Bölüm 23 -Av sahası

2.2K 267 3
                                    

        İşte geldim goblin köyünün ana çıkışı. Buradan çıkan goblinleri takip edersem av bölgelerini öğrenebilirim. Sonra av bölgelerinde hem avlarını hem onları avlarım. Aç kalan goblinlerin hamlelerinin ne olacağını merak ediyorum.

       İşte bizim aptal goblinlerin küçük bir gurubu dışarı çıkıyor. Sanırım bunlar kendilerinin güçlü olduğunu gösteren goblinleri takip edip av gruplarını kuruyorlar. Bu aptalların merkezinde diğerlerinden daha koyu ton derisi olan ve bir metre otuz santim civarlarında boyutu olan bir cin var.

       Bide tek dolaşan aptallar var. Sanırım onlarda kendilerine grup bulamayanlar oluyor. örümcek için ideal avlar. Örümcek gelişmemiş bir tür olduğundan büyüme olayı daha sabit. Doğduğunda bile idare eder bir gücü oluyor ama buna karşılık güçlenebileceği sınırda daha küçük oluyor. Her neyse tek başına üç dört goblinlik grupları avlaya bilir sanırım.

       Örümcek fırla şu tek dolaşan goblini takip et. Yeterince uzaklaşınca onu öldür ve avlayabileceğin avları öldürmeye devam et. 

Riske girme. 

------------------------------------------------------------------

Seviye: 1                  Tür: Orman örümceği

İsim: ???                   Can: 100/100

Mana:100/100       Ruh G.: 0/0

Deneyim: %00

Güç: 30                 Çeviklik: 30

Savunma: 50     Dayanıklılık: 30

Zeka: 5

Yetenekler:

Zehirli diş, Zehir bulutu

Mevcut yatkınlık: Zehir(3)

-----------------------------------------------------------------

        Sanırım başının çaresine bakabilir. Şimdi bende şu küçük grubun icabına bakayım. 

       Sonunda durdular yani av alanları bir nehir çevresi. Mantıklı çoğu canlı yaşamak için suya ihtiyaç duyar. Çevreye yayılıp yere yatmaya başladılar. Yeri öğrendiğime göre artık ava başlayabilirim.

        Liderlerinde kılıç olsa da o cılız haliyle derimi geçebileceğini sanmıyorum ama her ihtimale karşı önce onu halledelim.

Ateş topu

Pat...

       Normalde kullanabildiğim on mana isteyen hali bu demek. Hasar çapı küçük olsa da çarptığını öldürmek için yeterli gibi gözüküyor. Ayrıca öncesindeki gibi basınç ve zorlama olmadığından nişan almak çok daha kolay.

        Beni fark ettiler ama çok geç. Hızla yakındakine atılıp yutarken iki tanesini kuyruğumla yere gömdüm. 

Katurt kuturt...

----------------------------------------

Seviyeniz yükseldi

----------------------------------------

       Kalan üç aptal var. Ağzımda ki bittiği için bir diğerine atıldım. Onu yuttuğumda diğer ikisi zaten benden kaçmaya başlamıştı.

Ateş topu

Pat... 

Ateş topu

Pat...

       Bunun bir çözüm olacağını düşünmeleri çok saçma her neyse kalanlarını da yiyeyim.

-----------------------------------

Seviyeniz yükseldi

-----------------------------------

-------------------------------------------------------------


Seviye: 23                       Tür: Yılan(Bilinmeyen mutasyon)

İsim: ???                           Can: 230/230

Mana:100/100(200)      Ruh G.: 240/240

Deneyim: %21                Doluluk: % 73

Güç: 73                              Çeviklik: 63

Savunma: 60                   Dayanıklılık: 48

Zeka: 15

Yetenekler:

Boyutsal Görüş, Boyutsal mide, Işınlanma, Su oku(3), Oluşturma, Fiziksel güç(5), Ateş topu(2)

Bilgi: Bilinmeyen bir yılan mutasyonu.

Mevcut durum: Yavru

Mevcut yatkınlık: Boyutsal(9) Su(3) Ateş(2)

-----------------------------------------------------------------

Yılan (Bilinmeyen mutasyon)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin