elde ettiklerine eminim. Neyin peşinde acaba. Sadece buysa bu mesele burada bitmez.

''Ha ha hemen kızmayın dahası da var. Küçük bir köy olduğumuzdan çok fazla maddi gücümüz olmasa da şans eseri elde etmiş olduğum bir hazineyi size sunarak bunu telafi edeceğim.''

Bunu söyledikten sonra elinde küçük bir sandık belirdi. Bir boyutsal depolama cihazı gibi duruyor. Sanırım bir yüzüğü büyülemek yoluyla yapılmış bir cihaz. Canlı bir şey kullanmadıkları sürece bununla bir sorunum yok.

Yavaş yavaş elindeki küçük sandığı açtı. İçinde ise bu köy için çok büyük bir tehlike vardı. Bunu saklamak bile büyük cesaret ister. 

''Cesaretine hayran kaldım bu meyve burada olduğu bilinse bu köyden geriye hiç bir şey kalmazdı. Daha önemlisi senin gibi basit bir elf bunu nasıl elde edebildi ki.''

''Elbette bunun burada bulunmasının tehlikesinin farkındayım. Bunu sana veriyor olmamın sebeplerinden bir tanesi bu. Ayrıca bunu şans eseri ormana izinsiz girmiş birisinden elde ettim. Ne olduğunu anladığımdan beride saklıyorum.''

Yılan (Bilinmeyen mutasyon)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin