Bölüm 29 -İlk Sözlü Büyü

2.2K 269 9
                                    

Köyün çevresine geldiklerini hissedebiliyorum. Garip şeyler neden hala gelmediler acaba. İnsanlar ve gariplikleri. Gerçekten anlayabileceğim şeyler değiller. 

İçeri girmeye başladılar. Yoldan gelseler daha kolay olmaz mıydı? Her köşe bucaktan fırladı manyaklar. Bazıları üstlerine yaprak,dal ne buldularsa koymuş. 

Ön yoldan parlak zırhlı sarışın bir adam koşturuyor. Arkasında ona yetişemeseler de onun gibi parlak parlak zırhlar giymiş birçok insan var. 

Önden koşan sarı meydanın ortasına geldi hala bağırıyor. 

Ahh sesi şimdi inmeye başladı bir yandan çevresine bakınıyor. Sanırım goblinlerin gittiğini yeni anladı. Aptal...

Sonunda yanımda iyi durumda olan bir kaç kadın elfle birlikte dikilen beni gördü. Buraya doğru geliyor.

Bana bakarak konuşmaya başladı.

''Merhaba burada goblinler olduğuna dair bilgi almıştık nerede olduklarını biliyor musun?''

''Evet''

...

Bir süre baktıktan sonra kızararak bağırdı ve yeniden konuştu.

''EEEEEEEEEEE NEREDELER?''

Kültür ahh bağırmak zorunda mıyım birde.

''YARISINDAN ÇOĞU YILANIN MİDESİNDE. KALANLARI DA KAÇTI.''

''SEN KİME BAĞIRIYORSUN?''

''SANA?''Acaba aklında sorun mu var.

Elflerden birisi araya girdi.

''Lütfen sakin olun. Çocuğun suçu yok, sadece insanları anlamakta zorluk çekiyor. Büyük ihtimalle ona bağırdığınız için bağırması gerektiğini sanıyor.''

Sarı biraz sakinleşmiş gibi görünüyor. Bağırmam gerçekten garip miydi?

''Her neyse size sorayım. Goblinlere ne oldu?''

''Çocuğun dediği gibi yarısından çoğunu büyük bir yılan gelip yedi. Diğerleri de kaçtı.''

''Peki yılan sizi neden yemedi.''

Elfde bu sorunun üstüne merakla bana baktı. Sanırım benim cevaplamam gerekiyor.

''Zeki türleri yemeyi sevmediğini söyledi. Sonrasında sorun çıkıyormuş.''

Bu sorunun üstüne sarışın ve elf onaylar nitelikte başlarını salladı.

''Böyleyse sorun yok yılanın türünün ne olduğunu biliyor musunuz?''Elfe bakarak sordu.

Neden türümü merak ediyor acaba peşimden mi gelecek. Eğer öyleyse tüm planı terk edip insanları yok ederim.

Elf önce bana dönerek.

''Sakin ol ufaklık. O bir asker çevredeki tüm riskleri bilmek onun görevi.''

Sarı araya girdi.

''Neden sana bunu söyledi ufaklık senin yılanla bağlantın ne?''

''Beni o büyüttü. Ona saldırırsanız bende size saldırırım.''

Sarı bir anda gözlerini sonuna kadar açtı ve biraz geriye çekildi. temkinli bir şekilde bana bakarken konuştu.

''Beni o büyüttü derken ne demek istiyorsun. Yılanın hizmetkarı falan mısın?''

''Hizmetkar falan değilim. Sadece beni bulup büyütmüş. Herhangi bir hizmet felan yapmadım. Ayrıca bundan sana ne?''

Sarı yine kızmış gibi  görünüyordu ve bana doğru gelmeye başladı. Sonrasında kılıcını çekti. Hafızamda bulunan büyülerden birisini kullanmaya hazırlandım.

Yılan (Bilinmeyen mutasyon)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin