Aklınızda canlanması için basit bir harita çizmeye çalıştım :)
-----------------------------------------------------------------------------
Hışırt...
Yumuşak toprakta yürüyüşüm, zindandaki yürüyüşümün aksine neredeyse tamamen sessiz. Her bastığımda ayaklarım yere saplanıyor buna rağmen çok az ses çıkıyor. Yürürken çıkardığım seslerin çoğu çalılara çarptığımda çıkıyor.
On saat, tam on saat boyunca ilk ork avladığım yere doğru yürüdüm. Buraya gelmenin uzun sürdüğünü unutmuşum. İyi ki örümcekle yürümek zevkli.
Her neyse yolda gelirken birkaç avla karşılaştım ve öldürdüm. Seviyem artsa dahi avları yiyemedim. Örümceğin küçücük bir midesi var, çok sinir bozucu. Önümdeki avı yiyemeyip başkalarının yemesi için bırakmak kadar rahatsız edici bir his olamaz.
Her neyse buraya gelmemin amaçlarından bir tanesi ise örümceğin yeni gücünü test etmek. Neyle test edeceğimi düşünürken orklara rastladığım yer aklıma geldi. Orklar sürü halinde yaşayan türler. Daha önce rastladığım yerden izini sürersem orkların köyünü bulabileceğimi tahmin ediyorum.
Diğer amacım ise haritada bildiğim yerlerin miktarını artırmak bu sayede kaçmak istediğimde kaçabileceğim yer daha fazla olur.
Şimdi asıl soruya gelelim örümcekler avlarını nasıl bulur. İlk orman örümceğiyle karşılaştığımda o benim yerimi biliyordu ve bana doğru gelmişti. Yani av bulmak için bir yöntem olmalı. Örümceğin hafızasında vardır herhalde.
Hımm...
Ah buldum yani böyleydi. Acaba evriminden sonrada hala eskisi gibi çalışıyor mu? Deneyip görelim.
Çıt çıt çıt...
Tüm ayaklarımı sırayla yere sapladım. Yarım metre kadar yerin altına sokmam yeterli gibi duruyor.
Sonrasında gözlerimi kapadım. Bedenin tüm hareketlerini durdurdum ve beklemeye başladım.
...
Bir saat geçmiş olmalı hala bir tepki yok. Acaba evrim sonrası bacakları bozuldu mu?
Tık tık...
Sağ ön ayağımdan hafif bir titreşim hissediyorum. Yani o tarafta.
Hışırt...
Bir süre nehrin akışının ters yönüne giderek nehri takip ettim. Nehrin ikiye ayrıldığı yerin yakınlarında boş boş gezinen küçük bir ork grubu gördüm. Bunları ne zaman görsem boş boş geziniyorlar. Avlarını böyle rast gele gezinerek mi arıyorlar acaba? Ne kadar ilkel bir yöntem.
Her neyse beni henüz fark etmediler. Asıl bedenim gibi buda çok sessiz bir avcı bunu sevdim. Acaba nasıl saldırsam. En iyisi sessizce gidip ayağımı saplamak olur herhalde.
Zehirli ayak ve Keskin ayağı aktif hale getirdim. Bu seferki gurupta dört ork var.
Tak...
Ah ne oluyor yere mi düştüm. Nasıl olur ayaklarıma ne oldu.
Haaaaa...
Yere saplanmışlar bu lanet keskin ayak yeteneğinin ayaklarımı bu kadar keskin bir hale getireceğini tahmin edemedim. Bedenim direk yere yapıştı.
Lanet olsun orklar beni fark etti. Keskin ayağı iptal ettim ama yere çoktan saplandım. Ayaklarımı çıkaramıyorum şimdi ne yapacağım. Ah buldum.
Hop hop hop...
Bedenimi kullanarak kendimi yukarı itmeye çalıştım ama işe yaramadı. Kendimi lanet bir kurtcuk gibi hissettiğimle kaldım. Ah pislikler geldi. Savaşamayan birisine vurmazsınız dimi. Bir yavru köpek bakışı atarak düşündüm.
Çın çın çın...
Pislikler bir anda vurmaya başladılar. Durun vurmayın öleceğim. Bu bedeni evrimleştirmek için ne kadar uğraştığımı biliyor musunuz siz?
Çın çın çın...
Ah bir saniye canım yanmıyor. Ah doğru örümceklerin kabukları çok sert oluyor.
Ka ka ka ka...
Yani gerçekten örümcekler böyle gülüyor.
Eee şimdi ne yapacaksınız düşük yaşam formları. Buradan çıkamıyor olabilirim ama sizde bana zarar veremiyorsunuz. Ejderha yemek bu bedeni cidden yaramış Dış kabuğu hala ejderhayla karşılaştırılamaz. Ama yinede çok yüksek bir savunmaya sahip.
Hop hop hop...
Ahh ayaklarım iterken iyice dibe battı. Ayaklarım bedenimin yanından aşağı doğru dik uzanacak şekilde sıkıştılar şimdi ne yapacağım?
Orklar bir saat daha bana vurmaya devam etti sonra ise iki tanesi gitti. Diğer ikisinin hala burada olmasından yola çıkarsak destek almaya gitmiş olmalı. Hey hey bu iş iyice çığırından çıkıyor.
Diğer ayaklarım dururken bir ayağımı dışarı çıkarsam sonra onunla bedenimi itsem olabilir mi ki. Denemeden bilemeyiz. Keskin pençe aktif.
Ayağımı dışarı ne kadar çekmeye çalışırsam çalışayım çıkmıyor. Sanırım bu lanet yetenek sadece ayaklarımın altını keskinleştiriyor. Üst bölüm keskin olmadığından içeri girmek kolay ama dışarıya çıkmak zor oluyor. Lanett türrr...
Neyse en azından ilham verici bir manzaram var. Orka sessizce yaklaşırken nehre doğru dönüktüm o sayede nehri izleyebiliyorum. Zaten kafamı da döndüremiyorum başka yere bakabilecek de değilim.
Karşı tarafta aynı burası gibi ormandan oluşuyor gerçekten güzel bir nehir. Nehre bakınca dibindeki taşları bile görebiliyorum.
...
Ah karşı tarafta bir şey hareket etti. O ne acaba. Öncekinde bir kuştu bakalım bu ne çıkacak. Yerde olmasına bakarsak bence bir geyiktir.
Neden bunu yapıyorum merek ediyorsanız lanet orklar yüzünden.
Çın çın çın...
Durmadan vuruyorlar. Fiziksel olarak canım yanmasa bile zihinsel olarak delirmek üzereyim. Sizin sıkılma duyunuzdamı olmuyor düşük canlılar bırakın yakamı. Dikkatimi dağıtmak için başka bir şey yapmazsam öfkenden öleceğim.
Ah karşıdaki şey açığa çıktı. Bak bunu tahmin etmemiştim. Bir elf.
Ayrıca bir yavru gibi duruyor. Elflerin yavrularının ortalıkta gezmelerine izin vermeyeceğini düşünürsek köyleri bu civarda olmalı. Ork köyüne bu kadar yakın olmalarını beklemiyordum. Gerçi orklar geri zekalı yaratıklar büyük ihtimalle yüzüp nehri geçemezler. Nehrin diğer tarafı güvenli olmalı.
Tatlı mavi gözleriyle bana bakıyor. Çok meraklı gibi duruyor. Büyüklerinden daha sevimli olduğu kesin. Sırıtından tahta bir şey aldı. Sanırım bir yay. Ah buradaki abiye yardım mı edeceksin hadi bakayım.
Ah yayı çekerken yüzü kızardı. Çok komik duruyor. Titreyen okuyla nişan alıp oku serbest bıraktı.
Ha bir saniye.
Bir anda gözlerimi kapadım.
Çın...
Göz kapağımdan sekti. Uyuz şey orkları vursana. Hayal kırıklığına uğramış tatlı ifadesiyle bana bakıyor birde. Sen elime bir geç sana hayatının kabusunu göstereceğim. Lanet elfler çocuklarınızı sahneden alınnn...
Ah şuna bak bir daha okunu çekiyor bir git laaaaaa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yılan (Bilinmeyen mutasyon)
Fantasy''Senin için tohumlanmış bir galaksi, senin için seçilmiş bir gezegen... Git ufak yavru ve zamanı gelince ortaya çıkıp ne olduğunu göster. Diğer ırklar tarafından keşfedilip bir av mı olacaksın; yoksa diğer ırkların hepsini avlayan bir avcı mı?'' ...