Bir saat kadar sonra gökyüzündeki savaş son buldu.
''Neyse asıl ticaret olayına geçelim mi?''
GK ve ben sonunda yuvarlak masaya döndük Avcı da bize eşlik etti.
''Boyutsal geçidi tamamladın mı?''
''Hayır son bağlamayı yapma kısmını bıraktım. Anlaşma kısmını mola gibi düşün.''
''Aslında yeteneği vermeden seni kovmaya çalışabilirim gibi bir düşünen olmasından olduğuna inansam da pek önemli değil. Golem oluşturmayı öğreteceksem bunu bir ayda tamamlayabileceğimizi düşünüyorum.''
Bu çok uzun bir ay bir şeyler öğrenmek çok sıkıcı olur. Bunun başka yolu yok mu? Sistem hafızamda bunun bir çözümü var mı? Benim hafızam olsa bile hala anlamadığım ve ne olduğunu bile çözemediğim çok şey var.
----------------------------------------
Bakmazsan kesin öleceğin temel bilgiler başlıklı kısım hariç hafızandaki neredeyse hiç bir şeye bakmamış olmanla bir ilgisi vardır belki. Sadece oluşumlar kısmını biraz inceledin, oda garip hayallerin yüzünden.
Mevcut büyü aktarma yolları: 53
En basit ve masrafsız olanları.
Kan mirası: Bir miktar kanına büyüyü işlemeni sağlar.
Geçici zihin bağı: İki zihnin geçici olarak bağlanmasını sağlar birbirlerine istedikleri kadar bilgiyi hızlı biçimde aktarabilirler.
Hızlı yazıt: Zihnindeki bilgileri hızlı bir biçimde yazı haline getirmeni sağlar.
-----------------------------------------
Üç yöntemi de inceleyeyim en iyisi. GK ile kullanmak için en iyi olan kan mirası olur gibime geliyor. Kan mirası bilgiyi direk aktardığı için çalışmamda gerekmiyor. Diğer türlü kitap okumam gerekir.
''Ben daha iyi yöntemler biliyorum. Buna kan mirası deniyor...''
Hafızamdaki bilgiyi aynen aktardım. Aslında başka yöntemim olup olmadığıyla çok ilgileniyordu bende Hızlı yazıtı da öğrettim. Böle sıkıcı yeteneği ne yapacaksa.
Sonrasında Kan mirası için parmağını kesti. Birkaç damla kanını yere akıttı. Kısa süre sonra yere damlamış olan kanı kırmızı bir kristal haline geldi. Acaba işe yaradı mı?
Yerden kristali aldım ve içinde ne olduğuna odaklandım.
...
Lanet bu kadar ayrıntılı araştırma yaptığını bilmiyordum. Golemlere ne kadar takmış bu? Başım ağrıyor.
''Eee ne oldu bir şey öğrendin mi?''
Cevap vermek yerine kuyruğumun ucuyla önümdeki toprağa dokundum. İlk başta bir şey olmadı ama garip bir tür bağ hissetmeye başladım. Oluşturmadan barklı olan garip bir his. Sonrasında toprak hareketlendi ve topraktan küçük topraktan oluşmuş bir yılan çıktı. GK ağzı açık bakıyor.
''İlk yapacağın şeyin insanımsı bir golem olacağını düşünmüştüm. En kolay hareket ettirilen cins onlar oluyor.''GK
''Yılanların hareket tarzı daha basit değil mi? Bana öyle gibi geliyor.''Yılan
''Sanırım sen yılan olduğundan öyle gibi geliyor. Şimdi oluşumu tamamlayacak mısın?''
''Evet ben sözlerimi her zaman tutarım. Tabi zorla verdirilen sözler bunun dışında.''
Sondaki gereksiz bilgiydi galiba her neyse. Üçümüzü aynalı odaya ışınladım. Oluşumun önüne geçtim ve gidiş yerini girdim. Son olarak da daha küçük bir aynayı GK ye verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yılan (Bilinmeyen mutasyon)
Fantasy''Senin için tohumlanmış bir galaksi, senin için seçilmiş bir gezegen... Git ufak yavru ve zamanı gelince ortaya çıkıp ne olduğunu göster. Diğer ırklar tarafından keşfedilip bir av mı olacaksın; yoksa diğer ırkların hepsini avlayan bir avcı mı?'' ...