Bölüm 95 -Mutluluk(!)

1.5K 218 8
                                    

''Hey dur hemen gitme bende ejderhalarımı yollayayım bari. 3 demir ejderha ve 6 alev ejderhası eminim sana baya yardımcı olur.''

Zaten tek gitmeyi düşünmüyordum ama zindanın ejderhalarını geliştirmekte önemli. Ayrıca liderle uğraşırken diğerlerini halledecek ne kadar fazla kişi olursa lider o kadar hızlı güçten düşer. Asıl amacım hem kendimi geliştirmek hemde zindandaki tembel ejderhamı geliştirmekti. Eğer çekirdeği koruyacak son patron olacaksa biraz güçlenmesinden zarar gelmez.

Işınlan...

Işınlan...

Hızlı bir ışınlanma serisinin ardından ejderhayla birlikte zindan kapısının oraya ışınlandım. Burası aynı zamanda ejderhaların tutulduğu yer. 

''Küçük kertenkele biraz gelişmen için savaşa katılacaksın. Amacımız gittiğimiz şehirdeki tüm goblinleri öldürmek. Alev ejderhalarını takip et.''

Sonrasında demir ejderhaları alıp ilk saldırdığım şehrin yakınına ışınlandım. Bu demir ejderhalar alev ejderhalarına göre çok yavaş onları önce getirmek çok daha hızlı olacağı için ışınlandım. Çok fazla mana harcasa bile midemdekilerle yakında manam yeniden dolar. Bu sırada Avcıyla aynası yardımıyla iletişime geçeyim bari.

''Avcı olduğum yeri gördüğünü varsayıyorum. Alev ejderhalarını buraya yolladığın gibi saldırıya başlayacağız.''

''Tamam sen ışınlandığın gibi yola çıkmışlardı zaten. Sanırım dün saldırdığın şehre yeniden saldırmanın sebebi oradaki sayılarının zaten azalmış olması değil mi?''

''Hayır sadece dün hepsini yok edememiş olmam sinirimi bozdu. Bir yeri yok etmek istedim ve orası hala sağlam bu sinirimi bozuyor.''

''Eh sanırım bunu tahmin etmem gerekirdi.''

...

Biraz sürdü ama sonunda ejderhalar geldi.

''Yılan hemen saldırma. Zindan canavarları da gerçek canavarlar gibi yorulabilirler. Enerjileri fazla düştü bırak biraz dinlensinler.''

''Her neyse''

Tıssss...

Sinirim bozuldu ezik kertenkeleler.

''Yılan basit bir şehri kendin yok edemedin mi? Neden bende gelmeliyim.''

Bu ejderhanın küstahlığı dayaktan sonra bile düzelmedi mi? Gerçekten kanından kaynaklı sanırım.

''Çok ezik olduğun için seni getirdim. Böylece ezik bir şehri yakarak güçlenebilirsin.''

Ah bana ters ters bakıyor. O değilde şimdi daha fazla ejderha var sanırım ona bir isim ayarlamam gerekecek. Acaba ne koysam. İyice düşüneyim bari. Şimdiye kadar duyduğum isimleri de hesaba katsam.

...

15 dakika sonra.

''Kertenkele sana isim buldum.''

Ejderha bir anda bana döndü. Bunun önemli bir an olduğunu biliyor. Özellikle canavarlar için isim onlar ve özelliklerini belirten önemli parçalarıdır.

''Artık senin adın Kırmızı.''

Guoooooooo...

Küçük çaplı bir deprem oldu. Ejderhanın gözleri sulandı ve titriyor. Çok mutlu olmalı. Sarı ve Beyazı düşününce bunun rengine de bakarak en doğru kararı verdim. Bir dakika Sarı'nın farklı bir adı vardı sanki neydi ki o. Aman bana ne.

Ejderhanın ağzından salyalar akmaya başladı. Pençesiyle yeri parçalamaya çalışıyor ki. Mutluluk krizi(!) her halde.

''Ejderha bu kadar mutluysan benim için şu şehri yıkmaya başla bari. O kükremen yüzünden bizim geldiğimizi anlamış olmalılar.''

Yılan (Bilinmeyen mutasyon)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin